• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • پاسخ استاندار به سوالات امنیتی

    تقدیمی هدف:

    پاسخ استاندار به سوالات امنیتی؛ چرا چند ماه پیش تهران چهره پلیسی به خود گرفته بود؟

    zz

    سیاست > دولت – استاندار تهران می‌گوید: در دو سال گذشته هیچ مشکل امنیتی جدی در استان تهران نداشتیم و این نشان می‌دهد که مجموعه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی ما موفق عمل کرده‌اند.

    برای انجام مصاحبه ای در باب انتخابات و موضوعات امنیتی در استان تهران در دفتر استاندار حاضر شدیم. حسین هاشمی به سوالات انتخاباتی پاسخ داد و مشروح آن در ماه گذشته منتشر شد  اما آقای استاندار چندان علاقمند به موضوعات امنیتی نبود و سوالات مربوطه را به اختصار و پرابهام پاسخ داد. او البته تاکید دارد که استان تهران در امنیت کامل به سر می‌برد.
    حسین هاشمی همچنین علاقه ای نداشت که درباره براتلو که معاونش بود و پس از حمله به سفارت عربستان عزل شد و ماجراهای بعد از آن، به سوالات پاسخ دهد و با لبخند مي گويد «از دی که گذشت از او یاد مکن»!

    مشروح این بخش از گفت و گوی خبرهدف با استاندار تهران که سابقه نمايندگي مجلس را نيز در کارنامه خود دارد را در ادامه می‌خوانید:

    پيش از برگزاري انتخابات، مدتی نیروهای نظامی در سطح شهر حاضر بودند. علتش چه بود؟

    حضورشان محدود به زمان خاص بود.

    گفته می‌شد که در برابر تهدیدات داعش، چهره شهر نظامی شده بود. صحيح است؟

    خیر. حضور آنها برای احتیاط بود. ما همیشه در زمان‌های خاص چنین عمل می‌کنیم. خوشحالم که بگویم در این دو سال ما هیچ مشکل امنیتی جدی در استان تهران نداشتیم و این نشان می‌دهد که مجموعه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی ما موفق عمل کرده‌اند و تلاش آنها باعث شده، این آرامش در استان تهران حاکم باشد و ما نگرانی خاصی نداریم.

    شما می‌گویید برای احتیاط بوده اما پیش از این شهر چنین تصویری نداشت!

    چرا بوده، ما در زمان‌های خاص بنا به دلایلی حضور فیزیکی پیدا می‌کنیم. بعد از مدتی جمع شدند.

    تهدید خاصی در این زمان خاص بود؟

    ما بالاخره احتیاط‌هایی را در نظر می‌گیریم. فقط زمان‌های خاص را کمی جدی‌تر می‌گیریم. مثل 22 بهمن یا روز قدس ما جدی‌تر عمل می‌کنیم. نفس حضور ما به دلیل پیشگیری است تا مردم آرامش بيشتري داشته باشد. این آرامش برای مردم بسیار ارزشمند است و یکی از دلایل امیدی که برای مردم ایجاد شده همین امنیتی است که در سراسر کشور وجود دارد.

    چندی پیش آقای علوی گفته بودند که هشت عملیات تروريستي را در تهران شناسایی و خنثی کردند.

    طبیعتا وظیفه اطلاعات همین است دیگر.

    ولي جزییاتی منتشر نشد.

    نباید جزئیات را بیان کنند. به نظر من موضوعات امنیتی را نباید خبری کرد. وظیفه ما این است که ایجاد امنیت کنیم تا مردم راحت زندگی کنند. در این انتخابات هم آرامش کاملا حاکم بود.

    در مورد آقای براتلو…

    آن موضوع تمام شده است.

    چرا؟

    از دی که گذشت از او یاد مکن!

    اما ايشان همچنان مشاور شما هستند؟

    ایشان به کلی از استانداری رفته و به دستگاهی که عضو آن بودند، برگشتند.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.