• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • مشروح نشست سخنگوی وزارت‌خارجه:برخی مؤسسات آمریکایی را تحریم می‌کنیم

    تقدیمی هدف:

    سفر مقام کویتی میانجی‌گرانه نبود

    ین الملل > دیپلماسی – سخنگوی وزارت خارجه کشورمان می‌گوید که سخنان خصمانه و تهدیدآمیز آمریکایی‌ها علیه ایران برای تهران بی‌اهمیت است و دولت به دنبال تحریم برخی مؤسسات و افراد آمریکایی است که از داعش حمایت می‌کنند.

    به گزارش خبرهدف، به نقل از تسنیم، بهرام قاسمی، سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان در ابتدای نشست خبری امروز خود با تبریک ایام دهه فجر و گرامی داشت یاد یاد شهدای انقلاب، ابراز امیدواری کرد که همه تلاشها برای شکوفایی انقلاب به منصه عمل برسد.

    قاسمی در ادامه و در پاسخ به پرسش‌های مطرح درباره سفر نماینده رییس جمهور روسیه به ایران درباره سوریه گفت: «در ادامه رایزنی‌های مستمر و منظم بین ما و روسیه – که طی دوران اخیر بخصوص است – اخرین تحولات سوریه در دیدار دیروز مورد بررسی قرار گرفت و تفاهماتی حاصل شد که امیدوارم در اجلاس آستانه موثر واقع شود و بتوانیم سه کشور در مسیری که اغاز کردیم به خوبی پیش برویم و در مسیر اتش‌بس و تثبیت آن کمک بهتری داشته باشیم».

    مواضع ایران درباره سوریه تغییر نکرده است

    وی در خصوص نشست آستانه و ژنو و سیاست ایران گفت: «مواضع ایران درباره سوریه تغییر نکرده ما روندی را که در مسکو و استانه داشتیم ادامه خواهیم داد».

    «درباره اجلاس ژنو پیش‌بینی دقیقی نمی‌توانم داشته باشم اما با توجه به شرایط تصمیم می‌گیریم». وی بار دیگر تأکید کرد که «سرنوشت سوریه را مردم (این کشور) تعیین می‌کنند».

    تهدیدهای آمریکا برای ما مهم نیستند

    سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درباره مواضع واشنگتن درباره ایران گفت: «آنچه به بحث موشکی و مسائل داخلی ایران (مرتبط است) به دولت و حاکمیت و مردم ایران مربوط است و ما نیاز به مشورت و صحبت نداریم». وی در ادامه گفت:‌ «دولت امریکا تا استقرار کامل هنوز فاصله دارد و دولت هنوز مستقر نیست و سخنان(اش) ضد و نقیض است و برخی صحبت‌ها خصمانه و تهدیدآمیز است» با این حال وی تأکید کرد که این سخنان «برای ما زیاد مهم نیست زیرا طی سه‌دهه گذشته از این صحبت‌ها شنیده‌ایم اما گذر زمان شرایط را بر دیگران تحمیل می‌کند».

    وی افزود که «منتظریم تا جلوتر برود تا ارزیابی دقیقتری داشته باشیم که دولت امریکا درباره مسائل مختلف جهان چطور رفتار می‌کند».

    وی در خصوص ترکیب هیئت نمایندگان در نشست آستانه گفت: «اجلاس آستانه کاملا کارشناسی و فنی است و وظیفه آن هماهنگی‌های اولیه برای ایفای نقش برجسته‌تر در تثبیت آتش‌بس در سوریه است و هیئت‌ها کاملا کارشناسی و بین ایران و ترکیه و روسیه خواهد بود». وی در ادامه گفت «من درباره اردن اطلاعی ندارم».

    برخی مؤسسات و افراد آمریکایی حامی داعش را تحریم می‌کنیم

    قاسمی در خصوص تحریم‌های جدید علیه ایران گفت: «ما در قبال اقدامات غیر‌منصفانه و غلط دولت امریکا برخی اقدامات خاصی را داشتیم که بتوانیم برخی مؤسسات و افراد آمریکایی که به عناصر تکفیری مثل داعش کمک کردند و در کنار رژیم صهیونیستی مشمول تحریم بودند را در لیست تحریم قرار دهیم که مراحل پایانی خود را طی می‌کند و بزودی لیستی را از این‌ها منتشر می‌کنیم».

    وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره سفر نتانیاهو به لندن و تلاش برای تشکیل ائتلاف ضد ایرانی گفت: «آرزو بر جوانان عیب نیست و رژیم صهیونیستی از این آروزها داشته و هر زمان که توانسته برای یارگیری اقدام کرده است. فکر می‌کند یک فرصت به وجود آمده ولی تصور نمی‌کنم بتواند از آن استفاده کند زیرا نه شرایط ایران و نه منطقه و نه جهان اجازه چنین اتفاقی را نمی‌دهد زیرا در کشورهای اروپایی هم عقلای قوم زیاد هستند و مسائل را بررسی کرده و تصمیم می‌گیرند و رژیم صهیونیستی بیشتر آب در هاون می‌کند».

    مواضع نخست‌وزیر انگلیس در بحرین غلط و نابجا بود

    سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در ادامه با اشاره سفر نخست‌وزیر انگلیس به بحرین گفت:‌ «خانم مِی در سفر به بحرین مواضع غلط و نابجایی داشته و ما هم اعتراض سیاسی و دیپلماتیک خود را داشته‌ایم. این نوع برخوردها غیر‌واقع بینانه و فرصت‌طلبانه هست و بعید می‌دانم انگلیس در این چارچوب عمل کند زیرا آن‌ها بیش از غرب با منطقه آشنا هستند. انگلیس پس از خروج از اتحادیه و تبعات آن مجبور شد به درآمدهای نفتی حوزه خلیج فارس و به دولت جدید امریکا چشم داشته باشد تا آنچه از دست داده را تا حدی جبران کند. انگلیس نمی‌تواند واقعیتهای منطقه را نادیده بگیرد و جایگاه و نقش ایران را نادیده بگیرد».

    وی در خصوص بازگشایی سفارت کانادا در تهران گفت: «تحول خاصی در روند بازگشایی دفاتر حفاظت منافع دو کشور اتفاق نیافتاده است و ما هنوز در وضعیت پیشین هستیم و امیدوارم تلاشهای دو طرف بتواند به نقطه مطلوبی برای مردم دو کشور برسد».

    رزمایش کشورهای بیگانه در آب‌های خلیج‌فارس قابل سرزنش است

    وی در خصوص سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران و ارتباط آن با مانور نظامی این کشور در خلیج فارس گفت: «علاقمندیم خلیج فارس یک منطقه امن و دور از تنش‌های نظامی و سیاسی و محلی برای تثبیت ثبات و همگرایی کشورهای منطقه باشد و این مانورها را نداشته باشیم».

    «کشورهای مختلف از این رزمایش‌ها دارند و این نوع اتفاقات از پیش تعیین شده است و به کشورهای همسایه معمولا اطلاع داده می‌شود. این مانور در ابهای بحرین بوده و سفر وزیر خارجه فرانسه هم از قبل تعیین شده بود. اگرچه قابل سرزنش است و حضور کشورها در این نقطه از جهان به این نقطه می‌تواند سرپوشی باشد بر مشکلات آن‌ها و ما هم نظرات خود را ابراز کرده و می‌کنیم و هر تحرکی را زیر نظر داریم و آن را با ملاک امنیت جمهوری اسلامی می‌سنجیم و براساس آن برخورد می‌کنیم که در گذشته هم چنین بوده است».

    در مسائل دفاعی طبق زمان‌بندی کار خود را دنبال می‌کنیم/به دیگرا اجازه دخالت و اظهارنظر نمی‌دهیم

    قاسمی در ادامه نشست خبری خود در خصوص اظهارات معاون رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران گفت: «ما در بحث دفاعی خودمان، اقداماتی را که مصلحت می‌دانیم برای حفظ منافع کشور انجام می‌دهیم، بدون در نظر گرفتن توصیه ها و نگاه دیگران، و آن‌ها نه حقی دارند و نه اجازه می‌دهیم (در این خصوص) صحبت کنند».

    «تاریخ ما و بخصوص جنگ تحمیلی به ما یاد داد که نمی‌توانیم چشممان را به دست دیگران خیره کنیم تا کمک‌مان کنند. ما کشور مستقلی هستیم، از مسائل دفاعی نه به عنوان یک ابزار برای رساندن پیام استفاده می‌کنیم بلکه کار خودمان را طبق زمانبندی دنبال می‌کنیم».

    وی در ادامه تصریح کرد که «آزمایش موشکی پیامی به دولت جدید امریکا نداشت و نیازی به محک زدن اقای ترامپ نیست، زیرا طی روزهای اخیر نگاه وی درباره مسائل مختلف را شنیده‌ایم و باید ببینیم که چه اقداماتی خواهد داشت. ما شناخت دقیقی از طرف مقابل داریم».

    سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان در خصوص ایران هراسی در منطقه و امریکا درباره یمن گفت: «ایران‌هراسی مدت‌هاست که دنبال میشود و شدت و ضعف داشته است. ایران‌هراسی خط مشترکی است که از سوی قدرت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای درباره ایران بعد از انقلاب دنبال شده است. البته در بسیاری مواقع هدف نهایی ایران نبوده بلکه به دنبال استفاده از آن برای صادرات سلاح به کشورهای منطقه بوده‌اند».

    ایران هیچ‌گونه سلاحی به رزمندان یمنی نداده است/یمن قربانی جنگ عربستان است

    وی در ادامه گفت‌: «در دوران جدید سوریه بوده و بعد عراق و امروز مسائل یمن است. یمن کار خود را دنبال می‌کند و این کشور قربانی جنگ تحمیلی نابخردانه عربستان است و چیزی جز گرسنگان برای این کشور نمانده که از امکانات خود استفاده می‌کنند و نیازی به کمک ما ندارند».

    قاسمی تأکید کرد که «ما هیچگونه سلاحی به مبارزین یمن نداده‌ایم. بخش شرقی یمن از گذشته از سلاح‌های پیشرفته‌ای برخوردار بوده و هنوز هم دارند و هرگونه ارتباط ایران و یمن بی‌ربط است و ما ‌آن را پیگیری می‌کنیم».

    مواضع سودان علیه ایران در قبال دریافت پول بیشتر بوده از برخی طرف‌ها بوده است

    سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص اتهامات عمرالبشیر علیه ایران گفت: «من هرگونه دخالت ایران در سودان را رد می‌کنم، ما (در آن کشور) دفتر و نمایندگی نداریم. این حرف منطقی نیست و (تنها) در قبال پول بیشتر و از بالا (به مقامات سودانی) دستور داده شده است». به گفته وی «یک نفر نمایندگی چگونه می‌تواند عقاید و مذهب مردم یک کشور را تغییر دهد و به نظرم این حرف منطقی نیست و قابل توجه نیست. ما شناخت دقیقی از تک‌تک این افراد داریم و می‌دانیم که این نوع اتهام‌زنی‌ها از کجا بیان می‌شود که بهتر است خیلی به آن نپردازیم».

    شهرک‌سازی صهیونیست‌ها عملی مذموم، قبیح و محکوم است

    وی در خصوص شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی فلسطین گفت: «دیدگاه ما درباره مقاومت و فلسطین روشن است. شهرک‌سازی عملی مذموم است که نزد بسیاری از کشورها و مجامع بین المللی تقبیح و محکوم شده و بهتر است کشورهای مستقل در این خصوص اقدام کنند».

    اقدام قضایی آمریکا علیه فرمان ترامپ به حیثیت این کشور ضربه وارد کرد

    قاسمی در خصوص اقدام قاضی آمریکایی درباره فرمان ترامپ درباره ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور به ایالات متحده، گفت: «این فرمان با موجی از مخالفت مردم آمریکا همراه بود و تصمیم غلط و غیراخلاقی بود که بازتاب‌های خود را داشت و سیستم قضایی آمریکایی هم باید اقدامات خود را انجام می‌داد که رخ داد. از ابتدا هم این بحث بود که آیا امکان تمدید این دستور امکان پذیر است یا خیر. حکم قاضی این موضوع را متوقف کرد و درباره اینکه چه اتفاقی می‌فتد، پیش‌بینی خاصی نمیکنم، اما تصور می‌کنم این موضوع چندان قابل استمرار نبود و این را می‌توان در کنار سایر اقدامات نسنجیده دولت جدید امریکا گذاشت. اما آنچه مسلم است، اینکه اقدام قضایی امریکا ضربه سنگینی را به پرستیژ دولت آمریکا وارد کرد».

    به دنبال گسترش روابط با تمامی کشورهای حوزه قفقاز هستیم

    سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص سفر وزیر دفاع ارمنستان به ایران گفت: «بین ایران و ارمنستان روابط خوبی است که تاریخی بوده و جدید نیست و (این کشور برای ایران) نسبت به دیگران، همسایه‌ای با مشکلات بسیار کمتری بوده است. نگاه ما این بوده که سعی جدی داریم در صورت امکان روابط حسنه‌ای داشته باشیم. ما تماس‌های مکرر خود را همواره داشته‌ایم. قفقاز از گذشته یک منطقه بسیار حساس و مهم است،و ارتباطات تاریخی و فرهنگی علاوه بر سیاسی ما را وادار می‌کند تا با کشورهای این منطقه گفتگو داشته باشیم. این سفر در راستای سفر رئیس جمهوری کشورمان به ایروان و سفر رئیس جمهوری ارمنستان به ایران بود. روابط ما شامل مسائل دوجانبه اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و مسائل منطقه‌ای و نیز سوریه است. بسیاری از ارامنه و مقامات ارمنستان متولد حلب هستند. روابط ما با ارمنستان به این مفهوم نیست که علیه کشور دیگری باشد. سعی ما این بوده که با توجه به حسن روابط با آذربایجان، روابط بهبود یابد و اولین کشور برای حل‌کردن بحران قره‌باغ بوده‌ایم. این اولین سفر وزیر دفاع ارمنستان است و تلاش ما این است که با سایر کشورهای منطقه از جمله گرجستان نیز روابط‌مان را توسعه دهیم.

    سفر وزیر خارجه کویت میانجی‌گرانه نبود

    قاسمی در پاسخ به پرسشی دربارۀ پیام کویت به ایران و تصمیم تهران در قبال گفت: «سفر وزیر خارجه کویت به تهران مدتها مطرح بوده و به دلایلی که بیشتر فنی بوده تنظیم تاریخ برای هفته گذشته شد. وزیر خارجه کویت حامل پیام امیرکویت برای ریاست جمهوری اسلامی ایران بود. این سفر را در چارچوب روابط دوجانبه و نیز تلاش برای داشتن روابط حسنه با همسایگان بود. وزیر کویتی یک دیدار مفصل با آقای ظریف داشت و بعد در دیدار با رئیس جمهوری کشورمان، پیام مکتوب امیر کویت را داد. در نشست با طرف کویتی روابط دو جانبه را مورد بررسی قرار دادیم، (همچنین) در خصوص تحولات منطقه با یکدیگر گفتگو کردیم. این سفر میانجی‌گرانه نبود بلکه تبادل نظر بود و روابط را بررسی کردیم. ما در فرصت مناسب، پاسخ مناسب را برای امیر کویت خواهیم داشت و از بعدی دیگر نیز این سفر پاسخ به سفر آقای ظریف بود که سال گذشته انجام شد».

    وی در ادامه با اشاره به موضوع سفر معاون حقوقی و امور بین‌الملل وزارت خارجه به به مسکو گفت: «مقامات وزارت خارجه عمدتا در سفر هستند و این سفرها را بر اساس موضوعات پیش آمده انجام می‌دهند. ما با مسکو در خصوص بحث هسته‌ای و سایر مسائل به طور مکرر رایزنی داشته و خواهیم داشت. این سفر هم انجام خواهد شد».

    سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به پرسشی درباره رابطه پوتین و ترامپ و تأثیر آن بر کشورهای دیگر گفت: «اینکه پوتین و ترامپ روابط خوبی دارند و می‌توان برای کشور ثالثی از آن استفاده کرد چندان قابل توجیه نیست».

    وی در خصوص نشست ایران و روسیه و ترکیه در سطح سران گفت: «هیچ مقامی در این باره صحبت نکرده است. آنچه مطرح بوده است، این بود که اجلاس آستانه یک اجلاس کارشناسی بود که همین‌طور هم شد و در سطح معاونین وزرای خارجه بود، البته به جز روسیه».

    نمایندگان مجلس، در همه جهان، حقوق می‌گیرند تا صحبت کنند

    قاسمی در خصوص اظهارات نمایندگان مجلس درباره وجود 70 پرونده علیه ایران در مجامع قضایی بین‌المللی گفت: «درباره پرونده‌ها می‌توانید به مرکز حقوقی ریاست جمهوری مراجعه کنید. نمایندگان در همه جای دنیا حقوق می‌گیرند که صحبت کنند و اظهارات آنها را می‌توان با واقعیت سنجید. نقش نمایندگان سخن گفتن است و نمی‌توان هیچ خرده‌ای به آنها گرفت».

    اظهارات ترامپ درباره برجام واجد علائم خوبی نبود

    سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در خصوص گزارش چهارم برجام به مجلس و نگرانی ابراز شدن نسبت به رویکرد ترامپ درباره برجام گفت: «اگر در خصوص برخی اقدامات ترامپ ابراز نگرانی شده، طبیعی است زیرا ما از بد عهدی آمریکا پیش از این هم دیده‌ایم. از اظهارات ترامپ درباره برجام، علائم خوبی برداشت نشده است. وی عنوان کرده که تیم هسته‌ای ایران بر سر آن‌ها کلاه گذاشته است. این نگاه ترامپ به برجام است، ولی اینکه آیا می‌تواند این تفاهم را نادیده بگیرد کار چندان آسانی نیست. اینکه در عمل و در آینده تصمیم نهایی دولت آمریکا چه خواهد بود، باید صبر کرد و در نگاه خوشبینانه، گذر زمان باید آن‌ها را به این اگاهی برساند که بازگشایی برجام نه به مصلحت ‌آنهاست و نه به مصلحت جهان».

    قاسمی در خصوص اظهارات برادر جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان و اینکه ایشان همچنان زنده هستند نیز گفت: «می‌توان در این باره گزارش کار داد ولی این پرونده مفتوح است و در فرصت‌های لازم به عنوان یک پرونده مفتوح روی آن کار می‌کنیم. من در جایگاهی نیستم که در این خصوص اظهار نظر کنم و تجربه نشان داده پیرامون این مسائل سخن زیاد است و واقعیت چیز دیگری است».

    حاسدین، به دنبال خدشه در روابط ایران و جمهوری آذربایجان هستند

    وی در خصوص روابط ایران و جمهوری آذربایجان و اتهامات مطرح شده علیه ایران گفت: «موضع ما همان بیانیه سفارت ایران در باکو است. با توجه به نوع رابطه ما شیطنت‌هایی از سوی حاسدین روابط صورت گرفته و ادامه خواهد داشت. روابط ما دوستانه و عمیق است و این مسائل نمی‌تواند در آن خدشه‌ای وارد کند».

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.