• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • نوبخت: امیدوارم برای موسوی و کروبی اتفاقی نیفتد ترکيب کابينه فراجناحي دوازدهم مشخص شده است

    تقدیمی هدف:

    سیاست > دولت – از ترکیب کابینه دوازدهم و سهم زنان در آن گرفته تا حال و روز موسوی و کروبی نامزدهای محصور انتخابات ریاست جمهوری 88، اظهارات بقایی و تخلفات احمدی‎نژاد، قرارداد توتال و برجام و … در آخرین نشست خبری محمدباقر نوبخت مطرح شد.

    به گزارش خبرهدف، سخنان محمدباقر نوبخت امروز سه شنبه 10 مرداد با اشاره به نظر هیأت عالی نظارت قراردادهای نفتی آغاز شد و گفت: ظرف چند هفته گذشته کل قرارداد با جزئیات و پیوست ها در اختیار هیأت قرار داده شد. کارشناسانی آمدند و همه جوانب را بررسی کردند.

    او ادامه داد: هیأت عالی نظارت مرکب از نمايندگان قواي سه گانه، مصوبه شورای اقتصاد، انطباق قرارداد توتال با چارچوب های نوین قراردادهای نوین، ارزیابی متن، تعهدات، حجم، مقدار محصول و زمان اجرا را در جهت صیانت از تولید و عواید عمومی بررسی کرد و به اتفاق آرا این قرارداد را تأیید نمود. همه اعضا نیز ذیل صورت جلسه را امضا کردند.

    ترکيب کابينه مشخص است
    وی درباره تکمیل کابینه جدید افزود: لیست در مراحل پایانی است آقای رئیس جمهور همه پیشنهادها را از جریانات سیاسی مختلف و حاضر در صحنه اجتماعی کشور شنیدند. از هر سه فراکسیون مجلس دعوت شد و همه افراد حقیقی و حقوقی پیشنهادها را به رئیس جمهور منعکس کردند. حالا آقای رئیس جمهور در صورت تشخیص با کسان دیگری هم مشورت خواهند کرد. فرایند انتخاب اعضای کابینه انجام می شود. از آنجا که رئیس جمهور به مطالبات مردم متعهد هستند از هماهنگ ترین ها، مناسب ترین ها و بهترین چهره ها دعوت می کنند.

    به گفته نوبخت ترکیب کابینه تقریبا مشخص است اما شاید تا آخرین روز جا به جایی صورت گیرد.

    سخنگوی دولت درباره تفکیک وزارتخانه ها نيز یادآور شد: به محض اینکه تفکیک وزارتخانه ها در مجلس انجام شود، برای وزارتخانه های تفکیک شده وزیر درنظر گرفته می شود.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره کاهش حضور زنان در کابینه دوازدهم نيز اظهار کرد: همکاری با دولت را نباید به وزارتخانه ها محدود کرد. من خودم وزیر نیستم. بنابراین اگر برای همکاری در کابینه و پاسخگویی به مطالبات مردم، زنی وزیر نشده است در جای دیگری از توان مدیریت خانم ها استفاده می شود. مطمئنا خانم ها نقش ارزشمندی در دولت دوازدهم ایفا خواهند کرد.

    وی در پاسخ به این سئوال که انتظارات اصلاح طلبان از رئیس جمهور برای حضور در کابینه آینده بیشتر بود یا اصولگرایان، ادامه داد: رئیس جمهور از همه خواستند در اين باره نظر بدهند، حتی از کسانی هم که نخواستند هم نظرشان را دادند. اولویت برای رئیس جمهور آن است که پاسخ مردم را بدهد، چون مورد خطاب مردم است. او به جاي اينکه به بده بستان های سیاسی توجه کند؛ به مردم توجه و نگاه می کند؛ نه اینکه مثلا این فرد چقدر توازن را بین گروه های سیاسی برقرار می کند.

    به گفته وي، در مجموع کابینه دوازدهم فراجناحی خواهد بود. البته می دانیم چه کسانی در انتخابات 92 و 96 همراهی داشتند. یک ماتریس چندمتغیره برای آقای رئیس جمهور وجود دارد که با توجه به آنها تصمیم گیری خواهد کرد. آقای روحانی در مقابل مردم مسئول است. بنابراین بايد به این اختیار احترام بگذاریم چون موفقیت آقای رئیس جمهور موفقیت نظام و مورد رضایت مردم است. کسانی که رئیس جمهور را دوست دارند خودشان را در چارچوب های منطقی موظف به کمک بدانند.

    سازمان محيط زيست قرار نيست وزارتخانه شود

     

    اميدوارم براي موسوي و کروبي اتفاقي نيفتد

    وی درباره سلامتی کروبی و موسوی و بحث در شورای عالی امنیت ملی درباره این موضوع گفت: در 8 روز اخیر جلسه شورای عالی امنیت ملی نداشتیم. در جلسه آخر هم اين موضوع در دستور کار نبود. ضمن آرزوي سلامتی برای این عزیزان، امیدوارم اتفاقی پیش نیاید که دغدغه ای برای مردم و خانواده آنها شود.
    نوبخت در پاسخ به صحبت وزیر بهداشت که گفته از سوی دولت مأمور رسیدگی به وضعیت آقای کروبی نشدم، شخصا اين موضوع را پیگیری می کنم، افزود: ما خودمان را برای سلامتی شان مسئول می دانیم و با وزیر بهداشت صحبت می کنیم. انشاءالله سلامتی کامل برای این شخصیت های محترم برقرار شود و کدورت هایی هم که هست، مرتفع شود و شاهد باشیم دیگر دغدغه ای برای مردم و مسئولان وجود ندارد.

    واکنش به سخنان بقايي درباره فريدون
    معاون رئیس جمهور درباره اتهامات بقایی به حسين فریدون نيز بیان کرد: قرار نیست هر کسی اتهامی زد پاسخی داده شود.
    نوبخت درباره تخلفات نفتی احمدی نژاد و احکام قضایی صادره گفت: عدد و رقم را دادستان دیوان محاسبات 7-8 هزار میلیارد تومان اعلام کرد. طبعا خسارات سنگین است که انشاءالله احکام اجرا شوند. متأسفم سئوالاتی که درباره سلامتی بعضی عزیزان مطرح شد محصول همان دوره است و آن دولت در کنار خسارات درباره این هم باید پاسخ دهد که چه شرایطی برای کشور ایجاد کرد.

    از ميزان بدهي دولت به قرارگاه خاتم خبر ندارم

    معاون رئیس جمهور درباره 20 هزار میلیارد تومان بدهی دولت به قرارگاه خاتم بیان کرد: هر پیمانکاری که برای دولت کار کند، صورت وضعیت می دهد و بعد تسویه می شود اما الان اطلاع دقیق درباره این موضوع ندارم.

    واکنش به قتل آتنا و بنيتا
    رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره قتل آتنا و بنیتا اظهار کرد: امیدواریم بدون امنیتی شدن فضا، فضای ایمنی در جامعه زیاد شود و قوه قضائیه رسیدگی می کند.

    وی درباره اقدام دولت در مقابل نقض برجام ادامه داد: درباره برجام هیأتی در شورای عالی امنیت ملی نظر می دهد. مصوبات شورای عالی امنیت ملی نیز با تأیید مقام معظم رهبری به اجرا در می آید. مطمئنا ما از منافع مردم و مصالح کشور به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.