عملکرد لژیونرها در رقابت های این هفته ی لیگ های اروپایی

چاپ

سایت گل- در هفته ی جاری رقابت های لیگ های اروپایی به غیر از دژاگه بقیه ی لژیونرهای کشورمان در تیمشان بازی کردند و البته نتایج خوبی کسب نکردند

شکست نایمخن در روز 90 دقیقه ای جهانبخش
در يک ديدار از هفته چهاردهم ليگ فوتبال هلند تيم فوتبال نايمخن که عليرضا جهانبخش ملي‌پوش کشورمان را در اختيار دارد ميهمان کامبور بود که اين مسابقه با نتيجه 2 بر يک به سود ميزبان به پايان رسيد.

هر دو تيم در انتهاي جدول و رده‌هاي 18 و 20 قرار داشتند.
جهانبخش در اين ديدار 90 دقيقه کامل براي تيمش به ميدان رفت اما نتوانست مانع شکست تيمش شود تا اين تيم تنها با 6 امتياز در قعر جدول رده بندي ليگ هلند باقي بماند.

پالماس با شجاعی بارسا را برد
لاس پالماس عصر روز شنبه به مصاف بارسلونای ب رفت و این تیم را با نتیجه 1-2 شکست داد.
مسعود شجاعی بازیکن ایرانی لاس پالماس 45 دقیقه برای تیمش بازی کرد.
لاس پالماس در جدول این رقابت ها با 26 امتیاز از 15 بازی در رده سوم قرار دارد.

سقوط داوری و تیمش به رتبه ی آخر
تیم اینتراخت برانشویگ نیز در بوندسلیگا به مصاف فرایبورگ رفت و مقابل این تیم با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.
دنیل داوری دروازه بان ایرانی تیم اینتراخت، 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.
اینتراخت برانشوایگ با این شکست، با 8 امتیاز ار 13 بازی قعرنشین بوندس لیگا است.

دژاگه باز هم نیمکت نشین شد
فولام در زمین خود و در حالی که ˈاشکان دژاگهˈ از ابتدا تا پایان روی نیمکت ذخیره ها نشسته بود، برابر سوانسی 2 بر یک شکست خورد.
فولام با قبول سومین شکست متوالی خود و هشتمین باخت فصل، با 10 امتیاز در رتبه هجدهم باقی ماند تا خطر سقوط را بشدت احساس کند.
پیروزی روبین کازان با سردار
سردار آزمون باز هم در ليگ روسيه براي روبين كازان بازي كرد. او در 18 سالگي توانسته جزو تيم اصلي كازان باشد و براي روبين بازي كند. روبين كازان ساعاتي پيش و در حالي كه ميهمان تومسك بود موفق شد با يك گل، ميزبان خود را از پيش رو بردارد. اين بازي در نيمه اول با تساوي بدون گل به پايان رسيد. دقيقه 59، سردار آزمون به جاي موخامتچين وارد زمين شد تا كفه ترازو در فاز هجومي به سمت روبين كازان سنگين شود. سردار آزمون در 31 دقيقه اي كه بازي كرد عملكرد قابل قبولي داشت و توانست خودي نشان دهد. ضمن اينكه او در دقيقه 95 از داور كارت زرد گرفت