لاریجانی: مردم در ۹دی تیغ بر ناراستی و ظلم بر انقلاب کشیدند

چاپ

لاریجانی: مردم در ۹دی تیغ بر ناراستی و ظلم بر انقلاب کشیدند

با وفاق ملی دژ انقلاب را در مقابل بیگانگان مستحکم کنیم

سیاست > مجلس – رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هشیاری سیاسی و دینی بزرگ‌ترین سرمایه ملت ایران بوده و هست که هیچ چیز عدل آن نمی‌توان یافت.

به گزارش خبرهدف در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس و پیش از ورود به دستور جلسه، علی لاریجانی به مناسبت 9 دی سخنرانی کوتاهی کرد. او گفت:‌ ملت ایران، پس از ماه ها کشمکش سیاسی داخل و فتنه‌گری‌های گوناگون مخصوصا پس از اقدامات سخیف و شنیع در روز عاشورای آن سال با حضور یکپارچه و تعیین کننده خود در صحنه، تیغ بر ناراستی ها و ظلم بر انقلاب کشید و اراده خویش را مجددا بر صراط اصیل انقلاب حاکم کرد و با رهنمودهای پیشوای معزز انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای مسیر حرکت آتی کشور را مشخص کرد.

لاریجانی افزود:‌ در آن موقعیت حساس که آمریکا و برخی کشورهای غربی و صهیونیست های بی صورت و بی سیرت با مکر و حیله گری به دنبال آشفته سازی و اغواگری حوزه سیاست داخلی کشور ما بودند و با تفکری نارس و منافقانه حتی اقدامات زشتی که در روز عاشورای آن روز رخ داد را دوباره پایه ماجراجویی جدید قرار دادند، ملت مجاهد ایران با غیرت دینی و انقلابی با نشان دادن اراده قوی خود، صحنه را خود به دست گرفت.

او گفت: این هشیاری سیاسی و دینی بزرگ ترین سرمایه ملت ایران بوده و هست که هیچ چیز عدل آن نمی توان یافت.
رئیس مجلس تاکید کرد: قدردانی از این همت عالی ملت نستوه و راست اندیشی در دین و مسیر روحانیت و صداقت در پیمودن راه امام و شهدای عظیم شأن انقلاب و پیروی از راهنمایی های رهبر فرزانه انقلاب و خدمت خالصانه به خلق است تا با وفاق ملی دژ انقلاب را در مقابل بیگانگان مستحکم کنیم.