• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • نوبخت: تا اطلاع ثانوی با آمریکا مذاکره نمی‎کنیم

    تقدیمی هدف:

    نوبخت: تا اطلاع ثانوی با آمریکا مذاکره نمی‎کنیم

    سلسله اقداماتی برای سپنتا در حال انجام است| رسانه‎ها پیشنهاداتشان درباره لایحه جامع رسانه‎ای را ارائه دهند

    سیاست > احزاب و شخصیت‌ها – وقتی موضوع احتمال مذاکره ایران و آمریکا برای حل اختلافات دو کشور در نشست خبری سخنگوی دولت مطرح شد، نوبخت صراحتا گفت: اینکه با آمریکا دوباره مذاکره کنیم کاملا نفی شده است.

    به گزارش خبرهدف  به نقل از خبرگزاری‌ها، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود به پرسش‌های مختلف سیاسی، سیاست خارجی، اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خبرنگاران پاسخ گفت. مذاکره با آمریکا، فشار برخی رسانه ها به دولت، سرنوشت سپنتا نیکنام، حذف دلار از مناسبات تجاری و حذف یارانه پردرآمدها از مهمترین موضوعاتی بود که نوبخت نگاه دولت را درباره آنها تشریح کرد.

    اهم اظهارات نوبخت به شرح زیر است:

    محور سئوالات خبرنگاران پاسخ های سخنگوی دولت
    احتمال مذاکره ایران و آمریکا بر سر موارد اختلاف دو کشور اینکه با آمریکا دوباره مذاکره کنیم کاملا نفی شده است، ما این روند را با منافع ملی خود سازگار نمی بینیم. اینها چنین صلاحیتی ندارند که دوباره با آنها مذاکره کنیم. تا اطلاع ثانوی با طرفی که به تعهدات بین المللی پایبند نیست مذاکره نمی کنیم.
    فشار برخی رسانه ها به دولت این تخلف آشکار رسانه ای است، برخوردهای قانونی برای این تخلف درحال اجراست که امیدواریم قاطع تر انجام شود، هیچ چیز برای ما مهم تر از منافع ملی نیست در برخی موارد افراد مواضع شخصی خود را مواضع نظام عنوان می کنند اما نظام مواضع خود را دارد.
    سفر مقامات سوری به آمریکا سوریه کشوری است که با هر کشوری مذاکره می کند اما در مواردی که به شرایط منطقه مربوط شود رصد می کنیم و هر جا که احساس کنیم به مسئله حضور ایران در منطقه مربوط باشد به طور جدی ورود می کنیم.
    سفر آمانو مهمترین تاثیر این سفر پایبندی جمهوری اسلامی ایران به تعهدات بین المللی را نشان داد.
    سپنتا نیکنام منتخب شورای شهر یزد در راستای تعمین حقوق شهروندی همه همت دولت را به کار خواهیم گرفت، گاهی اوقات برای رفع یک مشکل اگر بتوانیم از سازوکارهای مدبرانه ای استفاده کنیم تا کمترین تنش را به دنبال داشته باشد به عقل نزدیکتر است از این رو سلسله اقداماتی در این زمینه درحال انجام است که امیدوارم در آینده آثار آن را ببینید.
    گفتگوی ملی برای حل مشکلات شهری بین جناح های مختلف سیاسی کار پسندیده ای است که انشاالله انجام شود.
    لایحه جامع رسانه ای دولت همه تلاش خود را برای اجرای منشور حقوق شهروندی به کارگرفته است، در تمام احکامی که برای وزرا صادر شد مسئله حقوق شهروندی به عنوان یکی از وظایف وزرا اعلام شد. اما در این فضا یکی از مهمترین بخش های نقش آفرین رسانه ها هستند. ما از اصحاب رسانه درخواست می کنیم هرگونه پیشنهادی در این زمینه را به دولت ارائه دهند.
    انتقال دبیرخانه شورای سلامت به وزارت بهداشت در فرآیند رسیدگی برنامه ششم مجلس سازمان سلامت ایرانیان را به وزارت بهداشت الحاق کرد، با این اقدام درباره اینکه دبیرخانه این سازمان چه تکلیفی خواهد داشت آیا منتقل خواهد شد یا نه. این مسئله مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت با تصمیم هیئت وزیران در این باره نظر نهایی صادر خواهد شد.
    بیانیه fatf درباره انجام اصلاحات مالی در ایران این یک بحث تازه نیست، مواضع نظام اعلام شده هر آنچه در چارچوب قانون جمهوری اسلامی ایران است را اجرا کردیم ما قانون مبارزه با پولشویی را داریم و از این طریق می توانیم بسیاری از نگرانی ها را برطرف کنیم. آنقدر مقابله ما با تروریسم در چارچوب های حقوقی شفاف است که جایی برای نگرانی موسسات بین المللی باقی نمی گذارد ما هیچ نسخه ای را از بیرون نمی پذیریم. بودجه ای که برای سال آینده تصویب خواهد شد از محل مالیاتها، فروش نفت و اوراق سرمایه ای تامین خواهد شد و مصارف آن هم در حوزه ها و ردیف های مختلف از جمله عدالت اجتماعی، مناطق محروم، اقدامان عمرانی، ورزش و غیره مصرف خواهد شد.
    حذف یارانه اقشار پردرآمد پرداخت یارانه هر سال با توجه به بودجه صورت می‌گیرد و امسال ۴۸ هزار میلیارد تومان طبق پیوست تبصره ۱۴ در نظر گرفته شده است که مسئول کمیته امداد امام خمینی اعلام آمادگی کردند که فقط یارانه را به افراد تحت تکفل بهزیستی و کمیته امداد بدهیم که اتفاقا برخی از نمایندگان مجلس به صورت غیررسمی هم همین را گفته‌اند. اگر تکلیف قانونی این باشد که دولت به نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی، یارانه بدهد دولت مکلف به اجرای قانون است اما بهتر است تا یکی، دوماه آینده صبر کنیم.
    برای حذف دلار از مناسبات تجارت بین الملل الان عمده فعالیت ما برحسب یورو است. اقدامی که روسیه انجام داده و با وجود همکاری هایی که بین ما، آذربایجان و روسیه وجود دارد برای اینکه حتی از پول ملی استفاده کنیم نیز تصمیماتی اتخاذ شده است.
    موسسات مالی و اعتباری ورشکسته در این خصوص در جلسه سران قوا تصمیمات بسیار مهم و رفع کننده مشکلی اتخاذ شده است. کارگروهی با حضور نمایندگان روسای قوا برای پیگیری کار تشکیل شده است که رافع مشکلات و نظارت بر اجرای تصمیمات گرفته شده در این زمینه خواهد بود. امیدواریم این مشکل حل شود و با نظارتی که از سوی بانک مرکزی انتظار داریم اعمال شود، از هر گونه تکرار این گونه اشتباهات جلوگیری شود.
    تمدید زمان واگذاری بنگاه‎ها از سوی بانک مرکزی بانک‎ها نباید کار بنگاه‎داری کنند، دولت بارها این سیاست را اعلام کرده و از آن حمایت می کند ضمن اینکه شورای پول و اعتبار نیز بر این امر نظارت دارد. هنوز هم تصمیمی برای تمدید واگذاری بنگاه‌ها گرفته نشده است.
    واگذاری بخش‌های مختلف به  بخش خصوصی در اجرای سیاست های کلی ابلاغی رهبری درباره اصل 44 تصریح شده است ضمن اینکه بنگاهها تا چه سطحی می توانند واگذار شوند تاکید شد که چگونگی انتقال و سیاست گذاری مشخص شد.در طی چند سال گذشته درحالی که به بسیاری از نهادها بدهکار بودیم و می توانستیم با دادن سهام این بدهی را تسویه می کردیم اما این کار را نکردیم چون معتقدیم باید خصوصی سازی شود. امروز هم جلسه شورای خصوصی سازی برای این امر برگزار می شود.
    علت عدم اجرای خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یکسری اقدامات در این باره انجام شده و امیدواریم خصوصی‌سازی به نحو شایسته انجام شود.
    علت پرداخت بدهی استقلال و پرسپولیس از بودجه دولت دو باشگاه نماینده جمهوری اسلامی ایران در عرصه قاره‌ای هستند که اگر به دلیل بدهی محروم شوند خبرنگاران از من سوال نمی‌کنند که دولت چه تدبیری برای این مساله دارد. در زمان المپیک هم دولت به وقت خود پشتیبانی لازم را داشت. نماینده دولت هم در این رابطه وزیر ورزش است.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.