• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • عذرخواهی معاون اول رئیس جمهور از مردم برای کوچک شدن سفره هایشان

    معاون اول رئیس جمهور با اعلام نرخ بیکاری جوانان و پرداختن به مشکلات اشتغال و ازدواج آنها کارنامه سال 91 کشور را کارنامه بسیار بدی عنوان کرد و گفت: ما از مردم ایران به دلیل کوچک شدن سفره هایشان و تورم 40 درصدی عذرخواهی می کنیم.

    تقدیمی هدف:

    به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری صبح شنبه در مراسم تودیع و معارفه وزرای ورزش و جوانان با بیان این مطلب گفت: ما به عنوان دولت از هر نقدی نسبت به سیاست هایمان حتی اگر با زبان پرخاشگرانه باشد استقبال می کنیم و از این نقدها برای اصلاح فعالیت و برنامه هایمان بهره خواهیم برد.

    دیگر فرصت اشتباه نیست
    وی افزود: دولت دیگر فرصت اشتباه کردن ندارد. کارنامه 91 کشور کارنامه بسیار بدی است که به هیچ عنوان قابل عرضه نیست.
    جهانگیری به رشد منفی 5.1 درصد و نرخ تورم 41 درصد کشور اشاره کرد و گفت: رشد منفی و نرخ تورم در طول 50 سال گذشته بی سابقه بوده است. ما در زمان جنگ نیز رشد منفی داشته ایم اما نرخ تورم نیز در آن زمان پایین بود. حتی سال های پس از آن نیز اگر نرخ تورم بالا رفته اما رشد اقتصادی مثبت داشته ایم. وقتی هر دوی اینها منفی می شود باید گفت یک رکورد بی سابقه در کشور ثبت شده است.
    وی با اشاره به فشارهای بین المللی و مشکلات اقتصادی کشور تصریح کرد: همه این مشکلات نشان از این دارد که دولت دیگر فرصت اشتباه کردن ندارد. یکی از مسایلی که در روزهای اخیر خیلی درباره آن صحبت شده است تغییرات دولت بوده که من به زودی لیست تغییرات دولت را در مقایسه با تغییرات سال 84 منتشر خواهم کرد. ما در خیلی از وزارتخانه های تخصصی بخش قابل توجهی از معاونان را تثبیت کرده ایم؛ مدیران کلی قبلی همچنان در جایگاه خودشان در حال فعالیت هستند. در برخی از شهرستان ها حتی یک تغییر هم نداشته ایم.
    به گفته معاون اول رئیس جمهور برخی به دولت فشار می آورند که چرا ما در وزارتخانه ها تغییر ایجاد نمی کنیم برخی دیگر نیز از تغییرات ما انتقاد می کنند اما می گویم که ما قرار نییست خودمان را تسلیم این فشارها کنیم. هر تغییری که در هر جایی از سوی دولت انجام می شود برای توسعه کشور خواهد بود و در هر جایی که لازم بدانیم تغییر همراه با توسعه که برای کشور است اقدام خواهیم کرد.
    وی به پیوند روحانی با مردم در 24 خردادماه اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور با مردم در روزی که انتخاب شدند پیمان بست و همچنان ایشان بر پیمان خود پابرجا هستند.

    فرزند انقلاب برنمی داریم که غیر فرزند انقلاب جایگزین کنیم
    معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه برخی از تغییرات طبیعی است و اگر یک فرزند انقلاب برداشته می شود قطعاً از فرزند دیگر انقلاب استفاده خواهد شد. ما فرزند انقلاب بر نمی داریم که غیر فرزند انقلاب جایگزین آن کنیم. ما کسی را جایگزین می کنیم که هم فرزند انقلاب باشد و هم آن که بتواند در این شرایط سخت و دشوار تصمیمات مناسب کشور اخذ کرده و آرامش را به مردم باز گرداند.
    وی توضیح داد که یکی از رسالت های دولت تدبیر و امید بازگشت آرامش به جامعه بوده و به هیچ عنوان مسئولان دولتی نباید تنش ایجاد کنند.
    جهانگیری ادامه داد: ما نباید یادمان برود که در اواخر سال گذشته برخی ها پیش بینی می کردند دلار 5 یا 7 هزار تومان بالا رود اما تنها سه ماه از دولت گذشته و ما توانستیم ثبات را به بازار برگردانیم. تنشی در بازار کشور وجود ندارد، اقتصاددان به آینده امیدوار است و مردم دوباره روی آرامش دیده اند. حتی با انتخاب آقای روحانی وزیر خارجه ایتالیا گفت که در نیویورک بسیاری از اروپاییان صف کشیدند تا رئیس جمهور ایران را ملاقات کند.

    از مردم برای کوچک شدن سفره شان عذرخواهی می کنم
    معاون اول رئیس جمهور با اشاره به مشکلات اقتصادی و فشارهای بین المللی گفت: از مردم برای کوچک شدن سفره هایشان عذرخواهی می کنم. ما می دانیم که مردم کشور به دلیل افزایش تورم 40 درصدی و 60 درصدی در اقلام خوراکی با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند. ما درصدد آن هستیم که فشارها را کم کنیم اما برخی گمان می کنند که دولت تنها راه حل مشکلات کشور را در بیرون جستجو می کند. چه کسی از دولت این فکر را می کند؟!
    وی ادامه داد: ما معتقدیم که تحریمهای ظالمانه و سیاستهای غلط کشور را به این روز انداخته است. باید تلاش کنیم با دیپلماسی قوی و حضور قدرتمند در عرصه بین المللی و همچنین اتخاذ سیاست های درست و منطقی تحریمهای ظالمانه را برداشته و شرایط کشور را اصلاح کنیم.
    جهانگیری ادامه داد: اگر تحریمها برداشته و منابع در اختیار ما قرار داده شود به این معنی نیست که ایران صحنه نمایش اقلام خارجی خواهد شد.

    ما تحریمها را کاغذ پاره نمی دانیم
    وی ادامه داد: ما تحریمها را کاغذ پاره نمی‌دانیم و دولت امید پیشی بینی های لازم را مبنی بر اینکه اگر تحریمها شدیدتر شود برای اداره کشور، صادرات نفت و … انجام داده است.
    به گفته معاون اول رئیس جمهور بودجه امسال 210 هزار میلیارد تومان بود اما ما به مجلس اعلام کردیم این بودجه قابل وصول نیست و درخواست کرده که این بودجه به 150 هزار میلیارد تومان کاهش دهد اما می گویم که همین 150 هزار میلیارد تومان بودجه نیز در شرایط فعلی کشور قابل وصول نیست.
    وی به مردم ایران اطمینان داد که با حمایت ملت و رهبری دولت تدبیر و امید بر مشکلات موجود کشور فائق آید.

    اصلی ترین سرمایه انسانی کشور جوانان هستند
    جهانگیری در بخش دیگری از صحبت های خود به مشکلات جوانان اشاره کرد و گفت: در حوزه جوانان مساله زیاد است. ایران کشور جوانی است بنابراین مسایل و مشکلات جوانان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
    وی با بیان اینکه جامعه جوان فرصت طلایی همه دولت ها به حساب می آید گفت: اگر به این فرصت توجه نشود همین فرصت تبدیل به تهدیدهای خطرناک برای کشور خواهد شد چرا که اصلی ترین سرمایه انسانی هر کشور جوانان هستند و تجربه نیز ثابت کرده که جوانان در هر صحنه ای که حضور داشته اند برای کشور مفید و موثر بوده اند.
    به گفته معاون اول رئیس جمهور اگر به موضوع جوانان خوب پرداخته شود آنها نقش قابل توجهی در توسعه پایدار کشور خواهند داشت بنابراین دولت مکلف است برای تقویت جایگاه جوان و توسعه پایدار کشور توجه جدی به حل مشکلات و معضلات آنها کند. ما نیاز به حضور نسل جوان برای توسعه کشور داریم.
    وی با اشاره به ضرورت نشاط و امید در میان جوانان تصریح کرد: هنگامی که جوان نقش موثری در تولید کشور داشته باشد آسیب های زیادی نیز پیش روی آنها خواهد بود در حال حاضر نرخ بیکاری جوانان ایران دو برابر حد معمول است. اشتغال آنها مشکلاتی را ایجاد کرده و ازدواج نیز از دغدغه های اصلی جوانان کشور است. همه اینها باید بررسی و آسیب شناسی شود.
    جهانگیری شورای عالی جوانان و ورزش را مهمترین جایگاه برای به حداقل رساندن آسیبها و مشکلات جوانان عنوان کرد و گفت: امیدواریم که بتوانیم زمینه حل مشکلات جوانان کشور و توسعه اشتغال را برای جوانان به ارمغان بیاوریم.

    ورزش قهرمانی و همگانی باید همزمان مورد توجه قرار گیرد
    معاون اول رئیس جمهور با اشاره به وظایف وزارتخانه در حوزه ورزش کشور گفت: در حوزه ورزش تا کنون صحبت زیاد شده است. مسایل ورزشی کشور بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل این وزارتخانه یکی از مهمترین و حساس ترین وزارتخانه ها است چرا که هم ورزش و هم جوانان هر دو از موضوعاتی است که با تک تک افراد جامعه در ارتباط است. این وزارتخانه نباید ورزش قهرمانی را فدای ورزش همگانی کند و یا بالعکس.
    وی ادامه داد: توجه به ورزش قهرمانی و همگانی باید همزمان باشد و یکی نباید فردای دیگری شود. در حال حاضر جامعه و کشور نیازمند توجه جدی به ورزش همگانی است و باید زمینه ای ایجاد کرد که این ورزش به یک عادت روزمره برای عموم مردم تبدیل شود.
    جهانگیری با اشاره به ضروری بودن توجه به ورزش قهرمانی گفت: رقابت های قهرمانی در حال حاضر در دنیا جایگزین منازعات شده و ملت ها را به یکدیگر نزدیک کرده است. ورزشکارانی که در میادین بین المللی حضور پیدا می کنند سفیرانی هستند که ارزش و سمبل کشور را در نظر مردم دنیا به نمایش می گذارند و پرچم ایران و روحیه جوانمردی را در دنیا بر می افراشته می سازند.

    ورزش بانوان باید در اولویت قرار گیرد
    معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه باید به ورزش بانوان به صورت جدی تر توجه شود افزود: نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می دهند اما متاسفانه ورزش بانوان چندان مورد توجه نیست که باید این موضوع هم در بخش قهرمانی و هم در بخش همگانی در اولویت قرار گیرد چرا که پژوهش ها نشان داده تحرکات فیزیکی در میان بانوان کم است و آنها در معرض بیماری های خطرناک زودتر قرار می گیرند البته باید مکان و شرایط محیطی خاصی برای آنها ایجاد کرد و این موضوع باید در دستور کار وزیر ورزش و جوانان نیز قرار گیرد.
    وی با اشاره به ورزش قهرمانی بانوان گفت: ورزشکار بانوان ایرانی به خوبی نشان داده اند که در سایه حجاب و عفاف می توان در میادین ورزشی قهرمان شد. مهم آن است که توازن و اعتدال بین ورزش قهرمانی و همگانی هم برای بانوان و هم برای آقایان و همچنین ورزش جانبازان و … ایجاد شود و هیچکدام قربانی دیگری نشود.
    توجه به پیشکسوتان ورزشی در دستور کار وزیر ورزش قرار گیرد
    جهانگیری خواهان توجه به پیشکسوتان ورزشی شد و گفت: پیشکسوتان در جوانی در میادین ورزشی به خوبی درخشیده اند، آنها نباید مورد فراموشی قرار گیرند و باید جایگاه ویژه ای برای آنها قائل شد.
    وی ادامه داد: اخلاق جوانمردی و محبت و روحیه پهلوانی و قهرمانی باید دوباره احیا شود چرا که در سال های اخیر این موضوعات در جامعه دچار آسیب شده است.
    معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امروز آخرین معارفه دولت یازدهم است، وزیری که پس از سه گزینه معرفی شده بالاخره توانست رای اعتماد مجلس را بگیرد. آقای گودرزی از چهره های علمی و صاحب نظر در حوزه ورزش است.
    وی در پایان از محمد عباسی وزیر پیشین ورزش و جوانان، سرپرست های وزارتخانه در این سه ماه تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدوارم آقای گودرزی بتوانند هم در موضوع جوانان و هم در حوزه ورزش دست به اقدامات و تصمیمات تاثیرگذار بزند.

    خبرگزاری مهر

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.