• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • مهدوی کیا و تیمش در تورنمنت بین المللی ترکیه

    تقدیمی هدف:

    مهدوی کیا و تیمش در تورنمنت بین المللی ترکیه/غوغایی دیگر در راه است؟

    ss

    ورزش > فوتبال ملی – جماران نوشت:مهدی مهدوی کیا و علی دوستی مهر، مدیر و مربی آکادمی فوتبال کیا برای شرکت در تورنمت بین المللی تیم های پایه، به ترکیه سفر کردند.

    در طول سالیان گذشته فوتبال ایران درگیر حواشی مختلفی بوده است. شاید یکی از علت های اصلی این حواشی، نبود زیرساخت های لازم به منظور رشد متوازن فوتبال در تمامی جهات بوده است. توجه به رشد زوایای مختلف آکادمی های فوتبال می تواند زمینه ساز خوبی برای آینده بهتر فوتبال باشد.

    آکادمی فوتبال کیا یکی از مدارس موفق فوتبال کشور است. این مدرسه در رده های سنی مختلف به کشف استعداد از اقصی نقاط کشور و آموزش این بچه ها اقدام کرده است. آنها روز گذشته (سوم فروردین) برای حضور در تورنمنت بین المللی تیم های پایه، به ترکیه سفر کردند.

    در همین خصوص، با هادی مهدوی کیا ( برادرمهدی مهدوی کیا) و علی دوستی مهر ( سرمربی سابق تیم های ملی جوانان و نوجوانان ایران) سرمربی این تیم در آستانه سفر به ترکیه گفت وگو کردیم:

    در ابتدا هادی مهدوی کیا در مورد مسابقات چند جانبه ترکیه، گفت: برگزارکننده این جشنواره فوتبالی یک باشگاه های قدیمی فوتبال در ترکیه است و امروز یکی از معتبرترین تورنمنت های جهان محسوب می شود.

    وی با بیان اینکه این مسابقات به صورت گروهی برگزار می شود و از هرگروه در دور اول۴ تیم به مرحله بعدی صعود کرده و در نهایت به صورت حذفی دو تیم به فینال می رسند، افزود: این دوره مسابقات برای رده های مختلف در سنین پایه برگزار می شود و تیم ما در رسده سنی ۱۲ سال بازی ها شرکت می کند. تقریبا هر سال۷۴ تیم از کشورهای مختلف حهان در این دوره مسابقات شرکت می کنند. دردوره ی قبلی آتلتیک بیلبائو قهرمان شد و از ایران برای اولین بار است که تیمی در آن شرکت می کند. برگزاری این دوره مسابقات ۶ روز به طول می انجامد.

    ** هم گروهی تیم کیا با هانوفر و خِنک بلژیک

    مهدوی کیا با بیان اینکه بیشترین شرکت کننده گان ازکشور هایی اروپایی هستند و از شاخص ترین آن ها می توان به منچستر سیتی، آس روم ایتالیا، آژاکس، فاینورد، مونشن‌گلادباخ، دینامو زادبرگ، دینامو کیف، آتلتیک بیلبائو، گالاد باخچه، فنرباغچه اشاره کرد، ادامه داد: از قاره آسیا تنها دو تیم از ایران و قطر در این دوره از مسابقات شرکت می کنند. در این فستیوال تیم ها درگروه های ۶ تایی تقسیم شده و تیم کیا از ایران با تیم های خِنک بلژیک، هانوفر آلمان، دو تیم ترکیه ای و یک تیم از مقدونیه هم گروه است.

    دوستی مهر: توجه به تیم های پایه مهم تر از توجه به لیگ برتر است

    علی دوستی مهر سرمربی تیم کیا نیز گفت؛ با تاکید بر اینکه درتمام دنیا اعتقاد بر این است که اساس کار را باید روی بازیکنان ۱۰ تا ۱۳ سال گذاشت، گفت: در کشور ما برعکس است و همه فقط به لیگ برتر توجه می کنند. بازیکنان یک شبه بزرگ نمی شوند بلکه به صورت پله کانی ازکودکی آرام آرام آموزش می بینند تا به این درجه می رسند. در این فستیوال ها قبل از شروع مسابقات فیلم هایی از بازیکنان بزرگ روز دنیا مثل مسی، رونالدو، نیمار، الکسیس سانچز، وین رونی و…که همگی در سنین خیلی پایین مشغول بازی و تمرین هستند برای بچه ها پخش می شود، که این می تواند روحیه بچه ها را برای تلاش دوچندان کند.

    ** توجه ویژه تیم های معتبر دنیا به حضور در تورنمنت های پایه

    دوستی مهر افزود: برگزاری این دوره ها فقط منوط به اروپا نیست و درحال حاضر نزدیک به ۵۰ جشنواره فوتبالی در دنیا درحال برگزاری است. اکثر تیم های صاحب نام و معتبر با برنامه ریزی دقیقی که دارند، برای هر رده سنی یک تیم به این جشنواره ها می فرستند.

    ** فوتبالیست ها باید از سنین پایه رفتار حرفه ای را بیاموزند

    سرمربی سابق تیم ملی جوانان گفت: در این مسابقات از بهترین هتل ها، داورها، ورزشگاه ها و.. استفاده می شود که از همین ابتدا بچه ها حرفه ای رشد کنند. این کمک می کند به بچه ها تا یاد بگیرند چطور دور از خانواده باشند و رفتار حرفه ای ورزشی را چگونه انجام دهند. نتیجه ی این آموزش ها این می شود که امروز در اروپا هفته ای ۳ تا ۴ بازی برگزار می شود اما در کشور ما اگر از یک بازی بیشتر تجاوز کنیم صدای همه در می آید.

    لزوم تعامل وزارت آموزش و پرورش با مدارس پایه ورزشی

    وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر تداوم همکاری آکادمی متبوعش با وزارت آموزش و پرورش که سال گذشته به منظور استعدادیابی در سراسر کشور وجود داشت نیز گفت: تنها در سال اول فعالیت مدرسه فوتبال کیا بود که باشگاه به جهت استعداد یابی از بچه های کشور همکاری های خوبی با وزارت آموزش و پرورش داشت. بیشترکشورهای دنیا که امروز در زمینه ورزش موفقیت های زیادی را کسب کرده اند، بدون شک با همکاری وزارتخانه های متولی در امرآموزش و پرورش، زمینه پیشرفت های بعدی را فراهم کرده اند. آمار نشان می دهد در تیم های مطرح دنیا حدود۷۰ تا۸۰ درصد بازیکنان شان از بچه های پایه بوده اند و بدین ترتیب تعامل با آموزش و پرورش در هر زمانی باید وجود داشته باشد تا استعدادهای ورزشی شناسایی شوند.

    وی بیان کرد: تیم های ملی ما پیشرفت نخواهند کرد مگر اینکه روی تیم های نونهال کشوردرهر ورزشی به صورت عملی کار شود، چون این تیم ها آینده اعتبار ورزش کشور خواهند بود و خوشبختانه تیم ها از فدراسیون فوتبال و وزارت آموزش وپرورش دور نیستند و فضا برای رقم زدن آینده ای بهتر فراهم است.

    انجام ۵۰ بازی بین المللی در سال ۹۵

    علی دوستی مهر درباره برنامه های سه ماهه باشگاه کیا درسال جاری گفت : ابتدا به ترکیه سفر می کنیم و بعد از آن به مونیخ آلمان می رویم که دو دوره مسابقات برگزار می شود و در نهایت با تیم ۱۳تا ۱۵ سال باشگاه به اتریش برای شرکت در مسابقات کوردیکال کاپ که سال گذشته نایب قهرمان شدیم نیز خواهیم رفت. ما سعی می کنیم در اکثر رقابت های داخلی و خارجی حضور یابد و در مجموع این بچه ها سالانه به ۵ تا ۶ کشور دنیا سفر می کنند تا تجربه خوبی را کسب کنند و در سه ماهه اول سال ۹۵ بچه ها چیزی نزدیک به ۵۰ بازی بین المللی را انجام خواهند داد.

    ** مدارس فوتبال کلید موفقیت آینده

    وی در پاسخ به سوالی درباره جوایز قهرمانی در چنین تورنمنت هایی به جی پلاس گفت: این مسابقات بیشتر به صورت جشنواره ای برگزار می شود و جایزه ی بزرگی برای آن در نظر گرفته نشده است. این بچه ها هنوز به شکل خیلی حرفه ای نباید تحت فشار باشند و صرفا شرکت در این مسابقات به کسب تجربه و قرار گرفتن در سطوح خاص حرفه ای کمک می کند.

    در این بین هیات های فوتبال می توانند نقش پررنگ تری در نظارت و ساماندهی مدارس فوتبال داشته باشد و اگر توجه کافی به تیم های پایه شود، بازیکنانشان در سال های آتی استخوان بندی تیم های ملی بزرگسال را شکل می دهند.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.