• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • ۳۵ محور انتخاب کالای باکیفیت فناوری اطلاعات

    ۳۵ محور انتخاب کالای باکیفیت فناوری اطلاعات

    تقدیمی هدف:

    ۳۵ محور انتخاب کالای باکیفیت فناوری اطلاعات/ شروط حضور در فراخوان.خدمات رسانی خوب و تولید کالای با کیفیت ایرانی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با رای و انتخاب مردم معرفی خواهد شد. در این راستا جزئیات نحوه انتخاب این خدمات در بیش از ۳۵ محور اعلام شد.

    به گزارش خبرنگار هدف در سال حمایت از کالای ایرانی، موضوع بررسی وضعیت خدمات و کالای با کیفیت ایرانی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستور کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفته است و براین اساس این وزارتخانه با انتشار فراخوانی اعلام کرد که قصد دارد پس از بررسی های مقدماتی توسط هیات داوری، با رای و انتخاب مردم، «کار خوب و با کیفیت ایرانی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات» را معرفی کند.

    ۳۰ تیر آخرین مهلت شرکت در فراخوان کالای برتر ایرانی

    برمبنای انتشار فراخوان انتخاب و معرفی کارخوب و با کیفیت ایرانی در حوزه ICT ، هدف از اجرای این طرح، حمایت از کالای ایرانی و معرفی آن به جامعه اعلام شده است و شرکت های متقاضی ارزیابی کار خوب و با کیفیت ایرانی که محصول یا خروجی آن مرتبط با عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده و از پلتفرم های آن استفاده می کنند، می توانند خدمات خود را معرفی کنند.

    مطابق با جزئیات این فراخوان، تمام شرکت های متقاضی ارزیابی کار خوب و با کیفیت ایرانی که موقعیت فیزیکی آن ها در محدوده جغرافیایی ایران باشد، حداکثر تا تاریخ ۳۰ تیرماه جاری زمان دارند که درخواست و مستندات خود را به پست الکترونیکی مرتبط با این پروژه به نشانی javanan@ict.gov.ir ارسال کنند.

    ۳۵ محور برای انتخاب کالای باکیفیت فناوری اطلاعات

    خدمات مبتنی بر ویدئو، خدمات و ابزارهای پایه فناوری اطلاعات، آموزش، بهداشت و سلامتی، تبلیغات و بازاریابی، جمع سپاری، حمل و نقل، خدمات ابری و CDN، خرده فروشی، رسانه، شبکه های اجتماعی و ابزارهای وابسته از جمله موضوعات محوری این فراخوان هستند.

    در همین حال فناوری های مالی (فین تک)، خدمات عمومی، مدل و لباس، ابزارهای مبتنی بر نقشه، موسیقی، نیازمندی، توان یابان، پیام رسان، کاریابی، گردشگری، زنان و خانواده، محیط زیست، بازی و سرگرمی، تجهیزات، کالا و لوازم، کشاورزی، اینترنت اشیا (IOT)، سبک زندگی، کودک و نوجوان، دینی و مذهبی، امنیت، کتاب، خدمات غذا و رستوران، ورزش، فرهنگی و هنر، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده دیگر موضوعات محوری این فراخوان را تشکیل می دهند.

    ۳ شرط اولیه برای حضور در فراخوان کالای ایرانی فناوری

    هدف از اجرای این طرح، تشریح فرآیند، معیارهای کلی، نحوه تکمیل و ارسال فرم درخواست ارزیابی و انتخاب کار خوب و با کیفیت ایرانی است و دامنه کاربرد آن نیز برای شرکت های متقاضی ارزیابی کار خوب و با کیفیت ایرانی عنوان شده که محصول یا خروجی آنها ۳ شرط «مرتبط با عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات»، «استفاده از از پلتفرم های فناورانه» و «دارای موقعیت فیزیکی در محدوده جغرافیایی ایران» را داشته باشد.

    کار خوب و با کیفیت ایرانی، به مجموعه پروژه ها، فعالیت ها و اقداماتی اطلاق می شود که منجر به خروجی های مشخص و با کیفیت (از قبیل کالا یا تجهیز، نرم افزار یا برنامه کاربردی، سامانه یا سایت، بازی رایانه ای و …) و دستاوردهای دارای ارزش (از قبیل ارائه خدمت، ارتقای دانش و بومی سازی، ایجاد فرصت شغلی) در حوزه بوده و یا از پلتفرم های آن استفاده کرده باشد.

    هیات داوری ارزیابی اولیه این پروژه را گروهی از اعضای شورای دستیاران جوان وزارت ارتباطات برعهده دارند که برای ارزیابی اولیه و انتخاب نامزدها محصولات مرتبط با موضوعات محوری تشکیل شده اند.

    معیارهای ارزیابی کالای خوب فناوری کدام است

    درهمین حال معیارهای ارزیابی و انتخاب نامزدها برای ارزیابی اولیه و انتخاب نامزدهای محصول خوب و باکیفیت شامل ۸ گزینه می شود که عبارتند از:

    – میزان سرمایه گذاری صورت گرفته/جذب شده مرتبط با محصول توسط متقاضی (میزان سرمایه گذاری صورت گرفته توسط متقاضی، میزان سرمایه جذب شده از بخش دولتی و غیردولتی جهت توسعه محصول)

    – تعداد فرصت شغلی (تعداد فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده و تعداد فرصت شغلی بالقوه محصول)

    – میزان درآمد محصول در سال گذشته (میزان درآمدی که به واسطه محصول ارائه شده، به دست آمده است)

    – منافع و تاثیرات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، زیست محیطی محصول (کاهش شکاف دیجیتالی، آمایش سرزمین، افزایش بهره وری و صرفه جویی در منابع، کمک به ترویج و فرهنگسازی، کمک به محیط زیست)

    – میزان گستردگی کاربرد محصول (شهر، استان، کشور، بین المللی)

    – کیفیت محصول (کاربرپسند بودن، جذابیت، قابلیت اطمینان، قابلیت خدمت رسانی به تعداد کاربران، پشتیبانی از پلتفرم های متنوع)

    – تعداد کاربران فعال (در خصوص سامانه ها و برنامه های کاربردی)

    – رعایت امنیت و حقوق شهروندی

    شایستگی های فناورانه

    از سوی دیگر مواردی از قبیل نوآوری و ابداعی بودن آن (ثبت پتنت یا اختراع) ، منافع و تاثیرات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، کیفیت آن، وجود یا عدم نمونه های مشابه خارجی و مقایسه تطبیقی با آن، قابلیت های محصول از بعد تعداد کاربران، تعداد کاربران فعال (در خصوص سامانه ها و برنامه های کاربردی) میزان اهمیت به حقوق شهروندی و امنیت، گواهینامه های اخذ شده و موارد مشابه از ویژگی ها و شایستگی های خاص محصول از نگاه متقاضی است که برای شرکت در این فراخوان باید به آن اشاره شود.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.