• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • محکومیت حمله به سفارت عربستان از سوی ائمه جمعه

    تقدیمی هدف:

    عاملان این اقدام،ایادی سعودی معرفی شدند

    سیاست > احزاب و شخصیت‌ها – محکوم کردن اقدام خودسرانه حمله به سفارت عربستان در تهران و کنسولگری این کشور در مشهد همچنان ادامه دارد. امروز نیز ائمه جمعه سراسر کشور نسبت به این موضوع واکنش و خواستار برخورد با این افراد شدند.

    به گزارش خبرهدف، شنبه شب گذشته و در پی اعدام شیخ نمر؛ رهبر شیعیان عربستان توسط مسئولان دولت آل سعود، گروهی از افراد خودسرکه به جریان انصار حزب الله منتسب شدند، به کنسولگری عربستان در مشهد و سفارت این کشور در تهران حمله و آن را به آتش کشیدند.

    این اقدام واکنش های مقامات مختلف در قوای سه گانه و مراجع امنیتی و انتظامی را درپی داشت. وزیر کشور فردای آن روز دستور شناسایی فوری عاملان این حادثه و معرفی آنان به دستگاه قضایی را صادر کرد. سخنگوی دولت نیز این کار را در شان ملت ایران ندانست.

    رییس جمهور نیز در این راستا در نامه ای به آیت الله صادق آملی لاریجانی، خواستار رسیدگی فوری و خارج از نوبت به پرونده حمله به سفارت و کنسولگری عربستان شد. وی در جلسه هیات دولت نیز، حمله به اماکن دیپلماتیک عربستان سعودی در تهران و مشهد را حرکتی “غلط و غیرقانونی” دانست و از وزارتخانه های اطلاعات و کشور خواست با مأمورانی که احتمالا در بروز این حادثه قصور و کوتاهی داشته اند، قاطعانه برخورد و گزارش آن را به مردم اعلام کنند.

    ائمه جمعه سراسر کشور نیز امروز در خطبه های نماز جمعه به تعرض به سفارت کشور عربستان توسط افراد تندرو واکنش نشان داده و آن را برخلاف مصالح نظام مطرح کردند.

    جدول ذیل چکیده ای از موضع گیری ائمه جمعه نسبت به حادثه سفارت و کنسولگری کشور عربستان است:

     

    اسم و سمت

    چکیده سخنان

    آیت الله امامی کاشانی/ امام جمعه موقت تهران

    حمله به سفارت عربستان در تهران و نمایندگی این کشور در مشهد محکوم است. مقام معظم رهبری در سخنانی در رابطه با حمله به سفارت انگلستان گفته بودند که آن اقدام هم جرم است و هم خیانت. حمله به سفارت عربستان توسط نفوذی‌ها صورت گرفت و ممکن است برخی از افراد نادان نیز در آن شرکت داشته باشند. گروهی که در پشت بود و ماجرا را رهبری می‌کرد، نفوذی‌ها بودند تا اقدام صورت بگیرد و دشمن سوء‌استفاده کند و البته آنها از آدم‌هایی نیز استفاده کردند که نادان بودند. باید در جمهوری اسلامی ایران توجه داشت که چگونه رفتار باید کرد. این افراد جرم انجام داده‌اند و مجرمند و هم دولت و هم قوه‌قضاییه و هم مجلس شورای اسلامی این مسئله را گفته‌اند و مسئله در حال پیگیری است.

    جمهوری اسلامی ایران با آن کیان و عظمتش و ارتقای علمی، اخلاقی و اجتماعی و انسجام با آن اقدام مخالف است.

    آیت الله علم الهدی/ امام جمعه مشهد

    در حوادث اخیر دولت شیطانی عربستان بهانه جویی کرد و خود در درون سفارت خود آتش افروخت. سفارت عربستان چند روز قبل از این وقایع پیشنهاد فروش خودروهای خود را به سفارتخانه های دیگر کشورها در تهران داده بود که این نشان از یک توطئه از قبل ساماندهی شده دارد. آنها آتش سوزی در سفارت را بهانه کردند تا با ایران قطع ارتباط کنند اما بدانند که قطع رابطه دشمنان خدا با ما موجب افتخار است.

    مردم نباید به دشمن میدان بدهند و اصولا در جمهوری اسلامی حمله به سفارتخانه و خانه ای که در سایه امنیت نظام تشکیل شده برخلاف مصالح نظام جمهوری اسلامی است. خشم انقلابی هم باید با بصیرت ارایه و نمایش داده شود و امیدوارم این مساله برای همیشه در جمهوری اسلامی پایان یابد.

    زمانی که حضرت امام راحل حکم مهدورالدمی سلمان رشتی را صادر کرد عده ای از جوانان به سفارت انگلیس حمله کردند و رهبری کنونی که آن زمان رئیس جمهوری بودند در خطبه های نماز جمعه اعلام کردند که از دیوار سفارت بالارفتن هم به اسلام و هم به انقلاب ضرر قطعی می زند. از دیوار سفارت بالا رفتن و تجاوز فیزیکی و علنی به سفارتخانه ها تجاوز به حوزه مسئولیت نظام است.

    آیت‌الله سید حسن عاملی/ امام جمعه اردبیل

    حمله به سفارت عربستان کار اشتباهی بود که عده‌ای با بی‌بصیرتی به آن دست زدند. متأسفانه بعضی از جوانان احساسی ما هم در این دام افتادند و با تعرض به سفارت عربستان ما را که در موضع هجوم بودیم، در موضع انفعال قرار دادند و جای متهم و شاکی عوض شد. حمله اخیر هوایی عربستان به سفارت ایران در یمن نیز دقیقاً در راستای تحریک ایران است تا ایران اقدامی خشن انجام دهد تا دو جبهه شیعه و سنی متمایزتر شود.

    حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده/ امام جمعه کرمان

    حمله به سفارت عربستان امری ناپسند است. زمانی کشور عهده‌دار تامین امنیت سفارت شده است، تعرض به آن اقدامی غیرقابل قبول است. تعرض به سفارت عربستان در تهران و به دنبال آن قطع روابط میان دو کشور از فشار روحی و روانی که بر روی عربستان به دلیل اعدام شیخ نمر وجود داشت، کم کرد.

    حجت‌الاسلام علی مهدی‌زاده/ امام جمعه بافت

    تخریب و آتش زدن سفارت عربستان در تهران و مشهد محکوم است. این عمل به خاطر تسامح و سکوت مسئولان کشور ‌و دیپلماسی خارجی در برابر جنایات عربستان در چند وقت اخیر است که اگر دولت برخورد قاطع با عربستان داشت، شاید این‌چنین اتفاقی رخ نمی‌داد.

    حجت‌الاسلام موسی سالمی/ امام جمعه شهریار

    آنچه بر سر سفارت عربستان در ایران آمد از نظر ما محکوم است اما این آقایان اگر همان گونه که سه ساعت بعد از حادثه فرانسه آن را با صدور بیانیه‌ای محکوم کردند، زودتر شهادت آیت‌الله نمر باقر النمر را محکوم می‌کردند نه اینکه 24 ساعت بعد شاید این اتفاق روبروی سفارت آل‌سعود نمی‌افتاد. از نظر ما دو احتمال وجود دارد یکی اینکه این کار کار خود سعودی‌ها بوده یا یکسری ملاهای کثیف که آتش‌بیار معرکه هستند.

    حجت‌الاسلام نقی باقری/ امام جمعه شاهين دژ

    عاملان به آتش زدن کنسول‌گری عربستان به درستی مشخص نبوده و معلوم نیست که این عمل ناپسند توسط چه کسانی صورت گرفته شده است. باید توجه کنیم که قطع به یقین این عمل زشت و ناپسند توسط دشمنان انقلاب اسلامی برای تخریب ایران و خشونت نشان دادن ایرانیان در جهان است لذا باید مراقب باشیم که این اعمال در آستانه انتخابات امسال صورت نگیرد.

    حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌ نیا/ امام جمعه آستارا

    اتفاق‌های سفارت عربستان در ایران مشکوک بود که توسط افرادی تطمیع شده صورت گرفت و نباید رخ می‌داد. دولت عربستان دیپلمات‌های ایران را از کشور خود خارج کرد و در یمن سفارت ایران اسلامی را مورد حمله موشکی قرار داد که باید پاسخگو باشد. نظام با اقتدار ایران اسلامی نیازی به ارتباط با آنها ندارد و یقیناً عربستان برای ارتباط با ایران اسلامی به التماس خواهد افتاد.

    آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی/ امام جمعه اراک

    در حال حاضر آل سعود با یک تفکر کودکانه و طلبکارانه ایران را متهم به آتش زدن سفارت عربستان در ایران کرده در حالی که شاید این اقدام نیز توطئه‌ای از جانب خودشان باشد.

    آیت‌الله سید محمد موسوی/ امام جمعه آران و بیدگل

    حمله به سفارت عربستان کار‌ اشتباهی بود و برآمده از نفرت جمعی از افرادی بود که مدافع آزادی و حق هستند و ممکن است در این بین افراد مشکوکی هم باشند که می‌خواهند با حمله به سفارت بهانه دست دشمن دهند. حمله به سفارت عربستان در صفحه نخست همه جراید دنیا درج شد ولی شهادت آیت‌الله النمر جایی مطرح نشد.

    آیت الله حسینی بوشهری/ امام جمعه قم

    این کار انقلابیون ما نیست و آنها بهانه به دست دیگران نمی‌دهند، ما نمی‌خواهیم اینگونه عمل شود به همین دلیل دستگاه قضایی هم کار خود را دنبال می‌کند چون این کارها در شأن نظام اسلامی نیست.

    بزرگترهای شما یعنی کشورهای اروپایی هم روزی سفرای خود را از ایران فرا خواندند ولی سپس شرمسارانه از جمهوری اسلامی خواستند اجازه دهند که بازگردند و رهبری و ملت هم کریمانه آنها را بخشیدند، شما نیز تا دیر نشده بازگردید زیرا ملت ایران کریم است و شما را خواهد بخشید.

    حجت‌الاسلام جعفر رحیمی/ امام جمعه ابهر

    از دولتمان در خواست داریم دیپلماسی فعالی داشته باشد و از همه ظرفیت‌ها استفاده کند تا حق از ظالمان گرفته شود.چه طور ممکن است به خاطر ریختن چند تا آجر و شکستن چند تا شیشه که البته این کار نیز خلاف قانون و محکوم است عربستان سفارت خود را تعطیل می‌کند و چندین کشوری که عددی نیستند تحریک می‌شوند برای قطع رابطه، اما چند صد نفر در منا در حال احرام کشته شدند آب از آب تکان نمی‌خورد آیا جان یک حاجی مهم بود و یا چند تا آجر سفارت بالاخره معلوم است که یک شیطنت بزرگ و یک فتنه عمیقی در کاراست البته این فتنه در زمان بنی عباس و بنی امیه تکرار شده و شیعیان عادت به اینگونه جنایت‌ها دارند. اقدامات عربستان علیه شیعه و ایران اسلامی یک خوش‌خدمتی بزرگ برای رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

    حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور/ امام جمعه آبادان

    انتصاب این عمل زشت که به مصالح کشور ضربه می‌زند به افراد حزب اللهی کار درستی نیست و باید عوامل این اقدام از سوی مراجع قانونی مشخص شود.
     

    آیت الله عبدالکریم عابدینی/ امام جمعه قزوین

    در اتفاقات اخیری که در تهران رخ داد نیز با کمال تأسف برخی از مسئولان رده بالای نظام بدون دقت و مطالعه، نخستین هدف خود را فرزندان مسلمان این مملکت قرار دادند در حالی که شاید سعودی‌ها از داخل سفارت می‌خواستند شیطنت‌هایی را انجام دهند. از مسئولان می‌خواهیم که دقت بیشتری در این موارد داشته باشند و شیطنت‌های آمریکا و سعودی‌ها را دست کم نگیرند.

    2929

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.