• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • نوبخت: منافع‌مان تأمین نشود یک لحظه هم در برجام نمی‌مانیم

    تقدیمی هدف:

    نوبخت: منافع‌مان تأمین نشود یک لحظه هم در برجام نمی‌مانیم

    براساس نظرسنجی‌ها روحانی هنوز هم محبوب است | درباره توان دفاعی مذاکره نمی‌کنیم

    سیاست > دولت – نوبخت درباره دستور رئیس جمهور برای پیگیری چند مرگ در بازداشتگاه‌ها گفت:ایشان به مردم وصل هستند و با مردم سخن خواهند گفت. ما معتقدیم که صیانت از سلامت زندانیان وظیفه ماست به همین جهت ما نسبت به همه احساس وظیفه می کنیم، مخصوصا نسبت به زندانیان.

    به گزارش خبرهدف  روزنامه لوموند فرانسه گفت‌گویی با محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور منتشر کرده است که متن ترجمه شده آن را در ادامه به نقل از ایسنا می‌خوانید:

    *{ مذاکرات درباره برنامه موشکی ایران } موضع جمهوری اسلامی ایران درباره این مساله قبلا اعلام شده است. ما نه درباره امنیت ملی مان مذاکره می کنیم و نه درباره ظرفیت دفاعی مان. ما این اظهارات آقای مکرون را مردود می دانیم.

    *{در پاسخ به سوال انتظار شما از اروپا و مخصوصا کشور فرانسه درباره تصمیمات احتمالی آمریکا درباره تحریم‌ها}: کشورهای درگیر در برجام یک پکیج package هستند و اگر یکی بد عهدی کند، باید ببینیم که آیا بقیه این مساله را جبران می‌کنند یا نه. اما تردید نکنید که اگر منافع ما تامین نشود، ما یک لحظه هم در برجام باقی نخواهیم ماند. البته ما برهم زننده این میثاق بین دولی نخواهیم بود بلکه فقط پاسخ خواهیم داد.

    *{در صورتی که امریکا از برجام خارج شود، انتظار شما از کشورهای اروپایی دیگر و مخصوصا از فرانسه چه خواهد بود}بنا به هر دلیلی، شخصیتی مثل ترامپ حرفهایی می زند که با مفاد برجام تضاد دارد. ما نه تنها انتظارمان این نیست که کشورهایی مثل فرانسه و اتحادیه اروپا از او دنباله‌روی کنند و توافق بین‌المللی خودشان را نادیده بگیرند، بلکه انتظار داریم که آنها این کم گذاشتن را جبران کنند. ترامپ تاکنون نشان داده است که زود نظرش را درباره بسیاری از مسائل عوض می کند، از جمله درباره معاهده آب و هوای پاریس که نظرش عوض شد.

    *{اعتراضات اخیر در دی ماه }در هر کشوری یک تعدادی می‌توانند نظرات متفاوتی داشته باشند. بعد از انقلاب در سال ۵۷، ما برای دموکراتیک کردن نظام جمهوری اسلامی آن را به همه پرسی گذاشتیم. اخرین رجوع به آرای مردم هم چند ماه پیش انجام شد که چهل میلیون ایرانی در ایران و در خارج رای دادند و با رای قاطع دولت دوازدهم را انتخاب کردند. ما از جایگاه قانونی و پشتیبانی مردمی برخوردار هستیم و اگر اعتراضاتی هم وجود دارد، در درون خانواده اتفاق افتاده است. ما باید حرفهای فرزندانمان را بشنویم، حتی اگر در پاره ای از موارد برای استیفای حقوقشان صدایشان را هم بلند کرده باشند. ما باید تحمل داشته باشیم و بتوانیم به درستی بفهمیم چه گفته اند و با توجه به مقدورات و امکاناتی که داریم در جهت تامین خواسته هایشان اقدام کنیم.

    *{آیا تخمینی از میزان محبوبیت آقای روحانی دارید}نظرسنجی های خاصی که صورت گرفته در این فاصله دوباره نشان داده است که اقای روحانی نسبت به سایر افراد در عرصه سیاسی هنوز محبوب ترین هستند. من بر پایه یک نظرسنجی که وزیر اطلاعات در دولت ارائه کرد صحبت می کنم. میزان درصد محبوبیت آقای روحانی را خاطرم نیست.

    *{درباره پیشنهاد رفراندوم}آقای روحانی در آن سخنرانی به اصل ۵۹ قانون اساسی تاکید داشتند. در واقع ایشان پیامشان خطاب به فرزندان و نسل جوان بود که بدانند قانون اساسی ظرفیت‌های زیادی دارد و اگر مشکلاتی وجود دارد به دلیل این است که قانون اساسی کامل اجرا نمی شود.ایشان گفتند: چرا اختلاف ؟ تفاوت نظر ممکن است وجود داشته باشد. اما چرا دعوا؟ وقتی که اختلافی داریم، می توانیم رجوع کنیم به این اصل قانون اساسی که رافع اختلافات است.

    *{درباره  دستور روحانی برای تشکیل کمیته ای برای رسیدگی به چند مرگ اخیر در بازداشتگاه‌ها}: آقای روحانی رییس جمهور این کشور هستند. ایشان دو مسئولیت دارند: یکی ریاست قوه مجریه است که بعد از رهبری بالاترین مقام می باشد و دیگری هم آن که ایشان مسئول اجرای قانون اساسی هستند. مهم تر هم آن است که ایشان به مردم وصل هستند و با مردم سخن خواهند گفت. ما معتقدیم که صیانت از سلامت زندانیان وظیفه ماست. آنها حداکثر باید به اندازه مجازاتی که قانون برایشان تعیین می کند مجازات تحمل کنند. به همین جهت ما نسبت به همه احساس وظیفه می کنیم، مخصوصا نسبت به زندانیان.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.