کواچ : عذرخواهی می کنم

go

چاپ

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: از هواداران ایرانی به علت اینکه نتوانستیم انرژی مثبت آنها را با پیروزی پاسخ بدهیم عذرخواهی می کنم.

به گزارش هدف:

go

go

اسلوبودان کواچ پس از باخت تیمش برابر لهستان در چارچوب لیگ جهانی والیبال افزود : متأسفانه امشب، شب ما نبود و شانس پیروزی نداشتیم.

وی اضافه کرد: متأسفانه در جایی که باید از قدرت سرویس زنی خود استفاده و تیم لهستان را متوقف می کردیم نتوانستیم از این مزیت بهره ای ببریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: متأسفانه امشب در زدن اسپک هم خوب عمل نکردیم .

کواچ افزود: لهستان تیم بزرگی است و ما دست از تلاش برای صعود به مرحله پایانی رقابت ها نمی کشیم.

سرمربی تیم والیبال لهستان: خوشحالم که در این شرایط پیروز شدیم

استفان آنتیگا پس از پیروزی 3 ـ 1 تیمش برابر تیم والیبال ایران در چارچوب لیگ جهانی والیبال افزود: این مسابقه از اهمیت ویژه ای برای ما برخوردار بود ،‌ خوشحالم که این پیروزی در شرایط بسیار سخت ورزشگاه آزادی رقم خورد.

وی اضافه کرد: از بازیکن جایگزین کُرِک مصدوم راضی هستم ، این بازیکن عملکرد خوبی داشت.

سرمربی لهستان اضافه کرد: تیم ایران تیم بسیار قدرتمندی است اما امشب ما در تمام خطوط بهتر بودیم و توانستیم با این پیروزی گام بزرگی برای رسیدن به مرحله پایانی لیگ جهانی برداریم.

کار والیبال به اما و اگر کشید

تیم ملی والیبال ایران بعد از کسب پنج پیروزی متوالی در لیک جهانی در دیداری حساس مغلوب لهستان شد تا صعودش به مرحله نهایی این رقابت ها به اما و اگرها کشیده شود .
تیم ملی والیبال در ست نخست این مسابقه به پیروزی رسید اما درست دوم مغلوب لهستان شد .جدال ملی پوشان ایران و لهستان در ست های سوم و چهارم نیز  به سود لهستان به پایان رسید تا تیم ایران در نهایت سه بر یک مغلوب قهرمان جهان شده باشد .