• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • ناصر هاشمی: نمی‌گذارم سینما مرا له کند

    تقدیمی هدف:

    ناصر هاشمی: نمی‌گذارم سینما مرا له کند/ «برادرم خسرو» کار حرفه‌ای و متفاوتی بود

    cc

    فرهنگ > سینما – ناصر هاشمی بازیگر فیلم «برادرم خسرو» می‌گوید اگرچه در سینما همه چیز آماتوری پیش می‌رود اما او برای رسیدن به یک نقش متفاوت حاضر است همچنان صبر کند.

    ناصر هاشمی با فیلم «برادرم خسرو» در جشنواره فیلم فجر و همچنین جشنواره جهانی فجر حضور داشت، توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. فیلمی که بعد از نمایش، باعث شد عده بسیاری از حضور نداشتن آن در بخش مسابقه جشنواره فجر اظهار تعجب کنند.

    خود او در این‌باره می‌گوید: خیلی‌ از اهالی سینما و آقای افخمی هم تعجب کردند که چرا این فیلم به بخش سودای سیمرغ راه پیدا نکرده است.»

    بازیگر «روزگار قریب» همچنین درباره علت حضورش در فیلم «برادرم خسرو» اظهار می‌کند: «داشتم زندگی‌ام را می‌کردم که با من برای این فیلم تماس گرفتند. دیدم سناریوی خیلی خوبی است و همه افرادی که به عنوان عوامل فیلم حضور دارند، افرادی دوست‌داشتنی و متفاوتند. شهاب حسینی، بیتا فرهی و مجموعه‌ای از ستارگان در این فیلم حضور داشتند و برای من یک شانس بود که این اتفاق افتاد. کارگردان فیلم هم جوان بسیار بافرهنگ و با شخصیتی بود و از سوی دیگر شهاب حسینی اصرار داشت من در این فیلم باشم.»

    بازیگر «خانه پدری» درباره شهاب حسینی و بازی‌اش می‌گوید: «او پدیده عجیب و غریبی‌ست. بسیار دوست‌داشتنی با پیچیدگی‌های عجیب. یک هنرمند، مدیر خیلی خوب و انسانی که برای همکاران و حرفه‌اش احترام بسیاری قائل است.»

    هاشمی تاکید می‌کند: «شهاب حسینی قراردادی با شرکت «شهر فرش» داشت که برایش تبلیغ کند اما از آن پول برای این فیلم سرمایه‌گذاری کرد. این، خیلی مهم است که بازیگری از درآمدش به منظور تبلیغات برای سینما خرج کند. شاید بتوان گفت یک کار باورنکردنی انجام داده که در این روزگار با تفکرات مادی‌گرایانه، از پولش گذشته تا کارگردان‌های جوان فیلم بسازند و اتفاقا نتیجه‌اش هم بسیار خوب شده.»

    وی همچنین می‌گوید: «به نظرم آدم باید خیلی عاشق حرفه و همکارانش باشد که این کار را انجام دهد. شهاب حسینی ایده‌هایی دارد که می‌تواند از او یک مدیر خوب سینمایی بسازد و امیدوارم روزی این اتفاق بیفتد تا برای ارتقا بخشیدن به صنف خودمان تلاش کند.»

    او درباره آشنایی‌اش با این بازیگر هم اظهار می‌کند: «ظاهرا خودشان به کارگردان فیلم گفته بودند من باشم و خلاصه شانس من بود که در این کار حاضر شوم. من و آقای حسینی در «خانه پدری» همدیگر را دیده بودیم و قبل از آن فقط دورادور از هم شناخت داشتیم.»

    هاشمی همچنین درباره شرایط کار در این فیلم می‌گوید: «این کار جزو معدود کارهای خوبی بود که برایش زمان داشتیم. چون احسان بیگلری من را از نزدیک نمی‌شناخت یک روز هنگام فیلمبرداری به من گفت با هم به یک اتاق برویم. من هم رفتم و دیدم دارم بخشی از سریال «روزگار قریب» را تماشا می کند. می‌گفت این سریال را تازه دیده و تاکید می‌کرد چقدر در این سریال خوب هستید. از آنجایی که شهاب حسینی من را معرفی کرده بود او به تماشای کارهای من نشسته بود و زمانی طول کشید تا مطمئن شود من به درد این نقش می‌خورم.»

    از نظر این بازیگر نقشش در «برادرم خسرو» بسیار نقش پیچیده‌ای است: «نقش بسیار سخت و پیچیده‌ای بود و کارگردان حق داشت که بگوید چطور باید آن را بازی کنم. من هم همراه شدم و آرام آرام جلو رفتم. در فیلم، برادر بزرگ‌تر گرفتاری‌های کاری دارد که مخفی است. نمی‌خواهم درباره قصه صحبت کنم چون لو می‌رود و در زمان اکران عمومی بیشتر درباره آن صحبت خواهم کرد اما مشکلات برخی افراد به نظر نمی‌آید و چهره دیگری از خود به تماشاچی نشان می‌دهند. این شخصیت عمق زیادی دارد و البته سناریو آنقدر خوب بود که هر کس هم جای من بود تلاش می‌کرد نقش را متفاوت ایفا کند.»

    هاشمی همچنین درباره شرایط سینما و دلایلی که باعث شده کم کار باشد می‌گوید:‌ «من همه همکارانم را دوست دارم و نمی‌خواهم به کسی بی‌احترامی کنم اما در سینمایی که ما داریم و یکی دو زار و دیگری پنج زار برای فیلمش هزینه می‌کند همه چیز آماتوری پیش می‌رود و متاسفانه هیچ وقت به صورت جدی از سوی حاکمیت پشتیبانی نمی‌شود و در این شرایط معمولا تهیه‌کننده به خاطر پولی که هزینه کرده به دنبال این است که تا سرمایه‌اش برگرد. خب در این شرایط من شاید پولساز نباشم و به خاطر همین به افراد دیگری پیشنهاد می‌دهند.»

    با این حال او معتقد است که مردم دیگر دنبال دیدن ستاره‌ها نیستند:‌ «خوشبختانه هر چه جلوتر می‌رویم فیلم‌های خوب پرطرفدار می‌شوند و بازیگران خوب ما دیگر آن چهره‌های خوش تیپ و مردم‌پسند نیستند.»

     

    او که سابقه طولانی در زمینه بازی در سریال‌های تلویزیون دارد درباره این مدیوم نیز معتقد است: «در این مدت نقش‌هایی به من پیشنهاد می‌شد که نخ‌نما شده بود. تلویزیون هم یا آدم سفید دارد یا سیاه.»

    بازیگر سریال «پدر سالار» درباره ادامه حضورش در سینما هم می‌گوید:‌ «استقبال مردم از سینما نشان داد که فیلم‌های خوب هنوز طرفدار دارند. همین که مردم فیلم‌هایی مثل «ابد و یک روز» یا «بادیگارد» را ببینند و از آن خوششان بیاید تبلیغ دهان به دهان می‌کنند و در نتیجه شاهد اتفاقی هستیم که در عید رخ داد. من هم ترجیح می‌دهم برای رسیدن به نقش خوب صبر کنم. نمی‌خواهم سینما مرا له کند، کلاس می‌روم، ورزش می‌کنم و آمادگی خودم را حفظ می‌کنم تا بالاخره به آن چیزی که مد نظرم هست برسم.»

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.