هشدار سازمان سنجش آموزش کشور درباره کلاهبرداری از طریق فروش سئوالات کنکور

چاپ

هشدار سازمان سنجش آموزش کشور درباره کلاهبرداری از طریق فروش سئوالات کنکور

جامعه > مشکلات مردم – سازمان سنجش آموزش کشور به داوطلبان کنکور سراسری هشدار داد فریب کسانی که مدعی فروش سئوالات کنکور هستند را نخورند.

به گزارش خبرگزاری خبرهدف، پس از جنجال بر سر فروش سئوالات آزمون پایان ترم برخی از مقاطع تحصیلی، بحث بر سر ادعای برخی کلاهبرداران درباره فروش سئوالات کنکور 96 بالا گرفته است.

در این ارتباط، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای داوطلبان را هشدار داد فریب کلاهبردارانی که مدعی فروش و دسترسی به سئوالات آزمون سراسری سال 96 هستند را نخورند.

متن اطلاعیه به این شرح است: به اطلاع مي رساند، با توجه به برگزاري آزمون سراسري در روزهاي پنج شنبه 15 و جمعه 16 تيرماه سال 1396 مشاهده مي شود برخي از افراد و مؤسسات سودجود و كلاهبردار با انجام تبليغات در فضاهاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي و با ادعاي واهي دسترسي به سؤالات آزمون سراسري و يا ارتباط و همكاري با طراحان سؤال اين سازمان، اقدام به اخاذي و كلاهبرداري مي نمايند.

لذا از داوطلبان و خانواده هاي محترم ايشان درخواست مي شود در نهايت هوشياري و مراقبت از گرفتار شدن در دام اين شيادان، هرگونه خبر مشكوك در اين زمينه را از طريق شماره تلفن هاي 88905551 ـ 021 ، 36270007ـ026 ، فاكس 88922254ـ021 ،آدرس فضای مجازی noet_bot@، همچنين پست الكترونيكي hefazatazmon@sanjesh.org و يا سايت سازمان به نشاني www.sanjesh.org به اين سازمان اعلام نموده تا اقدامات و پيگيري لازم بعمل آيد.