• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • نامزدهای حذف شده از انتخابات خبرگان؛

    تقدیمی هدف:

    نامزدهای حذف شده از انتخابات خبرگان؛ از صدیقی و آقاتهرانی و حسن خمینی تا امجد و پورمحمدی

    CC

    سیاست > انتخابات – در این دوره از انتخابات مجلس خبرگان صلاحیت افرادی با سمت و سوابقی چون امام جمعه تهران، نماینده کنونی مجلس خبرگان، اساتید مطرح حوزه علمیه، وزیر دادگستری، معاون پارلمانی رییس جمهور و … رد شد.

    801 نفر برای حضور در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کردند که از این تعداد تنها 161 نفر صلاحیتشان تایید و رقابت برای نشستن بر 88 کرسی این مجلس را آغاز کرده‌اند. این آمار حکایت از آن دارد که فقهای شورای نگهبان صلاحیت 640 نفر از ثبت‌نام کنندگان را رد کردند.

    شورای نگهبان در این دوره با توجه به کثرت داوطلبان ثبت نام کننده، مصر به اجرای آزمون علمی بود و از این رو در دو نوبت شهریور و دی از حدود 500 نفر از نامزدهای این انتخابات آزمون گرفت. در نوبت اول بیش از 300 نفر در این آزمون شرکت کرده اما تنها 12 نفر موفق به کسب نمره قبولی شدند و مابقی نیز طبق اطلاعیه شورای نگهبان از حضور در آزمون دی ماه محروم شدند.

    افرادی دیگری هم که در این انتخابات ثبت‌نام کرده اما تصور نمی‌کردند برای حضور در این مجلس از آنان نیز آزمون گرفته خواهد شد، یا در امتحان دی ماه شرکت نکرده و یا ترجیح دادند که از ادامه حضور در این عرصه انصراف دهند.

    در اعلام اولیه بررسی نتایج صلاحیت‌ها، صلاحیت چهره‌های شاخصی همچون آیات و حجج اسلام موسوی بجنوردی، صدیقی، سروش محلاتی، امجد، مرتضی آقاتهرانی، محمدتقی رهبر، سیدحسن خمینی، مجید انصاری، محسن غرویان و سید محمد غروی به دلیل آزمون ندادن، احراز نشد.

    برخی از این افراد سابقه نمایندگی در مجلس خبرگان را داشته، برخی از آنان از امام حکم اجتهاد داشته و مابقی هم که فعالیت‌های علمی در باب فقه و اجتهاد داشتند از این عدم احراز صلاحیت متعجب شده و هر یک همراه با درخواست تجدیدنظرخواهی خود از شورای نگهبان، برخی آثار فقهی و صوت کلاس‌های درس خود را برای این نهاد تصمیم‌گیر ارسال کردند.

    نتایج نهایی اعلام نامزدهای مجلس خبرگان رهبری روز چهارشنبه گذشته از سوی ستاد انتخابات کشور منتشر شد. سیامک ره‌پیک سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات نیز در گفت‌وگویی اعلام کرد که 8 نفر از تاييد صلاحيت شدگان در مراحل پیشین از سوي شوراي نگهبان رد شده و 3 نفر از کساني که صلاحيتشان در مراحل قبلي احراز نشده بود، در اين مرحله احراز صلاحيت شدند.
    بر این اساس، سید محمد واعظ موسوی از استان آذربایجان شرقی، حسن مفرح زاده ابوزیدآبادی و محمدعلی مقدس از استان اصفهان، سید عباس حسینی قائم مقامی، مهدی هادوی مقدم و محمد غروی از استان تهران، علی محمدی از خراسان رضوی، حبیب‌الله شعبانی و سید علی حسینی از استان قم و میرکتولی از گلستان حذف و آقایان محمدعلی خزائیلی، جواد مجتهد و حسین ردایی به نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان افزوده شدند.

    در میان خبرهای رد صلاحیت نهایی داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، بیش از همه نام سید حسن خمینی نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی به دلیل عدم شرکت در آزمون رسانه‌ای و بازتاب‌های بسیاری در سطح جامعه و افکارعمومی داشت. این مسئله در حالی است که آیات و حجج اسلام سید احمد حسینی خراسانی، سیدمهدی میرباقری، علیرضا اعرافی، سید محمد سعیدی و نصرالله شاه‌آبادی بدون آزمون از سوی شورای نگهبان تائید صلاحیت شدند.

    از مهم‌ترین چهره‌هایی که در این دوره از انتخابات صلاحیتشان به دلیل عدم شرکت در آزمون علمی و یا عدم کسب نمره قبولی رد شد، به آیات و حجج اسلام موسوی بجنوردی – کاظم صدیقی- مصطفی پورمحمدی – مجید انصاری- سید حسن خمینی- سروش محلاتی – رسول منتجب نیا- محمود امجد – مرتضی آقاتهرانی – محسن غرویان – سید محمد غروی – محمد تقی رهبر- ناصر سقای بی ریا – مرتضوی کیاسری – مهدی طائب – محمد غرضی – عباس قائم مقامی- مهدی هادوی مقدم – محمد جواد حجتی کرمانی، احمد مبلغی – محمد اشرفی اصفهانی – ابوالفضل شکوری- اعظم طالقانی و سمیه طهماسبی اشاره کرد.
    از نکات مهم در این دوره مي توان به رد صلاحیت آیت‌الله سیدعلی محمد دستغیب نماینده ادوار اول، سوم و چهارم مجلس خبرگان، مجتبی طاهری خرم آبادی، حسن نمازی و سید محمد واعظ موسوی نمایندگان کنونی مجلس خبرگان و محمدرضا عباسی فرد نماینده دوره سوم اشاره کرد.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.