• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • نوبخت: بازارهای مالی تحت تاثیر گفته های ترامپ قرار نگیرند

    تقدیمی هدف:

    نوبخت: بازارهای مالی تحت تاثیر گفته های ترامپ قرار نگیرند

    واکنش به اتهامات به خانواده رئیس قوه قضاییه،نوسانات بازار دلار و سکه و همه‌پرسی کردستان

    سیاست > دولت – سخنگوی دولت در واکنش به اقدام احتمالی آمریکا در تروریستی نامیدن سپاه پاسداران، گفت: سپاه مدافع ملت و مهاجم تروریست‌هاست و امریکا با این کار خود را در صف تروریست‌ها قرار می‌دهد.

    به گزارش خبرهدف ، محمدباقر نوبخت صبح امروز در نشست خبری هفتگی با رسانه ها درباره علت تعویق حقوق بازنشستگان گفت: تردید نکنید به میزان توانایی مالی دولت این حق را برای بازنشستگان قائلیم. در بودجه سال جاری اضافه بر افزایش سنواتی و میزان یکسان سازی که در نظر گرفتیم سال آینده هم در نظر می گیریم.

    اهم اظهارات نوبخت به نقل از خبرگزاری ها به شرح زیر است:

    *مواضع دولت در قبال سپاه بسیار روشن است، سپاه یک ارگان رسمی، انقلابی و ارزشی نظام است و یکی از مؤلفه‌های قدرت و ارکان دفاع ملت بعد از انقلاب تشکیل شده و همچنین مورد احترام است.

    * مردم هیچ‌گاه ایثار و شهادت سپاه پاسداران را در دفاع از کشور و مردم فراموش نمی‌کنند و امروز هم جهان با چشم واقع‌بینانانه باید دفاع سپاه را از تهاجم تروریست‌ها به ویژه داعش تائید کند؛ بنابراین سپاه هم مدافع ملت و هم مهاجم تروریست‌ها است. اگر آمریکا بخواهد این عنوان را داشته باشد، خودش را در صف تروریست‌ها قرار می‌دهد. نه تنها ما ملت ایران به سپاه مباهات می‌کنیم بلکه جهان و بشریت نیز باید از سپاه قدردان باشند و جهت مبارزه با تروریسم که الان توسط برادران عزیزمان در حال انجام است.

    * هر کشوری که بخواهد نسبت به سپاه چنین موضعی داشته باشد، مواضعش مشترک با مواضع تروریست‌های داعشی نسبت به سپاه است؛ بنابراین در صف رویارویی با تروریست‌ها به تروریست‌ها می‌پیوندد؛ این پاسخ ما روشن است و ما همواره به وجود سپاه مباهات می‌کنیم و حضور، استمرار و قوت آن را قوت ملت ایران می‌دانیم.

    *{درباره بودجه دفاعی که قرار بود از سوی دولت در اختیار سپاه و نیروهای مسلح قرار گیرد}: این مصوبه مجلس است که از تایید شورای نگهبان گذشته و دولت خود را موظف می داند که این قانون را اجرا کند.

    * تا امروز ۲۹ هزار و ۷۳۲ میلیارد تومان برای طرح های عمرانی تخصیص دادیم که از این میزان ۱۱ هزار و ۸۲ میلیار تومان نقدی و ۱۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اسنادی بوده است.

    *{درباره افزایش نرخ دلار و سکه}: سیاست دولت این نیست که پول ملی تضعیف شود، ما با کاهش ارزش ریال در برابر دلار به طور غیر منطقی مخالفیم، سیاست دولت مدیریت نرخ ارز شناور است. دولت از ضعیف پول ملی متضرر می شود، این مسئله روی همه کالاها اثر گذار خواهد بود ،حتی کالاهایی هم که به قیمت ارز ارتباط مستقیم ندارد از این مسئله متضرر خواهد شد. سیاست دولت مهار تورم است و خرسندیم بگوییم تقلیل قدرت خرید را محدود می کنیم. این تهمت به دولت است که دوست دارد نرخ ارز بالا برود.

     

    * برجام هیچ کاری هم نکرده باشد اما همه دیدند چه کسی منزوی شد و جایگاه ما امروز کجاست و اینکه می گویند ایران پایبند به تعهدات بین المللی است تاثیر برجام است. کشور پیمان شکن آمریکاست ما زیان ندیدیم بلکه حقانیت خود را به جهان ثابت کردیم.

    *{

    *{درباره افزایش کرایه اتوبوس ها برای زائرین اربعین}: اتوبوسرانی بخش خصوصی است در این موارد باید عقلانی با قشر زحمت کش اتوبوسرانی عمل کنیم نمی توانیم تحکم کنیم که چه کنند اما دولت یک ردیف خاص بودجه ای در نظر گرفته و در اختیار استانداران بخش هایی که تردد از آنها انجام می شود قرار داده است. کاش دولت می توانست همه این پول ها را بدهد. دولت مثل پدر مهربان است.

    *{درباره مبارزه با فساد}: رئیس جمهور در این باره بسیار حساس است و به دستگاه ها اعلام کرده اگر کوچکترین فسادی در هر رده ای می بینند اعلام کرده تا بدون اغماض برخورد کنند هیچ خط قرمزی هم وجود ندارد. با فساد ضمن اینکه دولت، قوه قضائیه و مجلس باید برخورد کنند، باید این فرصت و اعتماد را به قوه قضائیه بدهیم تا مفاسد را ریشه کن کند و دولت نیز قوه قضائیه را در این مسیر کمک می کند. دولت انتظار دارد این قوه مستقل به گونه ای عمل کند که شبهه سیاسی بودن به کنش های قضائیه داده نشود. در چنین شرایطی انصاف نیست مردم را با اختلاف بین مسئولان نگران تر کنیم. اگر تلقی منازعات سیاسی در جامعه قوت بگیرد روی فعالیت های اقتصادی اثر می گذارد. اینگونه اقدامات ضد منافع ملی است قوه قضائیه یک قوه مستقل است اما باید توجه شود که مسائل حساس است و باید به آنها توجه شود.

    *

    *{درباره محدودیت های رئیس دولت اصلاحات و اینکه آیا حصر جدیدی به وجود خواهد آمد با توجه به اینکه دولت وعده داده بود رفع حصر خواهد کرد}: رئیس جمهور موضع رسمی دولت را اعلام کرد. در چنین شرایطی که همه تلاش می کنند ایران را ناامن کرده و پرخاشگری خود را به عنوان ضربه به ایران بزنند ما به اتحاد و کنار هم بودن نیاز داریم. موضع دولت این است که در این شرایط با واقع بینی نسبت به خواسته دشمنان با اتحاد فرصت را برای بهره برداری بیشتر آنها فراهم نکنیم.

    *

    *{درباره معرفی وزرای باقی مانده}: وزارت نیرو مشکلی ندارد و جمع بندی ها در باره آن صورت گرفته؛ اما وزارت علوم مهم است و باید سلسله بررسی هایی را انجام دهیم تا وزیر آن فردی مورد نظر همه مسئولان نظام باشد چرا که وزارتخانه مهمی است. دانشگاه ها برای همه مسئولان مهم است و توجه همه به آموزش عالی زیاد است. مدتی صبر کنیم هر دو وزیر با هم معرفی خواهند شد.
    *{درباره بازداشت مهدی جهانگیری}: شاهد روح بزرگ آقای جهانگیری معاون رئیس جمهور بودیم که گفتند ربطی به دولت ندارد. ما از خانواده ای مثل خانواده جهانگیری که دو شهید را تقدیم کردند انتظار داریم خویشتن داری کرده و اجازه دهند مسئولان نظارت و بررسی های خود را انجام دهند. ما هم تاکید می کنیم قوه قضائیه به گونه ای عمل کنند که شائبه سیاسی کاری به وجود نیاید. پیگیری باید منصفانه و عادلانه باشد و حیثیت ها و نیز اهمیت حفظ آرامش در جامعه مورد توجه قرار گیرد.
    *{درباره اعلام نظر برخی نمایندگان درخصوص افزایش قاچاق}: این ادعا باید براساس گزارش مستند باشد. همه اذعان دارند که قاچاق در یک سال گذشته کاهش داشته است.
    *{درباره اینکه در صورتی که ترامپ برجام را پذیرفته و اعلام کند ایران بر آن پایبند بوده آیا برسر مسائل دیگر از جمله موشک و توان دفاعی هم وارد مذاکره خواهیم شد یا نه}: به هیچ وجه قدرت موشکی ما قابل مذاکره نیست و برای افزایش توان دفاعی هر چه تشخیص دهیم ورود خواهیم کرد. فعلا طرفی که ادعا می کند برای خروج از برجام ترامپ است اما قبول داریم که اروپا، چین و روسیه در جهت استمرار برجام عمل می کنند ما نباید جبهه ترامپ را تقویت کنیم تا موضع غیر عرف جهانی که زیر یک معاهده بین المللی زده شود، پررنگ نشود. متناسب با مواضع ترامپ ما هم موضع گیری خواهیم کرد و این در جهت حفظ منافع ملی است.
    *{درباره اصلاح نظام بانکی}: برای اصلاح نظام بانکی مجموعه ای از فعالیت ها در دست اقدام است، نرخ سود بانکی یکی از این اقدامات است، دولت مطالبات بانک ها از خود را درحال تقلیل دادن است تا امکان دادن تسهیلات بیشتر از سوی بانک ها فراهم شود.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.