پیشکسوتان سینمای ایران در تلویزیون عزت‌الله انتظامی، علی نصیریان با اثری خاطره‌انگیز به تلویزیون می‌آیند

چاپ

فرهنگ > تلویزیون – نیکلاس کیج با دو فیلم به تلویزیون می آید، همچنین عزت الله انتظامی و علی نصیریان، رویا نونهالی، سام درخشانی، ویل اسمیت و … نیز از بازیگران فیلم‌هایی هستند که آخر هفته از تلویزیون پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرهدف ، به جز فیلم‌هایی که طبق روال پخش از شبکه نمایش به روی آنتن می‌روند ۲۶ فیلم سینمایی و تلویزیونی داخلی، خارجی و انیمیشن در ایام آخر هفته تلویزیون از شبکه‌های مختلف پخش می‌شود. در میان فیلم‌هایی که پنج شنبه ۳۰ دی ماه و جمعه ۱ بهمن در تلویزیون به نمایش در خواهند آمد ۱۲ فیلم خارجی، ۹ فیلم ایرانی و ۵ انیمیشن نیز برای کودکان به روی آنتن خواهد رفت.  علاوه بر فیلم‌هایی که در جدول فیلم‌های سینمایی این هفته آمده‌اند، «تسویه حساب»، «حکم تیر»، «بی‌ قید و شرط» و «۵۰ به ۱»، «اصلاح داستان زندگی»، «بازگشت به خانه» و « سرآشپز» نیز نام فیلم‌هایی است که شبکه نمایش آنها را برای مخاطبانش تدارک دیده است.

این هفته فیلم سینمایی «شیر سنگی» با حضور دو چهره قدیمی سینما و تلویزیون علی نصیریان و عزت‌الله انتظامی از شبکه افق به روی آنتن می‌رود که می‌تواند برای خیلی از مخاطبان سینما و تلویزیون جالب باشد. همچنین دو فیلم «تراست» و «تغییر چهره» با بازی نیکلاس کیج نیز از دیگر فیلم‌هایی است که تماشایش برای مخاطبان جذاب خواهد بود. در «تغییر چهره» جان تراولتا دیگر بازیگر مشهور سینمای هالیوود نیز در کنار کیج به ایفای نقش پرداخته است.