• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • غربی‌ها واقعیت‌های میدانی حلب را وارونه جلوه می‌دهند

    تقدیمی هدف:

    غربی‌ها واقعیت‌های میدانی حلب را وارونه جلوه می‌دهند

    توافق روسیه با ترکیه بدون هماهنگی با ایران درست نبود

    بین الملل > خاورمیانه – غربی ها تلاش دارند تروریست ها و معارضان مسلح سوری را که باید به خاطر جنایاتشان محاکمه شوند به راحتی از حلب فراری دهند.

      تروریست های تکفیری و سایر گروه های معارض سوریه با ازادی حلب، به شکلی جدی در تنگنا قرار گرفته اند و حامیان آنها سعی در بالا بردن علم صلح و مذاکره در صحنه سیاسی دارند و تلاش می کنند قافیه را بیش از این در صحنه میدانی نبازند.

    جنجال رسانه ای غرب
    رسانه های غربی در حالی به تکاپو افتاده اند و سعی در وارونه نشان دادن واقعیات حلب می کنند که تروریستها و معارضان مورد حمایت  آنها از تک و تا افتاده اند و با قبول شکست در حلب سعی می کنند با قلب واقعیات میدانی، از مهلکه فرار کنند. چندین سال جنگ و درگیری در صحنه سوریه این موضوع را نشان داده است که حامیان غربی و عربی تروریست ها و معارضان مسلح در سوریه در شرایطی که دست بالا را در منازعات داشته باشند حرفی از مذاکره و نشست صلح به میان نمی آورند، اما هر زمان که عرصه بر آنها تنگ شده و در معرض شکست قرار گرفته اند، موضوع جان افراد بی گناه و فاجعه انسانی را در بوق و کرنا کرده، خواسته اند جنگ را متوقف و از صحنه خارج شوند و دم از مذاکره و صلح می زنند.

    واقعیت این است که در مناطقی که تروریستها با ارتش سوریه می جنگند از مدت ها پیش از غیر نظامیان خارج شده اند و معدود شهروندان باقی مانده نیز در اثر خباثت این گروه تقریبا به گروگان تبدیل شده اند و تروریست ها از آنها سپری انسانی ساخته اند.

    مشکل اصلی این است که سران غربی و رسانه های آنان تعریفی وارونه از تروریسم و غیر نظامیان ارائه می دهند و این تعریف اشتباه، عامدانه است. در حال حاضر به نظر می رسد غربی ها، به آنچه در حلب رخ داده و می دهد به خوبی واقف هستند و خطر را برای همپیمانان خود جدی می دانند به همین دلیل می کوشند تا با طرح ادعاهایی که هیچگاه در طول تاریخ برای آنها ارزشی قایل نبوده اند از جمله حفظ جان غیر نظامیان به دولت اسد و متحدانش فشار بیاورند. .

    آنها به واقع کاری با ساکنان محله ها و مردم عادی ندارند و کنجکاوی خاصی برای سرنوشت آنان نشان نمی دهند، اما در عوض سرنوشت گروههایی که مسلح هستند و در جبهه علیه دولت بشار اسد می جنگند، برایشان مهم و حیاتی است و اگر همین افراد در درگیری ها کشته شوند از روی عمد به شکل قتل عام زنان و کودکان انعکاس داده می شود.

    در این رابطه رابرت فيسك، تحليلگر ارشد‌‌ مسائل خاورميانه د‌‌ر ايند‌‌يپند‌‌نت د‌‌ر گزارشي د‌‌رباره وضعيت حلب نوشت: بايد‌‌ اعتراف كنيم كه بسياري از شبه‌نظامياني كه مورد‌‌ حمايت غرب هستند، همانها كه نخست ‌وزير انگليس تراز مي ‌د‌‌ر بحرين آنها را مورد‌‌ ملاطفت خود‌‌ قرار د‌‌اد‌‌ د‌‌ر حقيقت وحشي‌ترين و ظالم‌ترين افرادی هستند كه در خاورميانه وجود دارند.

    بازی عجیب روسیه
    در بحبوحه ازادی حلب و در تنگنا قرار گرفتن تروریست ها، معارضین مسلح، شبه نظامیان و نیروهای جبهه النصره و احرار الشام، در حالی که خبر می رسد این نیروها در محاصره قرار گرفته اند و راهی بجز تسلیم ندارند ناگهان اخباری از توافق روسیه و ترکیه برای خارج کردن این افراد منتشر شد.

    هرگونه معامله و توافق بدون هماهنگی با ایران به نظر کاری نامربوط و غیر معقول به نظر می رسد جرا که روس ها باید بهتر از هر کس دیگری بدانند که طرح موضوع خروج ساکنان و حتی تروریست ها از حلب تنها حربه ای برای خارج کردن سران این گروه های خشن و حتی مستشاران غربی، عربی آنها است و نباید اجازه داده می شد تا این افراد که باید به پای میز محاکمه کشیده شوند و یا ارزش تبادل با سایر اسرای سوری و گروگان هایی که در اختیار تروریست ها است را دارند به راحتی از حلب بگریزند.

    این افراد کسانی بوده اند که تا آخرین گلوله خود را هم شلیک کرده اند و تا وقتی که قدرتی داشتند حرفی از صلح و مذاکره نزدند و یا هیچ پیشنهادی را نپذیرفتند. از این رو خبر مذاکراه روسیه و ترکیه برای خروج این نیروها از حلب شرقی تا اندازه زیادی غیر قابل قبول به نظر می رسد.

    ترکیه و کشورهای عربی همچون عربستان و قطر حمایتهای زیادی از گروههای تکفیری داعش و  القاعده درون سوریه و مخصوصا حلب کرده اند و اکنون تلاش می کنند این معارضان را که در محاصره قرار گرفته اند به راحتی از حلب خارج کنند. گفته می شود مردم عادی که به هر شکل مخالف دولت سوریه بوده اند و حتی در مخالفت با بشار اسد اعمالی انجام داده اند مشمول عفو عمومی می شوند و نیازی به خارج شدن از حلب ندارند.

    شبه نظامیان، با خارج شدن از مهلکه حلب دوباره مسلح خواهند شد و با تجدید قوا به اعمال تروریستی خود در دیگر شهرهای سوریه از جلمه ادلب ادامه خواهند داد. از این رو رها کردن آنها با منطق میدانی شرایط حلب سازگار نیست. روسیه که با همراهی و همکاری ایران توانسته در صحنه سوریه حضور داشته و نقش آفرینی کند باید نقش ایران و نظر دولت سوریه را در سیاست های آتی خود در نظر قرار دهد. از این رو به نظر می رسد فاصله گرفتن روسیه از ایران و دولت سوریه در تصمیم های منطقه ای باعث کاهش جایگاه روسیه و کاهش وزن نیروهای متصل به آنها در آینده منازعات سوریه خواهد شد.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.