• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • مخاطب اطلاعیه دیروز دفتر رهبری چه کسانی بودند؟

    تقدیمی هدف:

    دیروز دفتر رهبر معظم انقلاب با انتشار اطلاعیه ای به انعکاس برخی مطالب در خصوص دیدگاهها رهبر معظم انقلاب نسبت به جمع‌بندی مسائل هسته ای در فضای رسانه ای و مجازی، واکنش نشان داد.

    در متن اين اطلاعيه آمده است که مواضع معظم له در رابطه با موضوع هسته اي، صریح، شفاف و بدون تأویل در سخنرانی ها و فرمایشات ماههای اخیرشان اعلام شده و در اختیار همگان قرار دارد. لذا انتساب هر مطلبی که خارج از این چارچوب باشد، فاقد اعتبار است.( متن کامل اين اطلاعيه را بخوانيد)

    اما مخاطب اين اطلاعيه کدام رسانه، گروه يا جريان بودند؟

    در ماه هاي اخير بسياري از چهره ها و شخصيت ها و همچنين رسانه هاي منتقد يا موافق برجام نقل قول هايي را درباره موضع رهبري در خصوص توافق هسته اي ايران و 1+5 مطرح کرده اند.

    در ادامه برخي از اين اظهار نظرها را مرور مي کنيم:

    شماره نام عنوان شرح
    1 حسن روحاني رئيس جمهور اصل مسئله که ما بايد حواسمان را جمع بکنيم براي نفوذ قدرت هاي بزرگ مخصوصا آمريکا حرف درستي است. آن چيزي که رهبري مطرح کردند يک رهنمود ملي است. ما بايد شرايطي را خودمان ايجاد کنيم که جلوي اين نفوذ را بگيريم و سد ايجاد کنيم.
    2 علي لاريجاني رئیس مجلس شورای اسلامی مسئله هسته‌ای و مذاکرات مربوط به آن مسئله جداگانه‌ای است و ما نمی‌توانیم از تاریخ گذشته خود منخلا شویم. ما روش‌های نفوذ آمریکا در بخش‌های مختلف را دیده‌ایم و اقدامات آنها را نسبت به ستیز با اراده ملت مشاهده کرده‌ایم و لذا هشدار رهبری یک هشدار به موقع و سنجیده بود که باید همگان آن را مورد توجه قرار دهند.
    3 صادق آملي لاریجانی رئيس قوه قضائيه در جریان سال 88 همگان دیدند که ملت بصیر ایران حتی جلوتر از مسئولان وارد میدان شدند و بساط آن را جمع کردند. حالا هم آمریکایی ها باید بدانند که اگر توافق هسته ای به سرانجام نهایی برسد جمهوری اسلامی ایران باز هم از اصول اصلی خود درست بر نمی دارد و راه مبارزه و ظلم ستیزی اش عوض نخواهد شد و تمام مسئولان کشور از جمله رؤسای قوا و همه مسئولان مطابق قانون اساسی پیرو سیاست های کلی نظام و تابع مقام معظم رهبری هستند. سیاست های کلی نظام از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ و از سوی مسئولان اجرا می شود و قوای سه گانه نیز مطابق اصل 57 قانون اساسی با حفظ استقلال خود تحت نظارت ولي فقيه وظايف خود را انجام مي‌دهند.
    4 احمد جنتي دبير شوراي نگهبان طبق فرمایش مقام معظم رهبری متن جمع بندی باید به دقت مطالعه و در مسیر قانونی خود بررسی شده و در بخش‌هایی که امکان سواستفاده طرف مقابل است باید به دقت بررسی شود چون آمریکایی ها اگر ۱۰۰ امضا هم بدهند، در آخر زیر امضاهایشان می زنند و فقط  از ما می خواهند که متعهد باشیم.
    5 محمدرضا باهنر نايب رئيس مجلس در مورد برجام نظرات مختلفی وجود دارد برخی می‌گویند مذاکره‌کنندگان همه‌چیز را ازدست‌داده و برخی نیز معتقدند اگر توافق صورت نمی‌گرفت دیگر ادامه حرکت و پیشرفت کشور امکان‌پذیر نبود و هر دو نظر افرا و تفریط است. همانطور که مقام معظم رهبری تأکید داشته‌اند که مذاکرات و برجام نباید مایه اختلافات داخلی شود. این تذکر رهبر معظم انقلاب درواقع حکم حکومتی است.
    6 محمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اگر برخی خطوط ترسیم شده در مذاکرات رعایت نمی شد معظم له لحظه ای تحمل نمی کردند و همینطور جامعه ایران نیز فهم درستی از آن داشتند و با شنیدن خبر توافق برخورد با متانتی با آن داشتند.
    7 حسين شريعتمداري مدير مسئول کيهان بیانات مورد اشاره رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر امسال کمترین تردیدی باقی نمی‌گذارد که حضرت آقا از نارسایی و عواقب فاجعه‌آفرین توافق یاد شده اطلاع‌ کامل دارند و با جرأت می‌توان گفت که ایشان به هیچوجه از متن تهیه شده راضی نیستند و اگر غیر از این بود با توجه به اطلاع دقیق از توافق وین، تأکید حضرت  ایشان بر «متن تهیه شده تصویب بشود یا نشود از اصول انقلاب دست نخواهیم کشید» و تکرار چندباره آن ضرورتی نداشت.
    8 علیرضا زاکاني رئيس کميسيون ويژه بررسي برجام دولت اصرار داشت برجام تصویب شود ولی رهبر انقلاب فرمودند هم مجلس باید این توافق را بررسی کند و هم اهل علم باید آن را مورد موشکافی قرار دهند؛ رهبری نیز هنوز هیچ موضع مشخصی درباره توافق نگرفتند و البته موضوع حمایت از تیم مذاکره‌کننده همواره بوده، هست و خواهد بود.شورای عالی امنیت ملی و مجلس در حال بررسی برجام هستند زیرا هنوز برخی ابعاد آن مشخص نیست و باید حقوق‌دانان بین‌المللی بنشینند و تعهدات ما و طرف مقابل را با دقت بررسی کنند تا مشخص شود کدام بخش نافی استقلال و امنیت ملی ما هست و کدام بخش نیست.
    9 روح الله حسینیان عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان استباط من این است مقام معظم رهبری از نتیجه مذاکرات راضی نبوده اند و از آنجایی که نه برجام در ایران و در آمریکا به تصویب نرسیده یک نوع بی اعتنایی و بی اعتمادی بوجود آمده است.
    10 سيد احمد خاتمي عضو مجلس خبرگان رهبري بعضی از جریان‌ها بر این عقیده‌اند که پس از توافق هسته‌ای، ایران و آمریکا آشتی می‌کنند اما مقام معظم رهبری از ابتدای خطبه عید فطر تاکنون در پی باطل کردن این توهم بوده‌اند. دغدغه مقام معظم رهبری این است که بعضی از جریان‌ها درصدد کم‌رنگ کردن نفرت ایران اسلامی از آمریکا هستند که این کلام معظم‌له نیازی به دفاع ندارد.
    11 سيد محمود نبويان نماينده مجلس و عضو جبهه پايداري چرا آقایان اصرار دارند که خطوط قرمز مدنظر رهبری را رعایت کرده‌اند؟ کی از خط قرمزهای رهبری لغو همه تحریم‌ها در روز توافق بود حال آنکه با متن موجود نباید تا یک سال آینده منتظر کنار گذاشته شدن تحریم‌ها بود و پس از آن نیز در مرحله اجرا پس از انجام تمام تعهدات توسط جمهوری اسلامی و راستی‌آزمایی آژانس نوبت به طرف مقابل می‌رسد.
    12 فريدون عباسي رئيس سابق سازمان انرژي اتمي و عضو جبهه يکتا مقام معظم رهبری تاکید کردند که ما اختلافات اساسی و اصولی با غربی‌ها داریم، به خصوص با استکبار بزرگ، از این رو آنها چگونه می‌خواهند این مشکلات را حل کنند زمانی که ما اختلاف‌های زیادی داریم. متاسفانه اطلاعات را به موقع ارائه ندادند و الان هم با تحت فشار  قرار دادن می‌خواهند توافق را تصویب کنند و معتقدند مصوبه مجلس نمی‌خواهد.

     

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.