همراهان بیماران در خیابان‌های تهران یخ می‌زنند

چاپ

همراهان بیماران در خیابان‌های تهران یخ می‌زنند/ نجات خانواده‌های همراه بیمار در بیمارستان شریعتی

جامعه > مشکلات مردم – برخی همراهان بیماران در همراه‌سراها اسکان داده شده‌اند ولی برخی از آنها زیر برف در خیابان مانده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرهدف  زیر برف ماندن برخی از همراهان بیماران که در خیابانهای اطراف بیمارستانهای تهران به خصوص بیمارستان شریعتی به سر می برند، این روزها سوژه اخبار شده است.
شهرداری تهران با تایید اینکه برخی از همراهان بیماران در خیابانها اقامت دارند اعلام کرد تعدادی از این اشخاص حاضر نیستند به همراه سراها بیایند و ترجیح می دهند در خیابان اقامت کنند.
شهردار ناحیه 2 منطقه 6 تهران در این باره اعلام کرد: با کاهش دمای هوای شهر تهران و بارش برف و باران نسبت به افزایش همراه سرای جواد الائمه اقدام کردیم و توانستیم همراهان بیمار بیشتری را در نمازخانه و … جانمایی کنیم.
این مقام مسئول توضیح داد: با حضور در اطراف بیمارستان شریعتی توانستیم نسبت به انتقال و جانمایی پنج خانواده که در چادر و در سرما مانده بودند اقدام کنیم اما تعدادی از این همراهان به دلیل آنکه می‌خواستند نزدیک بیمارشان باشند و با این احتمال که ممکن است بیمارستان با آنها کار داشته باشند از آمدن خودداری کردند که نهایتا با کمک گرفتن از ستاد بحران شهرداری تهران پتو و لوازم گرمایشی در اختیار این خانواده‌ها قرار داده شد.