مسئول حراست فوتبال:کفاشیان گفت پرونده سوشا به کمیته اخلاق برود

vv

چاپ

حکم قضایی بیاید تمکین می کنیم

ورزش > مدیریت ورزش – مسئول حراست فدراسیون فوتبال می گوید سوشا مکانی تاکید داشته تلگرامش هک شده و عکس هایش لو رفته اند اما پرونده او مختومه نشده است.

محمد حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرهدف

vv

تاکید کرد چنانچه مراجع قضایی درباره سوشا مکانی یا هر بازیکن دیگری در فوتبال تصمیم بگیرند ، فدراسیون برابر قانون تمکین می کند. او که روز گذشته میزبان دروازه بان پرسپولیس بود درباره این نشست و حاشیه هایی که اخیرا برای سوشا اتفاق افتاده است گفت:«به هر حال بعد از انتشار عکس های خصوصی این بازیکن ما از او دعوت کردیم. سوشا هم به همراه آقایی که با اسناد هویتی توانست ثابت کند پدر دختر خانمی است که عکس هایش همراه با سوشا منتشر شده ، به فدراسیون آمده بود. این آقا تاکید داشت سوشا و دخترش نامزد هستند و قرار است بزودی زندگی تشکیل بدهند. ایشان هم معترض بود به اتفاقی که افتاده و می گفت می خواهد پرونده را پیگیری کند. »

او درباره دلایل این اتفاق گفت:«تاکید سوشا روی این بود که تلگرامش را هک کردند و توانستند به هیستوری تلگرامش دست پیدا کنند و عکس های قدیمی اش را هم بدست بیاورند. البته وقتی با چند کارشناس در این باره صحبت کردیم امکانش را رد نکردند ولی این مسئله نیاز به پیگیری بیشتر دارد. ما پرونده را از جنبه فوتبالی اش بررسی می کنیم و این مشکلی که از نظر صیانت حرفه ای به فوتبال خورده شده. به هر حال یک بازیکن با سابقه ملی باید حواسش جمع باشد. به همین دلیل با دستور آقای کفاشیان ، پرونده در کمیته اخلاق بررسی می شود تا درباره اش به نتیجه برسیم. باید ادعاهای آقای مکانی را بررسی کنیم و به پرونده را جهت تصمیم گیری به کمیته اخلاق بفرستیم.»

او همچنین درباره احضار مکانی به دادسرا هم گفت:«قطعا مسئولان محترم قضایی دلایل خودشان را برای بررسی پرونده دارند و چنانچه به تصمیم و جکمی در این باره برسند ، فدراسیون فوتبال به این تصمیم احترام می گذارد و تمکین می کند. اگرچه وقتی حرف های سوشا و پدر نامزدش را می شنیدم ، تمام مدت احساسم این بود که این بازیکن قربانی عدم آشنایی با فضای مجازی و تکنولوژی های جدید شده و از این عدم آشنایی اش سوء استفاده شده است. امیدوارم برخورد همه ما با این بازیکن جوان برخورد اصلاحی باشد و باعث شود پی به اشتباهش ببرد و از همه مهمتر اینکه باشگاه های محترم مان هم بیش از قبل در زمینه فعالیت های فرهنگی و آشنایی بازیکنان شان با چالش های استفاده از فضای مجازی کوشا باشند تا دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.»