ماهنامه مهر و ماه منتشر شد

ahmar

چاپ

نخستین شماره نشریه حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و در دوره جدید با نام ” مهر و ماه ” منتشر شد .

این نشریه به صورت ماهنامه منتشر و مطالب متنوعی را در حوزه های خانواده ، اندیشه ، فرهنگ ، ادبیات ، بین الملل ، هلال ، ایثار و …  در اختیار مخاطبان و علاقه مندان قرار می دهد.

حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گسترش تعامل و ارتباط با کارکنان ، مرتبطین و علاقه مندان به فعالیت های جمعیت و همچنن بخش های مختلف و مرتبط همچون سازمان  جوانان ، داوطلبان ، حوزه های علمی و دانشگاهی و … ، ارتقاء سطح فرهنگی و معنوی آنان ، تلاش برای ارتباط نزدیک تر با خانواده ها و … را در برنامه های کاری خود قرار داده که  انتشار ماهنامه مهر و ماه با چنین رویکردی در همین راستا برنامه ریزی و به اجرا درآمده است .

ماهنامه در اولین  شماره خود و در بخش بین الملل به ارائه موضوعاتی همچون کشتی نجات به مقصد و مقصود رسید ، ایران در امداد رسانی به یمن پیشرو بوده است  و حلول هلال سرخ ایرانی پرداخته ودر بخش خانواده مجله نیز مباحثی مانند  طرحی نو نیاز است ، آداب بندگی در ماه صیام ، معنای زندگی ، اهدای خون ثواب دارد و ارزش ها را فدای ظواهر صنعتی نکنیم ارائه شده است .

در زمینه ادبیات ، نشریه به مناسبت ماه مبارک رمضان مطالبی مانند  کردیم ز روزه جان و دل پاک ، ضیافت عظیم ، کدام شاعران ایرانی امام علی (ع) را ستوده اند و … برای مخاطب تنظیم شده ضمن ان که در بخش های دیگر نیز می توان مطالب متنوعی را مطالعه نمود.