• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • لاریجانی: موضوع هسته‌ای نباید باعث مناقشه در کشور شود

    تقدیمی هدف:

    خانه ملت نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اصل موضوع هسته ای نباید در کشور باعث مناقشه شود،مسیری درحال طی شدن است و این می تواند یک پله ای برای حرکت باشد،اما اگر درگیری داخلی بوجود بیاید ضرر خواهیم کرد.

    علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در بیست و یکمین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک آغاز ماه مبارک ذی الحجه گفت: در ماه ذی الحجه بندگان صالح خدا وقت خود را صرف عبادت می کنند،انشاءالله برکات این بر تمامی مسلمانان نازل شود.

    رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایجاد سپاه پاسداران توسط امام(ره) از معجزات انقلاب اسلامی است که ملت ایران از برکات این نهاد مقدس همواره بهره برده اند و سپاه یکی از رکن های مهم دفاعی کشور محسوب می شود.

    لاریجانی با بیان اینکه روحیه مجاهدت از خصوصیات پاسداران انقلاب اسلامی است افزود: سپاه از قدرت بازدارنده و هشدار دهنده در منطقه برخوردار است و نه تنها محل تکیه مردم ایران است حتی تمامی مظلومان منطقه نیز می توانند به سپاه تکیه کنند.

    رئیس نهاد قانون گذاری افزود: سپاه در دوران دفاع مقدس تجربیات مختلفی را به دست آورده که امروز این تجربیات را به نسل جدید سپاه منتقل می کند،موفقیت‌های به دست آمده مرهون رهبری امام خمینی(ره) و همچنین رهبری مقام معظم رهبری است.

    لاریجانی با قدردانی از تلاش ها و فداکاری های سپاهیان و بسیجیان،ادامه داد: فداکاری های ایثارگران باعث شده که سپاه در رأس بنیه دفاعی قرار بگیرد که این سرمایه مهمی است که باید از آن دفاع شود، خوشبختانه روحیه مجاهدت، برادری و تواضعی که در بین سپاهیان وجود دارد باعث می شود سپاه روز به روز پیشرفت کند.

    وی افزود: مدیریت جهادی که درسپاه وجود دارد یک سرمایه برای آینده این نهاد مقدس محسوب می شود،در بازدیدی که همراه با سردار فدوی از جزایر ایرانی در خلیج فارس و دریای عمان داشتم متوجه شدم که برادران سپاهی در موقعیت‌های سخت و دشوار همواره روحیه دفاع از امنیت کشور را با خود دارند.

    لاریجانی گفت: رفتار حساب شده سپاه انقلاب اسلامی باعث شده کاخ سفید و پنتاگون این هشدار را دریافت کنند که نمی توانند در برابر ایران غلطی بکنند.

    وی ادامه داد: چندی پیش که همراه با سردار پاک پور فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای شمال غربی کشور بازدید کردم شاهد تلاش های برادران سپاهی در جاده های کوهستانی بودم، تلاش های این برادران باعث شده که قلل مرتفعی که در دست ضد انقلاب بود امروزه در امنیت پایدار قرار بگیرد و خوشبختانه از منطقه حاج ابراهیم تا منطقه کوهستانی شاهو نیروهای سپاه با عزت از امنیت کشور دفاع می کند این همان مجاهدت جهادی است که رهبر معظم انقلاب همواره روی آن تأکید دارد.

    رئیس نهاد قانون گذاری ادامه داد: فرماندهان با تجربه سپاه تجربیات خود را به نسل جدید منتقل می کنند و آنان را مومن تر می کنند، این پیوند مبارکی است که مشاهده می شود و نباید فراموش شود که سپاه پاسداران همیشه در مناطق حساس نقش خود را درمسائل داخلی و منطقه ای ایفا کرده است.

    لاریجانی گفت:امروز به لحاظ نظامی در جنگ نیستیم ،اما نیازمند روحیه جهادی هستیم به دلیل اینکه دشمن دست از شگردهای خود برنداشته است.

    وی ادامه داد: روحیه جهادی بازوی توانمند ایران اسلامی است که در سپاه پاسداران نهادینه شده و براساس فرمایش امام علی(ع) اگر کشوری لباس جهاد را از تن بیرون بیاورد باید لباس خفت بپوشد.

    لاریجانی در خصوص تغییر و تحولات دنیا در عرصه های مختلف گفت: دنیا در حال تغیرات مهمی است که در پنجاه سال گذشته سابقه نداشته بنابراین دنیا در حال گذار است و همه کشورها تلاش می کنند موقعیت خوبی در آینده داشته باشد وملت هایی موفق خواهند بود که سمت گیری تغییرات را بشناسند و از زمان به بهترین نحو استفاده کنند و نباید فراموش کرد جهان با نظام تک بعدی در حال خداحافظی است.

    وی ادامه داد: قدرت آمریکا که ادعای مدیریت جهانی را داشت فروکش کرده و قطب های جدید در دنیا در حال نشان دادن خود هستند.

    لاریجانی افزود: در سطح قطب بندی بین المللی دو عامل رشد اقتصادی و پیشرفت علمی تعیین کننده است البته در سایر امور مانند دیپلماسی و فرهنگ نیز رقابت وجود دارد؛اما پارادایم مسلط در رشد اقتصادی و پیشرفت علمی قرار گرفته و در این عرصه رقابت وجود دارد.

    وی ادامه داد: امروز درجهان قدرت‌های منطقه ای ظهور کردند به طور مثال در خاورمیانه ایران یک قدرت منطقه ای محسوب می شود و جریان حزب‌الله نیز با وجود اینکه یک کشور نیست،اما یک عامل تأثیرگذار منطقه ای است حتی جریان های تروریستی که نقش منفی دارند امروز قدرت قابل ملاحظه ای یافته اند.

    لاریجانی افزود:امروز دیگر کشورها در دوبلوک قرار نمی گیرند،به طورمثال در آمریکای جنوبی برزیل یک قدرت منطقه ای محسوب می شود و جمهوری اسلامی ایران نیز بدون اتکا به قدرت های بین المللی یک قدرت محسوب می شود.

    وی ادامه داد: دو کانون متفاوت پیش روی کشورها است که یک مورد آن جهش در اقتصاد بوده و کانون دیگر به صورت جهشی به سمت عقب است به طور مثال کشور چین با داشتن 3000 میلیارد دلار ذخیره ارزی جهشی رو به جلو دارد و کشورهایی مانند برزیل، ترکیه، مالزی نیز در حال جهش اقتصادی هستند و یک رفتار به صورت تساعد هندسی دارند و ترکیه 150 میلیارد دلار صادرات درنظر گرفته و به نحوی برنامه ریزی کرده تا در سال آینده 500 میلیارد دلار صادرات انجام دهند این گویای فاصله زیاد اقتصادی بین کشورها است.

    لاریجانی افزود: درصورتی که کشورها از زمان به درستی استفاده کنند،می توانند به جهش اقتصادی دست یابند،اما طبیعی است که غفلت باعث عقب افتادگی می شود که به سادگی قابل جبران نیست.

    وی تاکید کرد:در زمینه فناوری اطلاعات نیز کشورها در حال فاصله گرفتن از هم هستند به دلیل اینکه فناوری اطلاعات دنیای جدیدی ایجاد کرده که در عرصه های سیاسی و فردی تأثیرگذار است به طور مثال در زمان ورود ماشین به زندگی اجتماعی نیز دنیا با تغییراتی روبرو بود این در حالی است که ما در دو قرن گذشته به دلیل سلطه قاجار و پهلوی و آشفتگی هایی که در زمان انقلاب مشروطه به وجود آمد نتوانستیم پیشرفت کنیم و در دو قرن گذشته روس ها و انگلیس و غرب از شرایط استفاده کردند.

    لاریجانی با اشاره به انقلاب فناوری اطلاعات در دنیا،افزود: تأثیر فناوری اطلاعات در زندگی بسیار مهم است و نقش آن از سبک زندگی تا ساختار دولت ها را می تواند تغییر دهد،پیشرفت های تکنولوژی امروزه کشاورزی و صنعت را متحول می کند.

    وی در این رابطه ادامه داد:مقام معظم رهبری روی موضوع پیشرفت فناوری های اطلاعات و تکنولوژی تأکید دارند به دلیل اینکه ایشان درک صحیحی از شرایط جهانی دارند .

    لاریجانی در خصوص موضوع هشیاری سیاسی گفت: نسل امروز در دنیا از باروری علمی برخوردار شده و تعداد مردم تحصیلکرده افزایش یافته که این مضوع هوشیاری سیاسی را در پی داشته است در این رابطه بیرژنسکی می گوید هیچگاه در دنیا با چنین هوشیاری سیاسی روبرو نبودیم به طور مثال تحولاتی مانند بیداری اسلامی که در سال های گذشته اتفاق افتاد به دلیل همین هوشیاری سیاسی بوده است به هر میزان که حکومت ها به صورت دموکراتیک و عقلانی عمل کنند می توانند با استفاده از هوشیاری سیاسی از چالش ها عبور کنند.

    رئیس نهاد قانونگذاری با بیان اینکه هوشیاری سیاسی یک واقعیت جهانی است افزود: باید توجه داشت برخی از تحولات به نفع ما است به طور مثال مولفه هوشیاری سیاسی یا مولفه ای مانند چند قطبی شدن دنیا در جهت آرمان های انقلاب اسلامی است اما در زمینه جهش های اقتصادی و علمی باید به صورت سنجیده ای عمل کنیم تا دچار عقب افتادگی نشویم.

    لاریجانی افزود: دشمنان می خواهند چالش برای کشور ایجاد کنند به طور مثال جنگ های شیعه و سنی که توسط دشمنان به راه افتاده و از لحاظ مالی از سوی آنان تقویت می شود به این دلیل است که می خواهند مانع پیشرفت انقلاب اسلامی و حتی بیداری اسلامی شوند،دشمنان با ماجراجویی هسته ای 12 ساله ای که به راه انداختند قصد داشتند تا با اعمال تحریم های سنگین مانع رشد اقتصادی کشور شوند به دلیل اینکه آنان احساس کردند اگر روحیه مجاهدت مردم ایران با قدرت اقتصادی همراه شود دیگر نمی توانند جلوی ایران اسلامی را بگیرند .

    وی ادامه داد: دشمنان قصد نفوذ نرم افزاری در کشور را داشتند و حتی برخی از سیاستمداران آنان به سرمایه گذاری در این رابطه اشاره کردند البته دشمنان نتوانستند کاری از پیش ببرند این موضوعات ایجاب می کند کشور یک استراتژی چند وجهی داشته باشد تا در دام دشمنان نیافتد.

    رئیس نهاد قانون گذاری با تأکید بر این نکته که باید با شناسایی نقص های خود تلاش کنیم آنان را رفع نماییم افزود: باید با تحلیل درست شگردهای دشمن را شناسایی کنیم و با هدف گیری درست مشکلات و نقایص خود را رفع کنیم باید در حوزه های اقتصاد و فناوری به پیشرفت مطلوب دست یابیم.

    لاریجانی در این رابطه افزود: به دلیل حضور سپاه در میان مردم این موضوع درک شده که مشکلاتی مانند بیکاری و اقتصاد در جامعه وجود دارد و حتی مسائل کوچک اجتماعی نیز بعضا در مشکل اقتصادی ریشه دارد.

    رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظیفه ذاتی ما حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است افزود: خصوصیت های پارسایی، مجاهدت و فهم درست دینی از موضوعاتی بوده که باعث پیشرفت انقلاب می شوداین سه ویژگی باعث تقویت روحیه مجاهدت شد و نباید فراموش کنیم در دفاع مقدس با این ویژگی ها توانسته ایم به موفقیت دست یابیم.

    لاریجانی افزود: مردمی بودن، داشتن درک سیاسی صحیح و آمادگی رزمی از ویژگی هایی است که سپاه پاسداران آن را همواره حفظ می کند به دلیل اینکه اقتدار سپاه در گرو توجه به ویژگی های مذکور است و همچنین بنیه دفاعی کشور قوی بماند،بنابراین باید منزلت سپاه حفظ شود و علاوه بر اینکه برای ملت ایران پشتیبان باشد این آمادگی را داشته باشد که از تمام مظلومان منطقه نیز حمایت کند.

    وی ادامه داد: باید آمادگی نظامی مخصوصا در حوزه موشکی افزایش یابد وهیچ محدودیتی نباید در این زمینه ایجاد شود.

    لاریجانی افزود: دشمنان می خواهند برای مردم مسئله ایجاد کنند و در این راه می خواهند بین فرقه های مختلف اختلاف ایجاد کنند که در این زمینه ضرورت دارد هوشیاری و تسلط اطلاعاتی حفظ و ساماندهی شود.

    وی گفت: سپاه قدس یک قدرت صیانت کننده در منطقه است بنابراین باید با تلاش در مقابل ماجراجویی های آنها تلاش کرد به طور مثال دشمنان با ماجراجویی که در کشورهایی مانند عراق، سوریه و قطر به وجود آورده اند می خواهند مقاومت را از مسیر خود خارج کنند و حتی برای تغییر مسیر ایجاد اختلاف می کند و می خواهند در سرنوشت مردم کشورها دخالت کنند.

    لاریجانی افزود: اینکه از سپاه قدس با همه وجود دفاع می کنیم به این معنی نیست که ما به دنبال امپراتوری در منطقه هستیم به دلیل اینکه زمان امپراتوری گری در منطقه را طی شده می دانیم و باید توجه داشت ما به دنبال دفاع از مردم مظلوم منطقه هستیم البته آنان به گونه ای دیگر تبلیغ می کنند.

    رئیس مجلس ادامه داد: ائتلاف آنان برای مبارزه با تروریسم تا کنون چه تأثیری داشته این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران همواره کمک می کند امنیت در منطقه ایجاد شود، جمهوری اسلامی ایران از ملت و دولت عراق در مقابل تروریست ها دفاع می کند.

    وی با بیان اینکه ایران یک کشور مسئولیت پذیر است گفت: ما برخلاف کشورهای غربی به دنبال ایجاد امنیت در منطقه هستیم.

    لاریجانی افزود: یکی از صاحب نظران غربی گفت ما با تروریسم مخالف هستیم اما نمی خواهیم ایران قدرت پیدا کند که در پاسخ وی گفتم اشتباه می کنید ایران در کنار مردم است، ایران در کنار ملت فلسطین است و مردم منطقه احساس می کنند ایران مسئولیت پذیر است.

    وی ادامه داد: ما به حزب الله و حماس کمک می کنیم البته باید به این موضوع نیز توجه بشود که آنهان همواره قدرت داشتند به دلیل اینکه مردم در کنار آنان است.

    لاریجانی گفت: رژیم صهیونیستی به مردم نمازگزار در مسجد الاقصی حمله می کند این کار هیچ‌گونه توجیهی ندارد و دشمنان بدانند ایران با همه وجود به نیروهای مقاومت لبنان و فلسطین کمک می کند تا در برابر کارهای غیر انسانی صهیونیست ها ایستادگی کنند البته قابل تحلیل است که به چه دلیل رژیم صهیونیستی در این شرایط اینگونه عمل می کند اما به هر صورت نفس کار آنان وحشیانه و نوعی زورگویی جدید است.

    وی ادامه داد: اینکه عنوان می شود یک نوع تقسیم بندی برای ورود مسلمانان و یهودیان به مسجد الاقصی وجود داشته باشد درست نیست به طور مثال مگر مسلمانان به کلیسا می روند؟! این کار صهیونیست ها یک زورگویی جدید و ماجراجویی است.

    لاریجانی گفت:ایران ازمردم مظلوم یمن در برابر حملات وحشیانه رژیم سعودی دفاع می کند و نباید فراموش کرد قدرت ایران به دلیل سلاح نیست،بلکه ایران در کنار مردم است.

    وی افزود:بغض دشمنان نسبت به سپاه قدس به این دلیل است که این نیروهای ایثارگر در منطقه نقش آفرینی می کنند.

    لاریجانی گفت: سپاه پاسداران می تواند در شرایط فعلی بستر لازم را برای توسعه اقتصادی کشور فراهم کند و با امکاناتی که دارد در صحنه ها وارد شود،به طور مثال کارهایی که در قرارگاه سازندگی سپاه انجام می شود از این نمونه است.

    رئیس مجلس با تأکید بر لزوم حرکت چرخه اقتصادی در روستاها افزود: درحال حاضر به دلیل مشکل بیکاری مهاجرت روستاییان به شهرها افزایش یافته ،بنابراین باید با تقویت زیرساخت ها در روستاها تلاش کرد چرخه اقتصادی در این مناطق به حرکت درآید به طور مثال در حال حاضر زمین های کشاورزی شمال در یک اقدام اشتباه به ویلا تبدیل می شود که این اقتصادی نیست به طور مثال در ژاپن دریا را خشک می کنند تا چند درصد از مردم به حرفه کشاورزی مشغول شوند .

    وی ادامه داد: سپاه با پراکندگی در کشور و نفود مردمی و روحیه مجاهدت می تواند زمینه ایجاد چرخه اقتصادی در روستاها را فراهم کند، در چند سال گذشته بودجه هایی برای آبیاری تحت فشار اختصاص داده شد اما این موضوع باید برای کشاورزان بیشتر تشریح شود همچنین باید الگوی کشت در کشور اصلاح شود.

    لاریجانی افزود: در برخی از مناطق استان فارس با وجود کمبود آب برنج کاشت می شود که این منطق اقتصادی ندارد بنابراین باید فرهنگ عمومی کشور را تغییر داد و در این راستا سپاه می تواند کمک کند.

    وی گفت: در برنامه ششم توسعه زیرساخت هایی مانند راه و راه آهن باید در دستور کار قرار گیرد و در این رابطه سپاه می تواند با امکاناتی که در اختیار دارد به کشور کمک کند همچنین سپاه در سدسازی و مترو نیز تجربیات خوبی به دست آورده که می تواند در این زمینه نیز کمک کند.

    لاریجانی بر لزوم مهار آب های مرزی گفت: در زمینه مهار آب های مرزی حدود 8 میلیارد دلار اختصاص داده شد.

    وی گفت: در ساختار اقتصادی کشور نقص وجود دارد، مشکل کشور تنها آزادسازی منابع بلوکه شده نیست و نباید فراموش کرد در سال های گذشته با وجود درآمد 700 میلیارد دلاری معجزه خاصی در اقتصاد کشور انجام نشد به دلیل اینکه ساختارهای اقتصادی کشور دچار مشکل است.

    لاریجانی با بیان اینکه بدنه دولت حجیم است،افزود: سال گذشته 180 هزارمیلیارد تومان مربوط به بودجه جاری و عمرانی کشور بود که 150 هزارمیلیارد تومان آن صرف هزینه‌های اداری شد و امسال وضعیت خراب تر شده که این به دلیل ساختارهای زیاد دولتی در کشور است، بودجه عمرانی خیلی دقیق تزریق نشود بنابراین حرکتی ایجاد نمی شود البته فکر می کنم کم کاری هایی نیز وجود دارد به دلیل اینکه در لایحه بودجه اجازه داده شد طرح های عمرانی نیز به بخش خصوصی واگذار شود.

    رئیس مجلس افزود: 400 هزار میلیارد تومان پروژه کلنگ زنی در کشور وجود دارد این در حالی است که کل بودجه عمرانی ما حدود 30 هزار میلیارد تومان می باشد این در حالی است که اگر تورم حدود 14 درصدی لحاظ شود باید 30 الی 40 سال زمان نیاز باشد که پروژه های کلنگ زده شده به ثمر برسد بنابراین به این صورت نمی توان مشکلات را حل کرد.

    وی در این رابطه ادامه داد در بودجه این موضوع عنوان شده که 10 هزار میلیارد تومان از پروژه های مذکور برای افزایش سرمایه بانک ها اختصاص داده شود تا بتوانند کمک کنند و تسهیلات ارائه کنند اما تا کنون حادثه ای در این زمینه رخ نداده است.

    لاریجانی گفت: اگر بخواهیم نقص‌های خود را در توسعه اقتصادی رفع کنیم نیازمند ایجاد یک فهم عمومی در منطقه هستیم،امروز وظیفه ما تولید و کارآفرینی است و رهبر معظم انقلاب تلاش در زمینه مذکور را به مثابه جهاد دانستند و سپاه با نفوذی که در مردم دارند می تواند این فهم را ایجاد کند.

    رئیس مجلس افزود: باید در زمینه تولید میدان مسابقه ایجاد کرد و در زمینه‌های تکنولوژی دفاعی نیز سرمایه گذاری لازم انجام شود به دلیل اینکه سرمایه گذاری در این بخش پاسخی به سیمای امروز جهان است.

    وی افزود: باید درمسائل اصلی جامعه یک نوع پیشتازی درآگاهی سیاسی وجود داشته باشد و از مناقشات فرعی پرهیز شود و سپاه و بسیج نیز باید آگاهی قوی داشته باشد تا بتواند آنان را ترویج دهد.

    رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص مسئله هسته ای گفت: مسئله هسته ای در کشور ما مراحل آخر خود را طی می کند و رهبر معظم انقلاب در این رابطه فرمودند این موضوع نباید باعث دسته بندی در کشور شود که حرف بسیار دقیقی است.

    لاریجانی افزود: در توافق هسته ای نقاط ضعف و قوتی وجود دارد و تا آنجایی که ممکن است در مسیر تصویب آن جلوی نقاط ضعف در مقام اجرا گرفته شود مخصوصا اگر عده ای هوس کرده اند نفوذ در کشور پیدا کنند باید جلوی اینگونه نفوذها گرفته شود که این موضوع مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است.

    وی ادامه داد: اصل موضوع هسته ای نباید در کشور باعث مناقشه شود، مسیری در حال طی شدن است و این می تواند یک پله ای برای حرکت باشد اما اگر درگیری داخلی بوجود بیاید ضرر خواهیم کرد به دلیل اینکه قبلا یک مناقشه بیرونی داشتیم که اگر دقت نکنیم به یک مناقشه داخلی تبدیل می شود.

    رئیس مجلس افزود: اگر وحدت درونی در موضوع هسته ای داشته باشیم می توانیم رو به جلو حرکت کنیم و تا آنجا که می توانیم نقاط ضعف آن را جبران کنیم در آن صورت عامل پیش برنده ای خواهد بود.

    لاریجانی با بیان نقش مهم سپاه در منطقه گفت: با فقر اطلاعاتی نمی توان تصمیم درست گرفت،بنابراین باید با توجه به تجربه‌هایی که در اختیار داریم از طرق مختلف اطلاعات کسب شود و در اختیار تصمیم سازان قرار گرفته تا در مسیر درست با تسلط اطلاعاتی بتواند بازوی درستی برای تصمیم سازی در کشور باشد.

    qqq

    qqq

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.