نعمتی به نام سیامک، پرسپولیس را صدرنشین کرد

چاپ

ورزش > لیگ برتر – پرسپولیس با کسب بردی پرگل به صدر جدول لیگ برتر رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرهدف در ادامه هفته دوم رقابت های لیگ برتر، تیم های پرسپولیس و فولادخوزستان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری قاطع سرخ پوشان و با نتیجه 3-0 به پایان رسید.

این بازی که در حضور چیزی حدود 45 هزار هوادار پرسپولیسی برگزار می شد، با برتری میزبان آغاز شد و این تیم توانست روی شلیک پر قدرت سیامک نعمتی در دقیقه 20 به گل اول برسد. چند دقیقه بعد هم بشار رسن در موقعیتی تک به تک تیر دروازه فولاد را لرزاند تا پرسپولیسی ها حاکم مطلق میدان باشند.

نیمه دوم اما با اخراج بازیکن فولاد آغاز شد. سینا مریدی در دقیقه 50 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا کار پرسپولیس برای ادامه بازی راحت تر باشد. در دقیقه 65 نفوذ علی علیپور از سمت چپ و پاس رو به بیرون او، گادوین منشا را در موقعیتی عالی قرار داد تا این مهاجم نیجریه ای پرسپولیس را به گل دوم برساند.

گلزنی سرخ ها اما در این جا به پایان نرسید. در دقیقه 75 سیامک نعمتی با شوتی زمینی و محکم بازی درخشان خود را تکمیل کرد و پرسپولیس را به گل سوم رساند تا شاگردان برانکو ایوانکویچ با کسب این برد پر گل، با شش امتیاز به صدر جدول رقابت های لیگ برتر برسند.

نتایج سایر بازی های جمعه شب به شرح زیر است:

تراکتورسازی 1-1 نساجی قائمشهر

سپیدرود رشت 1-6 سپاهان

صنعت نفت آبادان 1-1 گسترش فولاد