• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • پیام‎های تبریک به آدرس پاستور

    تقدیمی هدف:

    پیام‎های تبریک به آدرس پاستور/ سکوت رئیسی و قالیباف

    ميرسليم و هاشمي‎طبا به رقيب پيروز در انتخابات تبريک گفتند

    سیاست > انتخابات – در پی انتخاب مجدد حجت‌السلام حسن روحانی به عنوان رییس جمهور هشتم کشور، بسیاری از چهره‌های سیاسی به ملت ایران و شخص روحانی تبریک گفتند.

    به گزارش خبرهدف  بر اساس نتايج نهايي دوازدهمين انتخابات رياست جمهوري از ميان 41 ميليون نفري که در انتخابات شرکت کرده بودند، حجت الاسلام حسن روحاني با کسب 23 ميليون راي پيروز شد.

    او در نخستين سخنانش پس از پيروزي در انتخابات خطاب به مردم گفت که «رای شما تاریخ کشور را از توقف و تردید دور کرد».

    از ميان چهار نامزد اين انتخابات، ميرسليم و هاشمي‎طبا به رقيب پيروز در انتخابات تبريک گفتند اما ابراهيم رئيسي نفر دوم اين انتخابات و قاليباف نامزد مستعفي اين انتخابات هنوز پيامي نفرستاده‎اند.

    در جدول زير پيام‎هاي تبريک به او و مردمي که با آرايشان بار ديگر روحاني را بر کرسي رياست جمهوري رساندند، بخوانيد:

    اسم/ سمت

    پیام

    محسن رهامی/عضو شورای مرکزی انجمن مدرسین دانشگاه‌ها

    انتخاب مجدد جناب آقای دکتر حسن روحانی، به عنوان رئیس جمهور، رای به برنامه‌ها و روش اعتدالی ایشان برای تأمین کرامت انسانی، تضمین حقوق شهر وندی، توسعه و آبادانی کشور وتعامل سازنده با نظام بین المللی وتعمیق و توسعه صلح پایدار است، و با لحاظ این واقعیت‌ها، قطعا فردایی بهتر در راه است.

    محمدرضا عارف/ رئيس فراکسيون اميد مجلس

    پیروزی شما نشان از پیروزی گفتمان اصلاح‌طلبی است. اميدوارم در دولت دوم شما جوانان متخصص جایگاه ویژه‌ای داشته باشند.

    محمدرضا تابش/ نائب رییس فراکسيون امید

    رای ٦٥ درصدی مردم به دکتر روحانی و اعتماد مجدد به رئیس جمهور نیز شایسته سپاسگزاری است و امید است پاداش تلاشها و زحمات و اعتماد این مردم در توجه بیشتر دولت به خواسته های منطقه ای و ملی این مردم شریف جبران خواهد شد، با تبریک این پیروزی شیرین، خود و همه همکاران را موظف به پیگیری تحقق مطالبات به حق ملت شریف ایران و مردم این سامان می دانیم

    سیدمصطفی هاشمی‌طبا/ کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری

    با تبریک این پیروزی به جناب آقای دکتر حسن روحانی و آرزوی توفیق هرچه بیشتر ایشان در تداوم خدمت به ایران و ملت بزرگ ایران، رجاء واثق دارد.

    محمدعلی وکیلی/سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی

    خیز خیره کننده‌ مردم در روز جمعه و خلق حماسه‌ ماندگارِ حضور، سه پیروز داشت. پیروز اول، مردم بودند که رای شان خوانده شد و در نوشتنِ سرنوشتِ خود شریک شدند. پیروز دوم، نظام اسلامی بود که توانست این سطح از مشارکت را برانگیزاند و پایه های مشروعیتِ خود را در زمینِ مشارکتِ ملتِ سفت کند.پیروز سوم اما، نهضت عقلانیت بود. مردم در این انتخابات، با دو رویکرد روبه رو بودند. آنان رویکردی را برگزیدند که با عقلانیت، اصلاحات و اعتدال، بیشترین پیوند را داشت.

    عبدالله نوری/ وزیر کشور دولت اصلاحات

    تبریک بر همه زنان و مردان، سالمندان و ‏جوانان، روستاییان و شهرنشینان، کارگران، کشاورزان، کارمندان، فرهیختگان، دانشگاهیان، هنرمندان و تمامی گروه ها، احزاب، اقوام، ادیان و مذاهب ایران زمین؛ آنان که با همه ی نگرانی ها و شاید ‏دلخوریهایی که داشتند، حتی در حصر هم، برای ‏حفظ نظام و پیمایش مسیر اصلاحات و اعتدال، همه را دعوت به شرکت در انتخابات نمودند.

    علی مطهری/ نایب رییس مجلس

    برنده انتخابات آیت الله هاشمی رفسنجانی است که گفت من دیگر بخاطر آگاهی مردم، برای آینده انقلاب اسلامی نگرانی ندارم.

    سیدمصطفی میرسلیم/ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم

    مراتب تبریک خود را به رئیس جمهوری منتخب مردم که توانست اعتماد اکثریت را به خود جلب کند، تقدیم می کنم

    بيانيه اعضای فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی

    تبریک به جناب آقای دکتر روحانی که به حق توانست مزد کارهای بزرگ دولت تدبیر و امید را در هنگامه انتخابات از دستان مردم فهیم و آگاه بگیرد.

    بيانيه حزب اعتماد ملی

    مراتب تبريك وتهنيت خود رابه حسن روحاني فرزند لايق وشايسته ايران كه با پشتوانه اصلاح طلبانه قاطبه مردم انتخاب گرديد صميمانه اعلام مي‌داريم.

    بيانيه ستاد انتخابات اصولگرایان معتدل روحانی

    ضمن تبریک به آقاي حسن روحانی امیدواریم رئیس جمهور منتخب با به کارگیری تمامی امکانات کشور و نیروهای متعهد در جهت برقراری عدالت و خدمت به مردم تلاش کرده و بر بهبود شرایط اقتصادی به مطالبات آنها در توسعه رفاه اقدام کند.

    اسحاق جهانگیری/ معاون اول رییس جمهور

    پیروزی بزرگ ملت ایران در خلق حماسه‌ای سترگ و بیادماندنی برای تداوم راه تدبیروامید را به آحادهموطنان عزیز صمیمانه تبریک می‎گویم.

    سیدحسن خمینی/نوه امام راحل (ره)

    حضور حماسی و افتخار آفرین مردم، از انتخابات دیروز یک نقطه درخشان در تاریخ ایران ساخت. “دیروزِ شما”، فردای همه ایرانیان را رقم خواهد زد. جای خالی آقای هاشمی امروز بیشتر احساس می شود.

    سيدمحمد خاتمي/ رئيس دولت اصلاحات با تَکرار مردم آینده ایران رنگ تدبیر و امید گرفت. قهرمان شمایید.

    علی طیب نیا/ وزیر اقتصاد

    ضمن قدردانی خاضعانه و خالصانه از ملت شریف و بزرگ ایران برای رقم زدن چنین حماسه تاریخی، این حضور و اعتماد ملی مردم را به محضر رهبر معظم انقلاب تبریک عرض نموده و کسب یکی از بالاترین آراء تاریخ انتخابات ریاست جمهوری ایران را به حضور جناب آقای دکتر روحانی تبریک عرض می گویم.

    محمد رضا نعمت‎زاده/ وزیر صنعت معدن و تجارت

    سلام و درود خداوند بر مردم باد که با حضور پرشور خود در انتخاب رییس جمهورآینده کشور حماسه آفریدید و با اعتماد خود به دولت تدبیر و امید بالاخص شخص جناب آقای دکتر روحانی رییس جمهور محبوبمان در میزان رایی که در حمایت از ایشان به صندوق ها ریختید ، ما رابیش از گذشته متعهد به پیمودن راه و خواسته شما عزیزان نمودید.

    سردار حسین دهقان/ وزیر دفاع  و پشتیبانی نیروهای مسلح

    ضمن تبریک به آقاي حسن روحانی و ملت رشید ایران، اعتماد مجدد و رأی دوباره مردم به رئیس‌جمهور منتخب نشان داد، راهی که دولت یازدهم برای پیشرفت و تعالی کشور در پیش گرفته است، همچنان مورد تأیید و پشتیبانی قاطبه ملت ایران قرار دارد که باید در دولت دوازدهم با شتاب بیشتری تداوم یابد.

    بیژن زنگنه/ وزیر نفت

    به دکتر حسن روحانی که بار دیگر با آرای اکثریت قاطع مردم به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم برگزیده شدند، تبریک و تهنیت گفته و توفیق روزافزون ایشان را از درگاه خداوند بزرگ مسالت می‎نمایم.

    غلامحسین غیب‌پرور/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین

    امید است خداوند متعال به همه مسئولان کشور و خصوصا رئیس جمهور منتخب و نیز اعضای منتخب شورای اسلامی شهر و روستا، عزم راسخ و نصرت خویش را عنایت نموده و ایشان را در خدمت هر چه بهتر به مردم شریف کشورمان و ملت های مظلوم و مستضعف، یاری رساند.

    عبدالناصر همتی/ رییس کل بیمه مرکزی

    ضمن تشکر از این حضور گرم و با صلابت مردان و زنان نیک این سرزمین و تبریک به جناب روحانی بابت انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور، اطمینان دارم که تداوم سیاست های دولت تدبیر و امید، می تواند  موجب تحقق برنامه ها و اهداف مورد نظر در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و بین المللی گردد.

    سیدحسین مرعشی/ سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران

    هرچقدر در مقابل این ملت تواضع کنیم و هرچه به این ملت خدمت کنیم پاسخ محبت و بزرگواری آنان را نداده ایم. امیدوارم که آقای دکتر روحانی و همه سیاسیون همراه ایشان بیش از پیش قدر ملت را بدانند و امیدوارم نظام جمهوری اسلامی قدر سیاسیون موفق ایران را بداند

    محسن صفایی فراهانی/نماینده ادوار پیشین دولت

    این انتخابات به نوعی «آری» مردم به برجام بود و مردم با حضورشان به عملکرد دولت صحه گذاشتد و تشکرشان را از روحانی با رایشان نشان دادند. این پیام بزرگ مردم برای کشور و مسئولین است که امیدواریم این پیام را در داخل مسئولین دریافت کرده باشند.

    بيانيه ستاد کل نیروهای مسلح

    با تبریک این پیروزی بزرگ و خجسته به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملت شریف ایران امیدوار است رئیس جمهور منتخب به دور از رقابت‌های دوران تبلیغات، بعنوان رئیس قوه مجریه همه توان خود را صرف تامین آسایش و امنیت کشور و اجرای وعده‌ها و خواسته‌های به حق مردم نماید.

    بيانيه حزب مردم سالاري

    براي آقاي حسن روحاني موفقیت وبهروزی در اجرای وعده های انتخاباتی که از مطالبات بحق ملت عزیز ایران بوده، در راستای توسعه کشور با افق ایرانی مدرن، با ایجاد فضایی آرام وشایسته از خداوند علیم وتوانا  مسئلت می نمائیم.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.