• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • آقای ده‌نمکی! اول حرف‌های شجاعی و حاج‌صفی را بشنوید و بعد محکوم‌شان کنید!

    تقدیمی هدف:

    ورزش > فوتبال ملی – در میان همه آنهایی که به ماجرای حاج‌صفی و شجاعی انتقاد داشتند ، واکنش مسعود ده‌نمکی عجیب‌تر بود.

    از ميان همه آنهايي كه در اين چند روز فرصت حمله به دولت را با دستاويز قرار دادن اتفاق رخ داده براي مسعود شجاعي و احسان حاج‌صفي به دست آورده‌اند، يكي‌شان كه براي من از همه دردناك‌تر بود و مي‌شناختمش، مسعود ده‌نمكي بود!

    نامش و رزومه‌‌اش را خيلي خوب مي‌شناسيم. او كه حالا در اينستاگرامش عكس‌هايي از مارادونا و رونالدو و… با پرچم مقاومت فلسطين گذاشته، اعتقادش اين است كه امثال شجاعي و حاج‌صفي به قيمت فسخ قراردادهاي اروپايي و نابود شدن زندگي‌شان بايد زير بار تعهد حرفه‌اي‌شان نمي‌رفتند.

    مسئله رقابت با اشغالگران قدس سال‌‌هاست كه چالشي شده براي ورزش كشورمان. مايي كه هميشه اعتقاد داشته‌ايم اين حكومت خودخوانده را به رسميت نمي‌شناسيم، در همه ادوار گذشته و اين چند سال كه دوستان شجاع دولت نهم و دهم روي كار بودند و چهره‌هاي ارزشي مسئوليت ورزش كشور را به عهده داشتند هم حاضر نشديم سينه سپر كنيم و قواعد بازي را به هم بزنيم و بگوييم چرا در مقابل حريف اسرائيلي به ميدان نمي‌رويم.

    مدام يا گفته‌ايم ورزشكارمان مريض بوده يا دست يكي را شكسته‌ايم يا يكي را چيزخور كرده‌ايم كه دل‌پيچه بگيرد و پزشكان بگويند توان پريدن در آب را ندارد. اين وسط هم در رخدادهاي مختلف، كم سوتي نداده‌ايم! مثل وقتي كه كسي را با دمپايي روانه مراسم پاياني كرده‌ايم تا مثلاً به سكوها و پرچم‌هايي كه به رسميت شناخته نمي‌شدند بي‌احترامي كرده باشيم!

    البته اينها رخدادهاي ملي بوده‌اند. در مورد باشگاه‌ها و تعهدات خارجي مسئله فرق مي‌كند. بار اول كه نيست. از مدت‌ها قبل اين مسئله آغاز شده. يك دهه قبل مهرداد ميناوند با تيمش (اشتروم گراتس) به نماينده اسرائيلي خورد و به سرزمين‌هاي اشغالي نرفت تا آن رژيم منحوس را به رسميت نشناخته باشد اما در كشورش براساس تعهد حرفه‌اي، با تيم اين كشور بازي كرد و بعد هم محمد دادكان و ديگران پايش ايستادند و پذيرفتند او به باشگاهش تعهد داشته و عواقب اين سرپيچي براي فوتبال ملي‌مان خيلي بزرگ‌تر از بازي نكردن است. بازي او به معناي رسميت‌بخشي به رژيم غاصب نبود و امروز هم رفتار مسعود و احسان ما كه به ناچار وادار به اين تصميم شده‌اند، نشاني از تعصب نداشتن و نايستادن پاي باورها ندارد. مي‌گويم به اجبار، چراكه اقلا خبر سه روز قبل از بازي خبرگزاري ميزان نشان از اين اجبار داشته و اتفاقي پنهان و ناگهاني رخ نداده.

     

    حالا گروهي دارند بازي پنج‌شنبه شب را پيراهن عثمان مي‌كنند و به نظر مي‌رسد هدف هم اين دو نفر نيستند. هدف تلافي كردن است. تلافي رخدادهاي سياسي و ضربه زدن به جناح مقابل. بياييد ببينيم اين ماجرا را چه كساني راه انداخته‌اند ، اگرچه همين هجمه‌ها باعث همدلي كل جامعه فوتبال شده است.

    در اين جنجال دو سويه اما يكي مثل مسعود ده‌نمكي وقتي خود را پيش مي‌اندازد، دردناك‌تر مي‌شود.

    آقاي ده‌نمكي، بياييد شما و سهمي كه همیشه داشته اید را مقايسه كنيم با گام‌هايي كه بچه‌هايي از نسل مسعود برداشته‌اند. اين بچه‌هاي دهه 60، سنشان به جنگ نمي‌خورده كه الان منت ماه ها یا سال هایی كه جبهه نبوده اند را سرشان بگذارند. هرچند يكي مثل شجاعي، بچه آبادان، يك جنگ‌زده خردسال، خيلي بيش از ما و شما آن سختي‌ها را با پوست و گوشتش لمس كرده. او امروز يك قهرمان نيست و خودش از تصميم به اجباري كه گرفته، دفاع نمي‌كند اما شما كه به او مي‌تازيد و آتش‌تهيه‌اي مي‌دهيد براي نابود كردنش، به خود نگاهي كرده‌ايد؟ اصلاً به قول خودتان: «زن گفت: اي شيخ هر آنچه گويي هستم‌؛ آيا تو هر آنچه مي‌نمايي هستي؟»

     

    شما كه خود را مدام انساني آزاده مي‌خوانيد. مدام از استقلال فكري‌‌تان سخن مي‌گوييد و بعد به وقتش، هميشه به سمت اعتقادات دلواپسانه غش مي‌كنيد و تتلو را كنار بروبكس قرار مي‌دهيد، شما كه كارنامه كاري‌‌تان در همه دو دهه گذشته پر بوده از بهره‌مندي از امتياز‌هاي ويژه، جالب است كه دم از بي‌طرفي مي‌زنيد. و حالا خيلي آوانگارد عكسي را بي‌متن در اينستاگرامتان منتشر مي‌كنيد تا بگویید اين منم كه موضع مستقيمي نگرفته‌ام. كه فقط درد مردم و ارزش‌ها را دارم. شما كه كدام «استقلال؟ كدام پيروزي؟» را با كلي شعار ساخته‌ايد كه بگوييد تمام اين دعواهاي فوتبال جنگي گلادياتوري است و سياستمداران ساخته‌اند تا سر ملت را كلاه بگذارند، حالا چرا به سمتي غش مي‌كنيد كه مي‌دانيد سمبه پرزورتر است و قرار است سر بيگناهي را بالاي دار ببرد؟

     

    آقاي ده‌نمكي، شما و دوستان و طيفتان، خوب مي‌دانيد اين بچه‌ها را قرباني كدام بازي مي‌كنيد، كه هنوز به محكمه نرفته مي‌گوييد بايد اخراج و نابود شوند. بي‌آنكه استدلالشان را بشنويد و شايد قانعتان كنند. بیایید و گوش کنید و بعد قضاوت کنید. شاید این بچه‌ها هم غیر خودی نبودند و پذیرفتید به اجبار تن به کاری دادند که رضای قلبی شان نبوده و امروز برایش شرمنده اند.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.