• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • هشدارهای سازمان دامپزشکی در آستانه عید قربان

    هشدارهای سازمان دامپزشکی در آستانه عید قربان

    تقدیمی هدف:

    یک مقام مسئول در سازمان دامپزشکی بابیان اینکه تاکنون ۸نفر در کشور بر اثر ابتلا به تب کریمه کنگو فوت کرده اند،گفت:ذبح گوسفنددر منازل در عید قربان ممکن است باعث آلودگی افراد به این بیماری شود.

    کریم امیری، معاون دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی سازمان دامپزشکی کشور در گفتگو با خبرنگار هدف  با بیان اینکه وضعیت شیوع بیماری تب کریمه کنگو در کشور امسال عادی بوده است، گفت: تب کریمه کنگو بیماری بومی کشور است و سالانه بین ۵۰ تا ۱۵۰ نفر به این بیماری مبتلا می شوند که این تعداد مبتلا در سال عادی است.

    وی با اشاره به اینکه طی ۱۰ الی ۱۲ سال اخیر چنین شرایطی در کشور وجود داشته است، گفت: در این میان افرادی هم فوت می کنند که تعداد فوتی ها معمولا از شش نفر کمتر نیست، البته در برخی سالها مانند سال ۸۹ تعداد فوتی ها به ۲۵ نفر نیز رسید.

    این مقام اضافه کرد: در سالجاری نیز تاکنون ۶۴ نفر به این بیماری مبتلا شده و ۸ نفر آنها فوت کرده اند که برخی از این افراد سالمند بوده و یا بیماری هایی مانند سرطان خون داشته اند که منجر به فوت آنها شده  در واقع می توان گفت از این ۸ نفر، دلیل فوت ۴ نفر آنها فقط ابتلا به تب کریمه کنگو بوده است.

    امیری گفت: در تیر و مردادماه میزان ابتلا به این بیماری شدت یافته که دلیل آن نیز افزایش جمعیت کنه ها بوده است.

    وی با اشاره به فرارسیدن عید سعید قربان افزود: احتمال دارد گوسفندی که مردم برای قربانی خریداری می کنند و آن را به منازل می برند در بدن خود کنه داشته باشد که ورود این کنه ها به منازل و گزش افراد می تواند منجر به انتقال تب کریمه کنگو شود.

    امیری تصریح کرد: بنابراین به مردم توصیه اکید می کنیم که از بردن گوسفند و ذبح آن در منازل خود خودداری کنند چرا که علاوه بر اتفاق مذکور، ممکن است دام آلوده باشد و هنگام ذبح کسانی که در ارتباط مستقیم با آن هستند نیز آلوده شوند.

    وی اضافه کرد: توصیه ما به مردم این است که لاشه مورد نیازشان را از کشتارگاه هایی که دام آنجا ذبح شده و مرحله پیش سرد را نیز گذرانده،  تهیه کنند یا اینکه دام خود را از مراکز بهداشتی که برای این منظور در نظر گرفته شده خریداری و ذبح کنند.

    امیری با بیان اینکه سازمان دامپزشکی کشور تدابیری را برای کاهش احتمال خطر در این زمینه اتخاد کرده است، گفت: سازمان دامپزشکی مراکزی را برای عرضه و ذبح دام در عید قربان در نظر گرفته، در این مراکز گوسفندان نر جوان عرضه و ذبح می شوند که این امر احتمال خطر را کاهش می دهد. همچنین این گوسفندان ۱۴ روز زودتر سمپاشی می شوند تا هم اگر کنه ای در بدنشان وجود دارد از بین برود و هم آثار سمپاشی باقی نماند.

    به گفته وی این گوسفندان توسط سلاخ های آموزش دیده و تحت نظارت بهداشتی ذبح می شوند و به مردم توصیه می کنیم پس از اینکه دام مورد نیازشان را از این جایگاه خریداری و ذبح کردند بعد از تحویل آن را ۲۴ ساعت در پیش سرد نگهداری کنند.

    امیری افزود: در تمام استانها سازمان دامپزشکی با همکاری شهرداری این مراکز را راه اندازی کرده است.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    سود اصلی را دلال می‌برد چون دستگاه جداسازی گل زعفران نداریم

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.