چتری که فاطمه معتمدآریا برای یک کارگردان جوان بازکرد

فاطمه معتمدآریا

چاپ

چتری که فاطمه معتمدآریا برای یک کارگردان جوان بازکرد

فاطمه معتمدآریا با حضور در آئین افتتاح نمایش «کافه فرانسه»جدیدترین اثر نمایشی مهران رنجبر در مقام کارگردان، چتر تئاتر باران را برای این نمایش گشود.

آئین افتتاح جدیدترین نمایش مهران رنجبر حضور جمعی از هنرمندان مطرح و شناخته شده سینما، تئاتر، تلویزیون و اهالی رسانه در سالن تئاتر باران برگزار شد.

در این مراسم فاطمه معتمد آریا چتر نمادین تئاتر باران را به کارگردان این نمایش اهدا کرد و گفت: امروزه نمایش دیدن و نمایش دادن در قیاس با گذشته بسیار متفاوت شده است و هرگونه نمایشی در ژانرهای مختلف را که بخواهید می توانید روی صحنه ببرید.

معتمدآریا افزود: من اولین باری است که چنین کاری را به معنی افتتاح نمایش تجربه می‌کنم و خوشحالم که امشب در اینجا حضور دارم.

وی با بیان اینکه مناسبات تئاتر متفاوت شده است بیان کرد: ما از نسل کهنه پرست تئاتر هستیم،  زمانی که تئاتر اجرا می کردیم هیچ گاه عادت نداشتیم که همه بایستند و هیچ انتظاری از تماشاگران نداشتیم اما امروزه مناسبت نمایش دیدن و نمایش دادن متفاوت شده است.

معتمدآریا متذکر شد: ماه گذشته ما در تئاتر باران اجرا داشتیم اینجا یک سالن خصوصی پر از مهر است ممکن است هنوز با ایده آل های سالن فاخر تئاتر فاصله داشته باشد ولی پر از عشق و محبت است.

named%20%285%29.jpg" alt="فاطمه معتمدآریا" width="469" height="352" />

در ادامه مراسم مهران رنجبر کارگردان نمایش «کافه فرانسه» ضمن تشکر از حضور تمام هنرمندانی که در این مراسم حضور داشتند، با گرفتن چتر تئاتر باران از فاطمه معتمد آریا گفت: یکی از بهترین روزهای زندگی من این است که افتتاحیه نمایش ما با حضور بانوی سینمای ایران شکل گرفت

او ادامه داد: نمایش«کافه فرانسه»به عنوان دومین تولید کمپانی تئاتر باران روی صحنه می رود و امیدواریم روزهای خوبی را در این سالن تجربه کنیم.

نمایش«کافه فرانسه» بر اساس قصه‌ای از امیرحسین چهل تن به نویسندگی و کارگردانی مهران رنجبر با حضور حمیدرضا نعیمی، آیدا آب پرور و مهران رنجبر بازیگران این نمایش هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: طراح صحنه و لباس:مهران رنجبر، طراح نور: آیدا آب پرور، مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه ریز: آرش فصیح، منشی صحنه: روژان کردنژاد، مدیر صحنه: حافظ وقار کاشانی، دستیار صحنه: امیرحسین میرزایی، اجرای دکور: محمد حسین نفری آزاد، عکس و تیزر: رضا موسوی، سینا عدلی، طراح پوستر و بروشور: گروه مادوتا با الهام از بنکسی و مدیر روابط عمومی: مریم رودبارانی.