• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • چون بچه تهران هستم نباید از من تقدیر کنید؟

    تقدیمی هدف:

    چون بچه تهران هستم نباید از من تقدیر کنید؟

    حسن رحیمی: تقدیر نمی‌کنید هیچ، چرا بنرهایی را که دوستانم زده بودند کندید؟!

    ورزش > کشتی – حسن رحیمی می‌گوید: «قلب آدم از این همه بی‌اعتنایی درد می‌گیرد.»

    به گزارش خبرگزاری خبرهدف ؛دل حسن رحیمی خیلی پر است.پر از بی توجهی ها،پر از بی محلی ها و پر از توقعات زیادی که خیلی ها دارند.هنوز که هنوز است قرمزی چشمش که زخم المپیک است خوب نشده.هنوز صدایش گرفته و هنوز شب ها کابوس این را می بیند که چرا نتوانست مدال طلای ریو را بر گردن بیاویزد.با این حال حسن تمام تلاشش را کرد.او به قول خودش دیگر بریده بود و نمی توانست آن طور که باید مقابل حریف زاپنی اش کشتی بگیرد اما«همه این ها قبول.خودم که می گویم حقم طلا بود.حالا برنز گرفتم.اما آیا برنز مدال نیست؟آیا چون من بچه تهران هستم نباید از من تقدیر کنند؟همه بچه های شهرستان که به زادگاهشان برگشتند مورد تقدیر فلان شهرداری و فلان مدیر و فلان استاندار قرار گرفتند اما من چطور؟همان بنرهایی را هم که بچه محل هایم برایم زده بودند را کندند و جایش بنرهای یک شورای شهری را چسباندند!»

    خودت هم انتظار داشتی که در المپیک مدال طلا بگیری.اما نشد.

    المپیک با همه تلخی ها و با همه شیرینی هایش تمام شد اما می توانست بهتر از این باشد.من خیلی زحمت کشیده بودم.تمام سعی و تلاشم را کردم.4 سال حسرت خوردم،عذاب های زیادی را تحمل کردم.اصلا دوست نداشتم بدون مدال از کشتی خداحافظی کنم.به همین دلیل استرس داشتم.از یک طرف هم مردم بودند.آنها از رحیمی انتظار داشتند و همه می گفتند که طلا می گیرد.یعنی دوست داشتند که من طلا بگیرم و این نظر لطف شان است.باور کنید 10 برابر مدال طلا زحمت کشیده بودم اما باز هم خدا را شکر که دست خالی برنگشتم.

    یعنی قرار است حسن رحیمی از کشتی خداحافظی کند؟شما گفتید که دوست نداشتید دست خالی از کشتی بروید.

    اگر طلا گرفته بودم می رفتم.اما حالا برنز دارم و می خواهم مدال طلا را بگیرم.نمی دانم تا 4 سال دیگر چه اتفاقی م افتد و اصلا زنده هستم یا نه؟فکر می کنم خدا این طور خواست که من در کشتی بمانم.می خواهم تلاش کنم تا همه ناکامی هایم را جبران کنم.

    این را قبول داری که کشتی گیران ما مقابل ژاپنی ها ضعف دارند.حمید سوریان،شما و …

    داستان مربوط به حالا نیست.این ماجرا ریشه ای 60 ساله دارد.آنها باهوش و سرعتی کشتی می گیرند.کشتی شان اصطلاحا به ما نمی خورد.مثل خیلی از کشورهای دیگر که کشتی شان به ما نمی خورد! اما این ژاپنی را در بازی های آسیایی یا در همین مسابقات جهانی فرانسه شکست می دهم.از همین حالا قولش را می دهم.

    همین کشتی گیر ژاپنی انگشت در چشمت کرده بود؟

    نه،کشتی گیر روس.او پماد هم به خودش مالیده بود و چشمم را زخم کرد.باور می کنید با یک چشم مقابل حریف ژاپنی کشتی گرفتم؟خیلی رویم فشار بود.تا آمدم به خودم بیایم دیدم 4 امتیاز عقب هستم.کشتی از دستم در آمده بود.حریف ژاپنی واقعا من را برد.بدون هیچ حرف و حدیثی.

    این بحث های ناداوری که خیلی از کشتی گیران ما مطرح می کنند…

    هست.ما چون نمانیده ای در فیلا و هیات ژوری نداریم به راحتی در جاهایی که به نفع شان باشد حق ما را می خورند.من گفتم حریف ژاپنی من را برد بدون هیچ حرف و حدیثی اما خیلی از امتیازهای من را هم ندادند.آن هم به این دلیل که می دانستند اگر رحیمی به فینال برسد حریف گرجستانی را شکست می دهد.در هر صورت حرف من این است که آنقدر باید خوب باشم که کسی نتواند حقم را بخورد.

    شنیده ایم گلایه های زیادی دارید.انگار هیچ کدام از مسئولان شهر شما به استقبال نیامده اند.

    استقبال؟حتی یک زنگ خشک و خالی هم نزده اند.حتی یک بار نگفته اند خوش آمدی.مدال برنز مبارکت باشد.من از بچه محل هایم تشکر می کنم.آنها در حد و اندازه خودشان بنرهایی را برای من در محل مان زدند که در عین ناباوری شهرداری آن بنرها را برداشت و عکس یکی از نمایندگان شورای شهر را جایش گذاشت! ما کجا داریم می رویم؟کجا داریم زندگی می کنیم؟واقعا قلب آدم درد می گیرد.من این همه برای شهرم،برای کشورم و برای ایران مدال گرفته ام.تقدیر نمی کنید هیچ،بنرهایی که دوستانم هم زده اند را بر می دارید؟هیچ وقت گلایه نکردم و هیچ وقت غر نزده ام اما صبر آدم هم حدی دارد.من هنوز یک خانه از خودم ندارم.یک سالن تمرین درست و حسابی ندارم که مثلا بگویند رحیمی آنجا تمرین می کند.مگر از مدال المپیک بالاتر داریم؟اصلا آقایان دوست نداشتند من بروم و مدال بگیرم.راضی نبودند.می گفتند خدا کند مدال نگیرد چون ما نمی توانیم از او تقدیر کنیم!

    مسئولان شهرتان؟

    بله.حداقل می آمدید دست خالی یک تشکر خشک و خالی می کردید.من که محتاج کسی نیستم اما واقعا حال و روز همه قهرمان ها مثل من است؟حاج علی اف کشتی گیر آذربایجانی که مثل من برنز گرفت 12 کیلو وزن کم کرده بود.به او گفتم چرا این کار را کردی،می گفت با همین مدال برنزی که گرفتم آینده خودم و خانواده ام را تامین کردم.واقعا مسئولان ما چطوری رویشان می شود از پاداش حرف بزنند؟آقای سجادی می آید در برنامه تلویزیونی می گوید که ما به ورزشکارانمان خوب پاداش می دهیم.آقای سجادی شما می دانید یک ورزشکار در حوزه قهرمانی چقدر باید هزینه کند؟می خواهید برایتان فاکتور بیاورم؟یک خورده انصاف داشته باشید.من با 100 تا سکه در همین اسلام شهر خودمان هم نمی توانم خانه بخرم.نه شغلی دارم و نه کاری بلدم.از وقتی که چشم باز کردم کشتی گرفتم و واقعا حرفه دیگری بلد نیستم.مگر من مدال می آورم این مدال برای خودم تنها است؟مدال برای ایران است و برای مردم ایران.آیا در همه جای دنیا با قهرمانانشان این طور برخورد می کنند؟

    حرفی مانده که بزنید؟

    نه،اما واقعا دلم پر است.امیدوارم روزی نرسید که پشیمان شوم چرا کشتی گیر شده ام و چرا اصلا مدال آورده ام.سالها برای کشتی این مملکت زحمت کشیده ام.شما ورزشکاران دیگر رشته ها را ببینید.ببینید چطور در شهرستان های خودشان مورد استقبال قرار گرفتند.من اگر حرف بزنم می شوم آدم بد داستان.حرف هم که نزنم آقایان کلا به روی خودشان نمی آورند.ارزش مدال المپیک خیلی بالاست و وقتی ورزشکاری در رشته ای انفرادی مدال می گیرد بدانید که از خیلی از چیزهای زندگی اش گذشته است.خلاصه اینکه این نوع برخوردها درست نیست و ورزشکاران را دلسرد می کند.من و امثال من هدفی غیر از موفقیت ایران و خوشحالی مردم نداریم.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.