نتایج بازی های این هفته لیگ

v

چاپ

استقلال ها مساوی کردند و مظلومی همچنان صدرنشین ماند!

استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان به تساوی یک بر یک رسید و صدرنشین جدول باقی ماند.

در ادامه مسابقات هفته نهم لیگ برتر استقلال تهران میزبان استقلال خوزستان بود. شاگردان مظلومی که صدر نشین جدول بودند، به مصاف تیمی رفتند که می توانست با شکست دادن استقلال تهران،خودش صدرنشین شود.

استقلال خوزستان در دقیقه 38 توسط عقیل کعبی دروازه تیم مظلومی را باز کرد. اما استقلال تهران هم در دقیقه 44 توسط پروپئیچ به گل رسید. با این گل، بازی مساوی شد و داور سوت پایان نیمه اول را زد. در نیمه دوم اما تلاش دو تیم برای باز کردن دروازه حریف بی نتجیه بود و مسابقه با همان نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید. با این تساوی صدرنشینی استقلال تهران حفظ شد.

در مسابقه همزمان، نفت تهران میزبان راه آهن بود. نفتی ها این مسابقه را با نتیجه دو بر صفر بردند تا از بحران خارج شوند. وحید امیری و امیرارسلان مطهری گل های نفت تهران را زدند.

صبای قم هم امروز میزبان فولاد بود. صبایی ها با نتیجه دو بر یک فولاد را بردند. امیرحسین صادقی و محمد قاضی دو گل صبا را زدند. ساسان انصاری هم تک گل فولاد را به ثمر رساند.

امروز مسابقه ذوب آهن و گسترش فولاد هم با تساوی بدون گل به پایان رسید. ذوبی ها میزبان این دیدار بودند.

در اهواز هم استقلال اهواز میزبان پدیده مشهد بود. این مسابقه که 15 دقیقه دیرتر از بقیه بازی ها شروع شد، با نتیجه 3-2 به سود پدیده به پایان رسید. سعید سالارزاده و فرزاد آشوبی دو گل استقلال اهواز را زدند. یونس شاکری و محسن یوسفی (2 گل) هم زننده گل های پدیده بودند.

v

6