• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • نوبخت: عده‌ای در حاشیه امن هستند و هتاکی می‌کنند

    تقدیمی هدف:

    نوبخت: عده‌ای در حاشیه امن هستند و هتاکی می‌کنند

    برخورد با فساد نیازمند اقدامات نظارتی است | وزیرهای رفته از دولت نیروهای ارزشمندی‌اند

    سیاست > دولت – سخنگوی دولت تاکید دارد که نباید عده‌ای در حاشیه امن باشند و فراتر از قانون عمل کنند.

    به گزارش خبرهدف  نشست خبری محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، امروز در محل جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها برگزار شد.

    وی در پاسخ به سوال خبرهدف درباره تغییرات صورت گرفته در دولت و اینکه چقدر در بهبود رابطه علما با دولت تاثیرگذار خواهد بود، گفت: شاید نظر شما فقط وزارت ارشاد بود، برای دولت نظر مراجع مطاع و لازم اجرا است و تلاش دولت این است که بیشترین هماهنگی را با آیات عظام داشته باشد، تقریبا می شود گفت که با همه اعضای هیئت دولت با آیات عظام ملاقات دارند و مطالب ارزشمند آنها را استماع می کنند.

    وی تصریح کرد: این سه تغییر همانطور که قبلا اشاره کردم در مجموع برای یک جمع بندی بهتر برای کل کابینه است، این تغییر هیچ گاه از شایستگی های این سه وزیر نمی کاهد من یک بار مثالی را گفتم که گاهی می بینید که یک مربی در یک تیم یک یا دو بازیکن را از زمین خارج کند و جدید وارد کند گرچه این قیاس مع الفارق است اما این دلیل نمی شود که کسانی که خارج شدند مشکلی داشته باشند. هر سه وزیری که از دولت رفتند نیرهای ارزشمند دولت بودند و امیدوارم این سه نیرویی که به دولت افزوده شدندف موجب تغییرات مثبت شوند.

    وی در ابتدای این نشست با بیان اینکه از آغاز امسال دو هدف را در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و رونق‌بخشی به فعالیت های تولید آغار کردیم، گفت: در یک عرصه تعامل کردیم که 7 هزار و 500واحد تولیدی و صنعتی و کشاوری را فعال کنیم تا هم زمینه اشتغال بیشتر و هم فرصتی برای افزایش تولید فراهم شود.گزارشی که تا این تاریخ که برای شما در موردش صحبت میکنم به این شرح است؛ مجموعا 15 هزار و 655 واحد تولیدی وارد بر 10 هزار و 789 میلیارد تومان دریافت کردند. این واحدها به دو صورت به بانک ها معرفی شدند. یک از طریق ستاد تسهیل از طریق استانداری ها معرفی شدند. بنابراین میتوانیم با این 7 هزار و 371 مورد که قرار بود از طریق استانداری ها معرفی شوند،

    سخنگوی دولت در ادامه اظهار کرد: ما متعهد شدیم غیر از مسیر اعطای تسهیلات به طرح های عمرانی که مربوط به دولت است با تصخیص اعتبار آنها را فعال کنیم. ما مصمم هستیم که 37 میلیارد تومان برای فعالیت طرح های عمرانی اختصاص دهیم. بالغ بر 15هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی اختصاص یافت که 10 هزار میلیارد تومان از طریق اوراق بود و 4 میلیارد و 500 هزار تومان  از طریق نقدی انجام شد.

    وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: علاوه بر پرداخت مطالبات گندم‌کاران دو اقدام دیگر در حال انجام است. امیدواریم بتوانیم آن‌ها را هم تسویه کنیم که اولی هشت هزار میلیارد تومان مربوط به بیمه سلامت و مطالبات بخش‌های درمانی بهداشتی ما است و دومی پنج هزار میلیارد تومان از مطالبات بازنشستگان و فرهنگیان است که مصوبه آن را از دولت گرفته‌ایم و امیدوارم بتوانم به زودی خبر این تسویه را اعلام کنم.

    وی با بیان اینکه خوشبختانه تمام مطالبات گندم کاران پرداخت شده است. امسال یازده میلیون و ۵۲۰ هزار تن گندم خریداری شد در حالیکه این رقم پارسال هشت میلیون و ۸۲ هزار تن و در آغاز کار دولت ۴ میلیون و ۸۲۲ هزار تن بود. ما در سال ۹۵ هر کیلو گندم را ۱۲۷۰ تومان از زارعین خریداری کردیم و باید ۱۴ هزار و ۷۰۷ میلیارد تومان پرداخت می کردیم که در ابتدای سال خزانه این امکان را نداشت اما خدا را شاکرم که امروز تمامی مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده است.

    سخنگوی دولت در مورد اقدامات صورت گرفته درباره مقابله با آلودگی هوا زیاد است یادآور شد:‌ قرار بوده ۹۰ هزار تاکسی فرسوده از رده خارج شوند که تا ۱۶ آبان ۲۹ هزار و ۹۶۳ دستگاه تاکسی نو جایگزین تاکسی‌های فرسوده کردیم تا بتوانیم از این مسیر برای بهبود عمل کنیم.

    وی با بیان اینکه جامعه مطبوعاتی برای دولت محترم و ارزشمند هستند و وظیفه داشتیم از طریق یارانه مطبوعات مساعدت انجام دهیم، گفت:تا آغاز نمایشگاه مطبوعات ۸۵ میلیارد تومان یارانه مطبوعات پرداخت شده بود که امروز ۵۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دیگر به آن اضافه کردیم و امیدواریم با گشایش اقتصادی دولت این یارانه بیشتر شود.

    سخنگوی دولت با بیان اینکه از جمله یارانه‌هایی که قطع نخواهد شد و باید تقویت شود یارانه مطبوعات است، گفت: البته دولت تحت هیچ شرایطی یارانه نیازمندها را قطع نخواهد کرد و اگر در مورد کسی اعتراضی برای قطع یارانه‌اش دارد گفته‌ایم که به دقت رسیدگی شود.

    سخنگوی دولت در پاسخ به سوال خبرنگاری که به انتقاد از وضعیت فساد در کشور پرداخته بود و به سخنگوی دولت گفت«هردم از این باغ بری می رسد» گفت: کشف و برخورد با این فسادها یک قسمتش به نگاه های نظارتی بیشتر مرتبط می شود که این اتفاقات کشف می شود. از سوی دیگر وقتی نظارت بیشتر داشته باشیم که حتی اگر اثبات نشده باشد باید وارد عمل شویم. کشف و برخورد با این موارد نکات مثبتی است و باید این موارد علنی شوند همه همت دولت این است که این اقدامات انجام شود.

    وی در پاسخ به سوالی درباره آزادی بیان در رسانه ها و اینکه گفته می شود دولت به دنبال بستن دهان رسانه ها است، گفت: دولت به آزادی بیان، نظر، نقد و انتقاد در چارچوب قانون معتقد است، ضمنا معترض هم است که چرا عده ای در حاشیه امن قرار بگیرند و هتاکی می کنند و حتی از قانون فراتر عمل می کنند و برای خودشان یک حفاظتی را متصور هستند.، قطعا انتقادی که ما داریم نسبت به این مجموعه است وگرنه اعتقاد دولت به آزادی قلم و اندیشه است که عموم مطبوعات ما رعایت می کنند اگر قرار شد ما مصادیقی که در مورد قانون شکنی ها است بیان کنیم قطعا جامعه رسانه ای مبرا از این است.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.