• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • قهرمانی تیم نفت‌خیز جنوب در جام باشگاه‌های آسیا

    تقدیمی هدف:

    قهرمانی تیم نفت‌خیز جنوب در جام باشگاه‌های آسیا/نشان خوشرنگ طلا روی سینه علی داوودی

    ورزش > دیگر ورزشها – تیم وزنه‌برداری نفت‌خیر جنوب توانست عنوان قهرمانی در آسیا را از آن خودش کند.

    به گزارش خبرگزاری خبرهدف ؛تیم نفت خیز جنوب در پایان رقابت های جام باشگاه های آسیا موفق شد عنوان قهرمانی در این رقابت ها را از آن خودش کند.

     طلای خوشرنگ روی سینه داوودی

    در این رقابت ها امروز علی داوودی موفق شد در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم مدال طلا را از آن خودش کند.داوودی در حرکت یکضرب وزنه های ۱۷۵ و ۱۸۳ کیلوگرم را بالای سر برد و در حرکت سوم از مهار وزنه ۱۹۰ کیلوگرم بازماند و در جایگاه نخست یکضرب قرار گرفت.

    اما در حرکت دو ضرب این وزنه بردار وزنه های ۲۱۰ و ۲۱۸ کیلوگرم را مهار کرد اما در حرکت سوم نتوانست وزنه ۲۲۵ کیلوگرم را بالای سر ببرد و در پایان دوضرب در جایگاه دوم قرار گرفت.علی داوودی در نهایت موفق شد با مجموع ۴۰۱ کیلوگرم به مدال طلای دسته ۱۰۵+ کیلوگرم را از آن خود کند.

    قریشی و رسیدن به مدال برنز

    در دیگر رقابت های امروز همچنین سید جلال قریشی در دسته ۱۰۵ کیلوگرم به روی تخته رفت.او در حرکت یکضرب با بالای سر بردن وزنه های ۱۴۳، ۱۴۸ و ۱۵۱ کیلوگرم توانست در جایگاه سوم قرار بگیرد.قریشی در حرکت دوضرب نیز با مهار وزنه های ۱۸۳، ۱۹۲ و ۱۹۹ کیلوگرم در جایگاه دوم دوضرب قرار گرفت و در کاپ آسیا نیز سوم شد.در پایان قریشی توانست با شش حرکت صحیح و مجموع ۳۵۰ کیلوگرم مدال برنز جام باشگاههای آسیا را از آن خود کند و در رقابتهای کاپ آسیا در جایگاه چهارم قرار بگیرد.

    اورامه هم روی سکوی نخست

    قهرمانی تیم ایران در شرایطی اتفاق افتاد که در روزهای قبل نیز وزنه برداران در دسته های مختلف روی سکو رفته بودند.در دسته ۹۴ کیلوگرم رحمان اورامه برای تیم مناطق نفتخیز جنوب به روی تخته رفت و با بالای سر بردن وزنه های ۱۴۹ و ۱۵۶ کیلوگرم در حرکات اول و دوم یکضرب توانست در جایگاه سوم حرکت یکضرب قرار بگیرد و در حرکت سوم از مهار وزنه ۱۶۲ کیلوگرم باز ماند.

    اورامه در حرکت دوضرب با مهار وزنه های ۱۹۰، ۱۹۶ و ۲۰۶ کیلوگرم توانست در جایگاه دوم دوضرب قرار بگیرد و در نهایت با مجموع ۳۶۲ کیلوگرم جایگاه نخست این دسته از رقابتها از آن خود کرد.

    مکوندی طلایی شد،طاهری ششم 

    در دسته 85 کیلوگرم اما علی مکوندی و افشین طاهری به مصاف رقبای خود رفتند.در یکضرب علی مکوندی در حرکت اول وزنه ۱۴۶ کیلوگرم را بالای سر برد و در حرکات دوم و سوم از بالای سر بردن وزنه های ۱۵۱ و ۱۵۲ کیلوگرم باز ماند و در جایگاه چهارم حرکت یکضرب قرار گرفت.

    مکوندی در دوضرب در حرکات اول و دوم با بالای سر بردن وزنه های ۱۸۴، ۱۹۰ کیلوگرم و در نهایت با مهار وزنه ۱۹۹ کیلوگرم در حرکت سوم دوضرب با مجموع ۳۴۵ کیلوگرم توانست جایگاه نخست دوضرب و مجموع این دسته را از آن خود کند.

    افشین طاهری دیگر وزنه بردار تیم مناطق نفتخیز جنوب در این دسته نیز توانست در حرکت یکضرب وزنه های ۱۳۶ و ۱۴۲ کیلوگرم را بالای سر ببرد و در حرکت سوم در مهار وزنه ۱۴۶ کیلوگرم موفق نبود و در نهایت در یکضرب در جایگاه پنجم قرار گرفت.

    طاهری در دوضرب نیز در حرکت اول نتوانست وزنه ۱۵۵ کیلوگرم را بالای سر ببرد ولی در حرکات دوم و سوم با مهار وزنه های ۱۶۲ و ۱۷۱ کیلوگرم در جایگاه ششم دوضرب و با مجموع ۳۱۳ کیلوگرم در جایگاه ششم این دسته از رقابتها قرار گرفت

    پشوتنی طلا، نکیسایی نقره و جمعه پور برنز

    در دسته 56 کیلوگرم محسن نکیسایی با مجموع 217 کیلوگرم مدال نقره رقابتهای باشگاههای آسیا به دست آورد و در آسیا کاپ به مدال برنز رسید.

    یعقوب پشوتنی در دسته 62 کیلوگرم با مجموع 258 کیلوگرم به مدال های طلای رقابتهای جام باشگاههای آسیا و آسیا کاپ دست یافت و ابوالفضل جمعه پور با مجموع 224 کیلوگرم به مدال برنز دو رقابت باشگاههای آسیا و آسیا کاپ رسید.

    محسن نکیسایی نماینده تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز جنوب خوزستان در دسته 56 کیلوگرم در حرکت یکضرب 96 کیلوگرم، در حرکت دوضرب 121 کیلوگرم و در مجموع با 217 کیلوگرم به کار خود در این وزن پایان داد.
    در این وزن “گوسک کیو” از کره جنوبی با مجموع 229 کیلوگرم به عنوان قهرمانی رسید.در جدول آسیا کاپ نیز محسن نکیسایی به عنوان سوم رسید و وزنه برداران کره جنوبی عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

    در دسته ۶۲ کیلو گرم تیم مناطق نفت خیز جنوب دو شرکت کننده داشت. یعقوب پشوتنی در حرکت یکضرب 112 کیلوگرم، در حرکت دوضرب 146 کیلوگرم و با مجموع 258 کیلوگرم در هر دو رقابت باشگاههای آسیا و آسیا کاپ به مدال طلا دست یافت.

    ابوالفضل جمعه پور دیگر نماینده دسته 62 کیلوگرم کشورمان در حرکت یکضرب وزنه ۱۰۲ کیلو گرمی را مهار کرد در حرکت دوضرب وزنه 122 کیلویی را بالای سر برد تا با ثبت رکورد 224 کیلوگرم به مدال برنز برسد.

    در این دسته “کاخرامونوف” با مجموع 256 کیلوگرم به نایب قهرمانی دست یافت.

    تیم نفت خیز جنوب همواره ورزشکاران و ملی پوشان بزرگی را به تیم ملی ایران معرفی کرده است.تیمی که از وجود مربیان و اساتیدی چون کاظمی نژاد ،حزبه ،رشیدی و قریشی …بهره می برد.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.