مسی: خوشحالم رونالدو در جام جهانی حضور دارد

چاپ

سایت گل- لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسا، از اینکه رقیبش، کریس رونالدو، در رقابت های جام جهانی 2014 حضور دارد، ابراز خشنودی کرد.
رونالدو با هت تریک در دیدار برگشت مقابل سوئد در مرحله پلی آف جام جهانی، کمک کرد تا پرتغال راهی جام جهانی شود.
مسی ستاره پرتغالی را به دلیل عملکردش مورد ستایش قرار داد و از اینکه او نیز در جام جهانی حضور خواهد داشت، ابراز خشنودی کرد.
او به خبرنگاران گفت:

” وقتی او آن گل ها را زد، من برای او خوشحال شدم.
این فوق العاده است که بهترین تیم ها در جام جهنی حضور دارند و کریس سال هاست که رکوردهای گلزنی فوق العاده ای از خود به جا گذاشته است.
نمی دانم او در بهترین فرمش قرار دارد یا نه اما او همیشه آماده گلزنی است و در همه دیدارها موفق به گل زدن می شود؛ چه برای باشگاه و چه برای تیم ملی کشورش. او سال هاست که همین طور کار می کند.
چه در بهترین فرمش باشد یا نه، به هر حال فرقی نمی کند.”

مسی که روز گذشته برای سومین بار برنده کفش طلای بهترین گلزن اروپا شد، امیدوار است که بتواند قهرمانی در جام جهانی را به افتخاراتش اضافه کند.

” مطمئنا قهرمانی در جام جهانی یک رویا برای من، هم تیمی ها و مردم آرژانتین است.
ما باید از بعضی جهات پیشرفت کنیم. البته هنوز 7 ماه تا آغاز رقابت ها باقی است. امیدوارم که بتوانیم به قهمرمانی برسیم. البته تیم های زیادی به دنبال رسیدن به این هدف هستند.”

مسی که در حال حاضر به دلیل مصدومیت نمی تواند بارسا را همراهی کند، اعلام کرد می خواهد تا پایان دوران حرفه ای اش در این باشگاه بماند.

” هدفم این است که تا هر وقت ممکن است در بارسا بمانم. خوشحال خواهم شد اگر این باشگاه هم قصد نگه داشتن من را داشته باشد. زندگی من بارساست.”