• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • محمود عزیزی: همیشه مشکل مالی داریم

    تقدیمی هدف:

    محمود عزیزی: همیشه مشکل مالی داریم/ همراهی هنرمندان و بی‌اعتنایی آستان قدس به جشنواره تئاتر رضوی

    dd

    فرهنگ > تئاتر – محمود عزیزی گفت: اخلاق رضوی در متون شرکت کننده به نوعی متجلی می‌شود که می‌تواند آغاز حرکتی ماندگار و تاثیرگذار باشد.

    به گزارش خبرگزاری خبرهدف نشست رسانه ای یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی با حضور سید جواد جعفری؛ مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) و محمود عزیزی؛ دبیر یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی در سالن همایش تئاتر شهر برگزار شد.

    در ابتدای این نشست جواد جعفری با اشاره به نامگذاری فاصله زمانی میان ولادت حضرت معصومه (س) تا سالروز ولادت امام رضا (ع) با نام هفته کرامت گفت: دستگاه های فرهنگی کشور به مناسبت این دهه پیش بینی هایی را برای انجام برخی فعالیت ها دارند که یکی از این برنامه ها جشنواره امام رضا (ع) است.

    او ادامه داد: 14 سال است که جشنواره امام رضا (ع) در عرصه بین المللی برگزار می‌شود و یکی از متنوع ترین رویدادها در سطح کشور است. این جشنواره با دو هدف برگزار می شود. اولین هدف این جشنواره این است که با بهره مندی از قالب های هنری و استفاده از ظرفیت های هنرمندان کشور و دلدادگی ها به امام رضا (ع) تلاش کند ارزش های حاکم بر جامعه اسلامی در مسیر فرهنگ و هنر را تقویت کند. گام دوم تجلیل از پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری مرتبط با جامعه رضوی است. در طول سال نام آوران عرصه فرهنگ و هنر تولیداتی دارند و طبیعی است این جشنواره در راستای شناسایی این افراد و تقدیر از آن ها گام بردارد.

     

    10 روز، 31 استان، 84 برنامه

    جعفری درباره استان های محل برگزاری جشنواره امام رضا(ع) توضیح داد: این جشنواره در 31 استان و در هر استان یک تا 10 برنامه در موضوعات مختلف هنری، سینمایی، رسانه های دیجیتال و … برگزار می شود. چهاردهمین جشنواره امام رضا (ع) از چهاردهم مرداد ماه به مدت ده روز در استان های مختلف برگزار خواهد شد که دارای 84 شاخه در عرصه های علمی، فرهنگی- هنری و سینمایی است که دبیرخانه هر کدام در استان های مختلف تشکیل شده و فراخوان این جشنواره به صورت بین المللی اعلام شد.

    او با اشاره به اتاق فکرهای ایجاد شده با حضور شخصیت های علمی و هنری در کنار مسوولان جشنواره ادامه داد: این افراد ماموریت دارند نسبت به اثربخشی و کیفیت برنامه ها نظارت داشته باشند. برای هر یک از برنامه های موضوعی در استان ها دو نظارت پیش بینی شده است. نظارت کیفی و عمومی که نظارت کیفی از سوی معاونان وزارت فرهنگ انجام می شود و نظارت عمومی ناظر بر کل آثار و کمیت و کیفیت آن هاست.

     


    آرزوی برگزاری چند صدمین جشنواره تئاتر رضوی

    به گفته مدیرعامل بنیاد علمی- فرهنگی امام رضا(ع) جشنواره تئاتر رضوی یکی از موثق ترین جشنواره ها در حوزه فرهنگ و هنر کشور است. چهره های فرهنگی به دلیل ارادت به امام هشتم در این جشنواره شرکت می کنند و مردم به دلیل دلدادگی به امام هشتم مخاطب جدی این جشنواره هستند. در طول این سال ها تلاش شده تا یکی از چهره ها دبیری تخصصی جشنواره را برعهده داشته باشد و به نظرم بلوغ جشنواره تئاتر رضوی در این دوره اتفاق افتاده است.

    او از تاسیس یک سالن ویژه برای برگزاری جشنواره تئاتر رضوی در شهر بجنورد خبر داد و گفت: این سالن ساخته شده تا جشنواره در سال های بعد هم در شهر بجنورد بماند.

    در ادامه این نشست محمود عزیزی که به عنوان دبیر یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی در این سالن حضور داشت گفت: ما همیشه مشکل مالی داریم اما از کنارش عبور می کنیم و به کار خود ادامه می دهیم. آنچه برای من هوس انگیز بود همدلی و همراهی هنرمندان خوب کشور بود. خوشبختانه دوستان خواهند دید که این کارها از چه جایگاهی برخوردار هستند.

    او ادامه داد: ما به اخلاق در جامعه بسیار نیاز داریم و اخلاق رضوی در متون شرکت کننده به نوعی متجلی می شود که می تواند آغاز حرکتی ماندگار و تاثیرگذار باشد. آرزوی برگزاری چند صدمین جشنواره را برای تئاتر رضوی دارم چون جریانی تئاتری است در فضایی که جریان فرهنگی و هنری خاصی نداریم. افراد بسیاری وجود دارند اما جریان سازی نشده و اگر خوب برنامه ریزی کنیم جشنواره تئاتر رضوی می تواند یکی از جشنواره های سودمند باشد.

     

    رونمایی از 12 نمایش ضبط شده در جشنواره تئاتر رضوی

    عزیزی در پاسخ به یک پرسش درباره تماشای سی دی آثار به جای اصل آن ها توضیح داد: من همواره مخالف تماشای سی دی کارها به جای اصل آن هستم چون قضاوت را دشوار می کند اما نمی توان چند داور را همزمان به چند شهر مختلف فرستاد. قطعا بسیاری از بازبینی ها از طریق فیلم نمایش ها دچار نقصان هست اما ما شاکله اصلی آثار را در نظر گرفتیم.

    جعفری هم در پاسخ به پرسشی مبنی بر میزان حمایت آستان قدس رضوی از این جشنواره گفت: آستان قدس ارتباطی با این جشنواره ندارد و تئاتر رضوی مورد حمایت وزارت ارشاد است و به طور مشخص از سوی معاونت امور هنری وزارت ارشاد برگزار می شود. مرادخانی که ریاست کارگروه جشنواره رضوی را برعهده دارد جشنواره را میان استان ها تقسیم بندی کرده و به این شکل جشنواره تئاتر در بجنورد و هنرهای سنتی در اصفهان و خوشنویسی در قزوین برگزار می شود.

    در انتهای این مراسم از نسخه سی دی 12 نمایشنامه که در جشنواره تئاتر رضوی حضور داشتند، و به صورت رادیویی و به کارگردانی ایوب آقاخانی ضبط شده است رونمایی شد.

    یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی از 15 تا 20 مرداد ماه در شهر بجنورد برگزار خواهد شد.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.