• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • کرانچار:دستیار جدید نمی خواهم

    تقدیمی هدف:

    کرانچار:دستیار جدید نمی خواهم/شانس پیروزی برانکو بیشتر از شفر استسرمربی تیم فوتبال سپاهان که از کروات‌های شاغل در ایران است در مورد نتیجه دربی تهران گفت: هر چند شفر از مربیان بزرگ دنیاست اما شانس پیروزی برانکو بیشتر است.

    به گزارش خبرنگار هدف، زلاتکو کرانچار با همه تلاشی که انجام داده تا سپاهان را به عنوان یک مدعی در لیگ هفدهم مطرح کند اما هنوز نتوانسته زردهای پرافتخار را به هدفشان برساند. با این حال مسئولان سپاهان امیدوارند که این مربی کروات بتواند تیمشان را در بین مدعیان قهرمانی لیگ برتر قرار دهد.

    این در حالی است که کرانچار طی روزهای گذشته با مشکلاتی هم در تیمش مواجه بوده و عنوان شده برخی قصد تحمیل یک مربی و دستیار ایرانی به کادر فنی وی را داشته اند. کرانچار در گفتگو با خبرنگار هدف به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

    * خبرگزاری هدف : از عملکرد سپاهان در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر راضی هستید؟
    – کرانچار: باید به سوال شما این گونه جواب دهم که زمانی را در ابتدای فصل صرف هماهنگی بین بازیکنان کردیم و طبیعی بود نتوانیم نتایج درخشانی بگیریم اما متاسفانه هر چه از زمان لیگ گذشت ما نتوانستیم موقعیت‌های گل‌مان را به تور دروازه حریفان برسانیم. مشکل اساسی تیم همین است، خیلی خوب بازی می‌کنیم اما نمی‌توانیم با همان معیار و میزان برای گلزنی خوشحالی کنیم. طبیعی است من هم با هواداران نگران تیم همراه باشم که دنبال نتیجه هستند. پس نمی‌توانم بگویم رضایت کامل دارم چون که نتایجی که حقمان است را نگرفته‌ایم.

    * مشکل فنی تیم را کجا می‌بینید؟
    – فکر می‌کنم توانسته‌ایم به ثبات فنی لازم در جهت پیشرفت تاکتیکی برسیم اما مشکل اینجاست که مهاجمانمان مثل انصاری و محمدی هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌اند. البته مطمئن هستم این موضوع خیلی زود حل می‌شود و دیگر مشکلی بابت گلزنی هم نخواهیم داشت.

    * اینکه دستیار جدیدی به کادر فنی اضافه می‌شود صحت دارد؟
    – اصلا. برخی می‌خواهند با ایجاد چنین حاشیه‌هایی در تیم ایجاد مشکل کنند اما من باید بگویم هیچ درخواستی به عنوان سرمربی تیم که مسئول فنی است و باید پاسخگوی نتایج باشد، نسبت به حضور فرد جدید در کادر فنی تیم ندارم. شایعاتی است که اطرافیان تیم به راه انداخته‌اند تا به هدف‌های شخصی خود برسند اما زلاتکو کرانچار به شما می‌گوید که هیچ دستیار جدیدی در حال حاضر به کادر فنی سپاهان اضافه نمی‌شود.

    * می‌توانید بگویید این اطرافیان که از آنها یاد می‌کنید چه کسانی هستند؟
    – من فکر می‌کنم نباید خیلی به آنها پرداخت چون هدفشان مشخص است، نیت‌های فردی دارند و دلیلی نمی‌بینم بخواهم آنها را بازگو کنم.

    *کادر فنی سپاهان اضافه نمی‌شود.
    – خیر. هرگز چنین قول‌هایی را در دوران مربیگری‌ام نداده‌ام و نخواهم داد. هدف ما رسیدن به قهرمانی است و برای همین هدف هم تلاش می‌کنیم. همیشه به بهترین جایگاه فکر کرده‌ام و در باشگاهی حضور دارم که پتانسیل بهترین‌ها را هم دارد، اما هدف امسال ما در جلسات متعددی که در ابتدای فصل با باشگاه گذاشتم مشخص بود. اتفاقا حواسم بود حرفی نزنم که از پس آن برنیایم. ما می‌خواهیم به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم. این موضوع خواسته من و باشگاه است، برای رسیدن به آن هم امیدوارم و هر روز تلاش می‌کنیم.

    * بحث حضور محرم نویدکیا به عنوان دستیار شما به کجا کشید؟
    – می‌خواهم شفاف در مورد این موضوع صحبت کنم. زمانی که به ایران آمدم تا هدایت سپاهان را برعهده داشته باشم، دو بار به صورت تلفنی و حضوری با محرم نویدکیا که بسیار دوست‌داشتنی است صحبت کردم، او در آن برهه زمانی مشغول گذراندن دوره مربیگریA  آسیا بود، به همین خاطر اعلام کرد فعلا پختگی لازم را برای مربیگری در سپاهان و همراهی من ندارد؛ حرفی منطقی بود که من به آن احترام گذاشتم اما اینکه نویدکیا در چه برهه زمانی و با چه مقامی در باشگاهی که در آن پرورش یافته است و بارها باعث افتخارش شده، بازخواهد گشت را نمی‌دانم؛ موضوعی است که به خودش مربوط است و باید آن را عملی کند. نویدکیا متعلق به باشگاه سپاهان است.

    * برانکو ایوانکوویچ همیشه از شما به عنوان دوست قدیمی خود یاد می‌کند، درباره این ارتباط صحبت خاصی دارید؟
    – من با او همبازی بودم. فوتبالمان را با هم دنبال می‌کردیم، در اوج جوانی بودیم و نمی‌دانستیم قرار است پس از دهه‌های طولانی در کشور دیگری مربی دو تیم مطرح از آن کشور باشیم. برانکو یکی از رفقای خاص من است که به دوستی با او افتخار می‌کنم. شخصیت قوی و دوست‌داشتنی دارد و عملکرد فنی‌اش هم نشان می‌دهد می‌توان به او بالید.

    * و به خاطر همین دوستی قدیمی او را برازنده سرمربیگری در تیم ملی کرواسی می‌دانید؟
    – عملکرد برانکو در دوران مربیگری‌اش بسیار درخشان است. من در نشستی که با داوور شوکر رئیس فدراسیون کرواسی داشتم از من نظر خواستند تا بهترین گزینه را اعلام کنم، من هم رزومه درخشان برانکو را برای آنها بازگو کردم، او با تیم ملی ایران به جام جهانی رسیده است، در لیگ چین و کرواسی و امارات بهترین نتایج را گرفته است، در پرسپولیس هم که دیگر خودتان می‌دانید چقدر عملکردش خیره‌کننده بوده است. من گفتم درحال حاضر برای تیم ملی کشورم گزینه‌ای بهتر از برانکو وجود ندارد، اما اینکه فدراسیون فوتبال کرواسی چه اقداماتی را انجام داده است و می‌خواهد پس از این رقم بزند، نمی‌دانم. من نظرم را گفتم و فکر می‌کنم اینکه می‌گویند تیم ملی کرواسی به برانکو پیشنهاد رسمی داده است، چیزی شبیه به شایعه است.

    *

    * در مورد حضور وینفرد شفر در استقلال چه نظری دارید؟
    – یکی از کارکشته‌ترین و بزرگترین مربیان دنیا به استقلال آمده است. مدیران این باشگاه بهترین تصمیم را برای آینده فنی تیمشان گرفته‌اند. شفر قطعا تاثیرات عمیقی در باشگاه استقلال خواهد گذاشت، فقط نیاز به زمان دارد تا بتواند افکار خود را پیاده کند. آینده استقلال بسیار درخشان است.

    * پیش‌بینی شما از دربی هشتاد و پنجم چیست؟
    – پیش‌بینی نتیجه فوتبال سخت‌ترین کار ممکن است، شما نمی‌توانید نتیجه بازی را در طول ۹۰ دقیقه از هیاهو پیش‌بینی کنید، دربی که شرایط بسیار خاصی دارد. به نظرم هر تیمی بتواند خودش را در طول آن دقایق با شرایط موجود وفق بدهد، پیروز بازی خواهد بود اما طبیعی است که باید بگویم شانس پرسپولیس با توجه به نتایجی که این اواخر گرفته است، بالاتر از استقلال است. با این حال نمی‌توان از حضور آقای شفر و انگیزه‌ای که بازیکنان استقلال برای جبران برخی نتایج گذشته خود دارند، غافل شد؛ همه اینها می‌تواند دربی بسیار زیبایی را برای هواداران استقلال و پرسپولیس رقم بزند.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.