• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • نوبخت خبرداد:ارائه لوایح بودجه 95وبرنامه ششم به مجلس درهفته آینده

    تقدیمی هدف:

    شکایت دولت ازحمله کنندگان به سفارت

    سیاست > دولت – سخنگوی دولت با بیان اینکه لایحه بودجه 95 و برنامه ششم توسعه آماده شده از ارائه آن به مجلس در هفته آینده خبر داد.

    به گزارش خبرهدف

    zz

    zz

    ، محمد باقر نوبخت روز سه شنبه در نشست خبری هفتگی خود از تهيه سه جلد گزارش عملکرد اجراي قانون برنامه توسعه نيز خبر داد و افزود: از آنجا که سال 95، سال نخست اجرای برنامه ششم توسعه است، تمامی مبانی نظری بودجه 95 بر پایه آن تهیه شده است.

    او از تفاوت‌هاي لايحه بودجه 95 به نسبت لوايح سال گذشته مبني بر احکام جدید در آن و حذف احکام تکراري سخن گفت و افزود: لوایح برنامه ششم و بودجه بنا به دلایلی که گفته خواهد شد به مجلس تقدیم نشده است. این لوایح بطور مطلوب و به همراه پیوست‌ها آماده است تا با تدبیری که داریم و متناسب با آن تقدیم مجلس شود. اگرچه اين روزها انتقاداتي به دولت در باب تاخير در ارائه لوايح برنامه و بودجه وارد شده است اما وی ادامه داد: دولت اقدامات خود را از نظر برنامه ششم و بودجه سال 95 به وقت به اتمام رسانده و اين لوايح آماده است اما به دلایلی تصمیم گرفته شد به جای هفته جاری، هفته آینده تقدیم مجلس شورای اسلامی شود.

    تحريف سخنان نوبخت در کسري از ثانيه!

    ذکر همين جمله از سخنگوي دولت کافي بود تا دو رسانه اصولگرا براي گفته‎هاي او اين تيتر را برگزيند که «تاخیر در بودجه دلایل سیاسی داشت». نوبخت هم پس از اطلاع از يان موضوع بلافاصله به آن واکنش نشان داده و با اعتراض به خبرگار اين رسانه گفت: وقتی از حرف‌های من این تیتر در بیاید، اغوا کننده است، لذا خواهش می‌کنم این تیتر را اصلاح کنید.

    اگرچه اين موضوع براي دقايقي نظم جلسه را بر هم زد، اما سخنگوي دولت، گزارش بودجه‌اي خود را ادامه داده و به ديگر سوالات پاسخ گفت.

    به گفته نوبخت در سال ٩٥ بیشترین رقم سرمایه گذاری توسط دولت در تاریخ اقتصاد کشور انجام خواهد شد. چه آنکه ٢٠١ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط دولت پیش بینی شده که از این مقدار ١٤٢ هزار میلیارد آن توسط شرکت های دولتی و ٥٩ هزار و ٤٠٠ میلیارد آن مستقیما توسط دولت انجام خواهد شد. افزایش بیش از ٢برابری بودجه تحقیقات و تخصيص ١ درصد از تولید ناخالص داخلی برای تحقیقات که حاکي از رشد دو درصدي آن نسبت به سال گذشته است، از ديگر خبرهاي نوبخت در اين نشست بود.

    شکايت دولت از حمله کنندگان به سفارت عربستان

    سخنگوي دولت در نشست امروز خود بار ديگر اقدام عربستان در اعدام شیخ نمر را محکوم کرد و با اشاره به پيگيري پرونده حمله کنندگان به سفارت عربستان نیز گفت: دولت به هیچ عنوان این نوع رفتارهای غیر قانونی و مدنی را تایید نمی کند و نخواهد کرد. این اتفاق در جهان چهره غیر واقعی از ملت بزرگ و با تمدن و فرهنگ ایرانی نشان داد. کسانی که این کار را کردند، مسیر را به سمت بهره برداری کشورهای دیگر از جمله عربستان عوض کردند. بايد در اقدام آنها تشکیک کنیم که با هماهنگی نبوده است.

    وي افزود: کدام ایرانی غیرتمند حاضر است کشورش را این چنین معرفی کند سفارتخانه ها خاک کشورها محسوب می شوند، همانطور که ما هم در خارج کشور دیپلمات و سفارتخانه داریم. اینکه تردید شود کسانی که این کار را انجام دادند حساب شده و نفوذی باشند و عده ای هم تحت تاثیر احساسات باشند نفی نمی کنیم و طبیعی بود رییس جمهوری از رییس قوه قضاییه بخواهد به این مساله رسیدگی کند و به وزیر کشور نیز دستور رسیدگی داد.

    نوبخت با اشاره به اينکه از نظر اقتصادی تحریم های بزرگی را پشت سر گذاشتیم و کشورهای اروپایی در یک برهه ای کشور ما را ترک کردند ولی بعدا صف کشیدند که برگردند، ادامه داد: اینکه برخی کشورها ما را ترک کنند و تاثیر سویی داشته باشد مردود است؛ ولی باید از نظر حیثیتی، خسارتی که دیدیم و عده ای خواستند چنین چهره ای را از کشور ترسیم کنند مساله را محکوم کنیم و از قوه قضاییه انتظار داریم با قاطعیت برخورد کند.

    سخنگوي دولت در پاسخ به سوالي از قصد دولت براي شکایت از حمله کنندگان به سفارت عربستان خبر داد و گفت: چون خسارت بزرگي به حیثیت ملی غیر از مباحث اقتصادی وارد شده، دولت شکایت خواهد کرد.

    دستاوردهاي پسابرجام

    نوبخت در پاسخ به سوال يکي از خبرنگاران، به تشريح دستاوردهاي پسابرجام پرداخت و با اشاره به گفته روزگذشته رییس جمهور در مراسم افتتاح پروژه های پارس جنوبی مبني بر اينکه «روز اجرای برجام نزدیک است»، تاکيد کرد: این موضوع موفقیت هیچ جناح سیاسی یا قوه ای نیست و نتیجه همکاری همه قوا تحت هدایت رهبر معظم انقلاب است.

    سخنگوی دولت تصریح کرد: با اجرای برجام، تحریم ها برداشته خواهد شد، فروش نفت افزایش می یابد و دسترسی بانک مرکزی به منابع خارجی امکان پذیر می شود. همچنین شاهد حضور سرمایه گذاران خارجی در کشور خواهیم بود.

    وی در پاسخ به این که اخیرا ثبت سفارش واردات محموله برنج از آمریکا انجام شده است٬تصریح کرد: این موضوع از جی تی سی پیگیری خواهد شد وقتی امکان ورود از کشورهای همسایه هست چرا از آمریکا وارد کنیم؟ البته در این زمینه محدودیت هایی داریم و نباید اجازه دهیم به تولید داخلی رقابت کنند ولی اگر چنیم اتفاقی افتاده باشد باید برخورد شود.
    نوبخت در پاسخ به این سوال که دولت چه برنامه ای برای استفاده از پتانسیل کشورها و هیات های خارجی که به کشور می آیند دارد، افزود: برای این موضوع گزارشی تهیه شده مبنی بر این که در فضای پسا تحریم کشورها چه توانایی دارند، در چه زمینه ای سرمایه گذاری کنند و روند چگونه باشد، برنامه ریزی شده است.  این کشورها در سه گروه تولید، بهره برداری و نوآوری تقسیم بندی شده است و برای آن برنامه داریم.
    نوبخت در پاسخ به اینکه آیا قلب راکتور اراک خارج شده است گفت: اجرا شدن برجام منوط بر انجام اقدامات است و همه به تعهداتی که داده اند عمل خواهند کرد. ما تعهداتی در رابطه با نطنز، فردو و اراک داشتیم و اجرای برجام منوط به این اقدامات بود و در گزارش نخست، آژانس اقدامات ما را گواهی کرد و بخش دیگر این فعالیت ها باید انجام شود تا آژانس گواهی کند.

    دولت خواهان افزايش نرخ دلار نيست

    علل افزایش قیمت دلار از ديگر سوالات نشست امروز سخنگوي دولت بود که نوبخت در پاسخ به آن با تاکيد بر اينکه «دولت خواهان افزایش قیمت ارز نیست»، اظهار داشت: بنا به هر دلیلی قیمت ارز و برابری دلار در خیلی از زمینه ها شاخص اقتصاد است و مایل نیستیم سایر شاخص ها را تحت تاثیر قرار دهیم. از اين رو وعده رییس کل بانک مرکزی برای کاهش قیمت دلار تحقق خواهد یافت.

    سفر روحاني به رم و پاریس

    «رییس جمهوری چین در آینده نزدیک با هدف توسعه مناسبات به تهران سفر می کند». اين خبري بود که نوبخت اعلام کرد و در ادامه آن از سفر آتي روحانی به ایتالیا و فرانسه به دعوت همتايانش در این کشورها سخن گفت و افزود: سفر به این دو کشور گامی در جهت توسعه روابط و آماده تر شدن فضا برای سرمایه گذاری در کشور اروپایی خواهد بود.

    مذاکرات شوراي امنيت با قوه قضاييه درباره ممنوع التصويري

    سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا درمورد مساله ممنوع التصویری سید محمد خاتمی با دبیر شورای عالی امنیت ملی صحبت کردید٬ گفت: بله صحبت و پیگیری کردیم مستنداتی دوستان از قوه قضاییه از محل هایی داشتند که مورد مذاکره قرار گرفت.

    ماجراي واگذاري سواحل خزر در دولت احمدي نژاد

    وی در پاسخ به اینکه گفته می شود بخش هایی از سواحل دریای خزر در دولت گذشته به فردی خاص واگذار شده است٬ افزود: در این زمینه ها گزارشاتی وجود دارد و قوه قضاییه درباره واژگان زمین خواری٬کوه خواری و دریا خواری در حال رسیدگی است اما مشخصا نمی دانم چه کسی زمین گرفته است.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.