مسلمان در تبریز فیکس می شود؟

چاپ

سایت گل –  شرایط پرسپولیس در مثلث  تهاجمی سیستم مورد علاقه علی دایی کمی پیچیده شده است و ترکیب این مثلث سه نفره تا حدودی مبهم به نظر می رسد.بعد از جدایی غلامرضا رضایی،هادی نوروزی هم از جمع سرخ ها رفتنی شده تا دو مهاجمی که به عنوان بال استفاده می شدند از جمع بال های  متعدد سرخ ها کاسته شوند.

در این میان محرومیت پیام صادقیان و مصدومیت نسبتا شدید امید عالیشاه که بعید به نظر می رسد تا جمعه آماده شود شرایط را برای چیدمان  مثلث  سه نفره سخت خواهد کرد به طوری که دایی تنها می تواند از  محمد نوری در مرکز ،خلعتبری در جناح راست و حمید رضا علی عسگری در چپ استفاده کند( یا بر عکس) که از این جمع دو نفر اول مدتی طولانی همراه  تیم ملی بوده اند  و تا کنون دو جلسه با پرسپولیس تمرین کرده اند.
البته پرسپولیس برای تکمیل  این مثلث  محسن مسلمان را هم در اختیار دارد که هنوز مجوز بازی اش صادر نشده اما بعید نیست دایی از همین بازی اول از مسلمان در ترکیب اصلی استفاده کند.
البته دایی در چند بازی و به عنوان بازیکن  جانشین از محمد عباس زاده در نقش بال استفاده کرده بود که البته بعید است این اتفاق در تبریز و در ترکیب اصلی سرخ ها رخ دهد.