کاهش نرخ عمره براساس ایستگاههای پروازی و گروههای قیمتی

چاپ

ناصر خدر نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: ثبت نام در كاروان‌هاي عمره مفرده در اغلب استانهای کشور از روزهای پایانی هفته جاری آغاز می شود و در استان تهران، قم و البرز نیز ثبت نام روز 8 آذرماه انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه در عمره امسال تمامی اعزامها 10 روزه است، گفت: کاهش مدت اعزام به عمره مفرده به منظور افزایش تعداد عمره گذاران انجام شده است و البته در ماه مبارک رمضان طول مدت اعزامها چند روزی بیشتری می شود.

معاون سازمان حج و زیارت تاکید کرد: در اين دوره از آن دسته از دارندگان فيش‌هاي عمره كه قبل از سال ۸۷ ثبت نام كرده اند و در اولويت ۱ تا ۳۰۰ هستند فراخوان می شود و همچنین ثبت نام قبل از سال ۹۰ نیز که تعداد آنان يك ميليون نفر است و هنوز به عمره اعزام نشده اند كه این افراد نیز در اولویت اعزام ها قرار دارند .
خدرنژاد در مورد کاهش قیمت اعزام به عمره نیز گفت: نرخ عمره و میزان کاهش قیمت آن براساس دوری و نزدیکی استانها و ایستگاههای پروازی ، گروههای قیمتی و … انجام می گیرد بنابراین نمی توان میزان کاهش را برای تمامی زائران یکسان در نظر گرفت.
به گفته وی، کاهش قیمت عمره مفرده سال 92-93 تا عصر امروز دوم آذرماه مشخص می شود.
وي با اشاره به اینکه اعزام زائران از نيمه صفر به بعد آغاز می شود ، افزود: 750 هزار زائر در قالب بيش از ۵۶۰۰ كاروان اعزام خواهند شد.