• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • روحانی: آنها که به بازگرداندن‌تحریم می‌اندیشند زندانی اوهام‌اند

    تقدیمی هدف:

    روحانی: آنها که به بازگرداندن‌تحریم می‌اندیشند زندانی اوهام‌اند

    هشدار برجامی جدی به آمریکا | زدودن نگاه امنيتی از حوزه فرهنگ | مردم شفافیت می‌خواهند

    سیاست > دولت – رئیس جمهوری کشورمان تاکید کرد: اینک که ملت ایران با اکثریت قاطع مسیر اعتدال را برگزیده و به برنامه رئیس منختب رای داده است خود را متعهد به تحقق آن برنامه ها متعهد می دانم و حراست از حقوق همه مردم چه آنهایی که به من رای دادند و چه کسانی که دیگری را برگزیدند وظیفه خود می دانم.

    به گزارش خبرهدف، حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهوری کشورمان امروز برای دفاع از 17 وزیر پیشنهادی کابینه دومش به خانه ملت آمده بود.

    وی در سخنانی در دفاع از کابینه پیشنهادی اش گفت:خدا را شاکرم که باردیگر پاداش چهارسال تلاش صادقانه به مردم را از طریق رأی ملت، دریافت کردم و توفیق مجددی برای خدمت به آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی و عظمت ایران فراهم شد. از مردم بیدار و غیور ایران سپاسگزارم که با حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات 96 از سویی امنیت ملی را تضمین کردند و از سوی دیگر بر اعتبار صندوق رای به عنوان شاخص وحدت و راهنمای حقیقت مدیریت کشور پای فشردند.

     

    اهم اظهارات رئیس جمهور را در ادامه بخوانید؛
    *انتخابات 96 که با حضور پرشور و باشکوه برگزار گردید علوه بر تثبیت اصل مردمسالاری دینی ، 39 سال بعد از پایه گذاری نظام جمهوری اسلامی فرصتی را فراهم کرد که مردم در میان دیدگاه ها و رویکردهای آگاهانه به داوری بنشینند و به گفتمان و اهداف رئیس جمهور منتخب خویش رای دهند.

    *اینک که ملت ایران با اکثریت قاطع مسیر اعتدال را برگزیده و به برنامه رئیس منختب رای داده است خود را متعهد به تحقق آن برنامه ها متعهد می دانم و حراست از حقوق همه مردم چه آنهایی که به من رای دادند و چه کسانی که دیگری را برگزیدند وظیفه خود می دانم. برای تامین آزادی، امنیت و پیشرفت که اهداف اساسی برنامه 4 ساله دولت است از همه نخبگان و صاحبنظران و همه اقشار مردم مدد می جویم.

    *در این میان نقش و شان نمایندگان مردم در مجلس نقشی ویژه و تعیین کننده است. رئیس جمهور و نمایندگان مجلس وظیفه ای مشترک برای تحقق خواست مردم دارند. این وظیفه مشترک هم در تعیین وزرا که مسئولان اجرایی کشورند تجلی می یابد هم در فراهم کردن فضای حقوقی و قانونی اقدام و عمل که باید زمینه ساز رشد و شکوفایی کشور شود خواهد بود.

    *از این رو کاری که امروز آغاز می کنیم شروع یک همکاری چهارساله خواهد بود. وزیری که با معرفی رئیس جمهور و رای اعتماد نمایندگان بار مسئولیت اداره کشور را بر دوش میگیرند باید اطمنیان داشته باشند که در طول مسیر خدمت از حمایت و همکاری مجلس محترم برخوردار خواهند بود. و همچنان که رهبری معظم بارها تاکید فرمودند مسائل اصلی کشور تنها با همدلی و همکاری سه قوه و دیگر نهادهای کشور حل خواهد شد.

     

    *هنوز تا رسيدن به راه شايسته و جايگاه بايسته در خانواده جهاني نياز به گام هاي بلندتر و ياراني همراهتر داريم.

    *دولت تدبير و اميد عزم آن دارد که در دولت دوم خود بيش از پيش به اصلاح ساختارها بپردازد و در اين راه بيش از پيش به همراهي ديگر قوا نيازمند است.

    *دولت دوازدهم براي هماهنگي مديريت هاي اقتصادي و سياسي به اقدام و نظارت ساماني نو مي دهد و با چابک سازي دستگاه هاي اجرايي زمينه نظارت مردم را فراهم مي کند.

     

    *دولت دوازدهم بر مبناي ظرفيت ها و توانمندي ها و کاستن نقاط ضعف عمل مي کند. شجاعانه و توام با دور انديشي تصميم خواهيم گرفت. چرا که دور انديشي شرط عقل است و واقع بيني و تصميم هدفمند و درس گرفتن از اشتباهات گذشته بنيان عمل دولت خواهد بود.

    *در دولت يازدهم منشور حقوق شهروندي را تدوين کرديم و دولت دوازدهم بر رعايت کامل آن پا مي فشارد. دولت بر مدار استيفاي حقوق ملت در قانون اساسي پيش مي رود. هدف اقدامات دولت معطوف به تامين منافع ملي همه ايرانيان است. دولت دوازدهم خواستار آزادي و امنيت مردم ايران براي تحقق آرامش و پيشرفت کشور است.

    *دولت دوازدهم مبارزه با فساد اقتصادي را لازمه پيشبرد برنامه هاي خود مي داند. اين امر نيازمند همکاري همه ارکان نظام است.

    *در زمينه برنامه اقتصادي دولت بايد بگويم که کشورمان با مشکلاتي در حوزه نظام بانکي، صندوق هاي بازنشستگي، آب، محيط زيست و … روبرواست که بي توجهي به آنها، دستاوردهاي نظام را با آسيب روبرو مي کند. اولين ويژگي مشکلات ايجاد شده آن است که همگي در طول زمان شکل گرفته و ادامه يافته و وقوعشان قابل پيش بيني بوده است. همه آنها از دل تصميمات و سياست هاي اتخاذ شده بيرون آمده اند.

    * تغيير در شيوه اقتصاد کشور يک الزام است و براي انتخاب مسير درست اصلاحات اقتصادي ضروري است به چرايي اين اشکالات توجه ويژه داشته باشيم. رفع مشکلات ساختاري کمتر مورد توجه دولت ها بوده است. همين باعث شده که نتوانيم ضعف هاي بزرگ سياست گذاري را مشاهده کرده و از آن درس بگيريم. درآمدهاي بالاتر از 100 ميليارد تومان سالهاي نيمه دوم دهه 80، تا چند سال ديگر در دسترس نخواهد بود. پس اولين نکته آن است که توقعات جامعه را متناسب با درآمدهاي کمتر از 50 ميليارد توماني نفت تنظيم کنيم.

    *هيچ کشوري نتوانسته با مصرف بدون جايگزيني دارايي هاي طبيعي، رفاه پايدار را براي مردم فراهم آورد. دارايي هايمان را بجاي آنکه حفظ کنيم، نبايد مصرف کنيم. بخش مهمي از اين دارايي ها الان در مرز هشدار قرار دارد. ميزان دارايي هاي طبيعي کشور امکان اداره کشور به شيوه گذشته را نمي دهد. منبع درآمدهاي نفتي هم به ميزاني نخواهد بود که نقش مسکن قبلي خود را به خوبي ايفا کند.

    *دولت ها با به تعويق انداختن اصلاحات نظام اقتصادي، هزينه هاي گزافي را به نظام تحميل کرده است. مردم اگر ببينند که دولت ها صادقانه براي بهبود زندگي خود آنها در پي اصلاح ساختارهاست، سختي ها و مشکلات اين مسير را پذيرفته و با دولت منتخبشان همراهي مي کنند.

    *نظام جمهوري نشان داده است كه مردم اگر بدانند و ببينند كه دولت صادقانه براي بهبود زندگي خود آنها در پي انجام اقتصادي است علي رغم سختي ها در كنار دولت خواهند ماند،‌مردم مصالح بلند مدت خود و فرزندانشان را به يك رفاه موقت و ناپايدار ترجيح ميدهند،‌اين را مردم در انتخابات با زبان راي به خوبي اعلام كردند.

    *

    *دولت يازدهم در راستاي گزينه نخست با سخت كوشي و با دست يابي به ثبات و آرامش اقتصادي توانسته است زمينه را براي پرداختن به مسائل اساسي و اصلاح ساختاري اقتصاد فراهم كند. برنامه اقتصادي دولت دوازدهم تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي است.

    *يكي از مهم ترين چالش هاي اقتصادي عدم تعادل در بودجه دولت است،‌ طي دهه هاي گذشته اتكاي دولت به درآمد نفت موجب عدم تعادل شده است. داستان تكراري در اقتصاد ما اين است كه هر گاه قيمت نفت افزايش يافت،‌مخارج دولت هم افزايش يافت اما وقتي قيمت نفت كاهش يافت دولت نتوانست مخارج را كاهش دهد و همين موجب تورم و كسري بودجه شد. اينك با توجه به افت قيمت نفت اين نكته اهميت بسياري يافته است.

    *در اين صورت از يك سو كيفيت خدمات عمومي كاسته شده و بدهي دولت به فعالان اقتصادي افزايش مي يابد. براي رفع اين عدم تعادل بايد به جاي اتكاي نفت به منابع پايدار افزايش يابد،‌از اين رو در پي انجام اصلاحات در نظام مالي كشور هستيم. ما به دنبال يك نظام جامع ماليات بردرآمد هستيم. از سوي ديگر كاهش بر معافيت مالياتي در كنار افزايش پوشش مالياتي ميتواند، عدالت در ماليات ستاني را به همراه داشته باشد.

    *دولت نيازمند آن است كه از رشد مخارج خود بكاهد و منابع خود را به صورت كارا اختصاص دهد. بخشي از خدمات دولتي توسط بخش خصوصي انجام خواهد شد. فعاليت بخش خصوصي نيازمند همكاري شما نمايندگان است. اجراي بخشي از طرح هاي عمراني هم با مشاركت بخش خصوصي انجام خواهد شد امري كه در برنامه ششم و در قانون بودجه امسال به آن اشاره شده است و البته مردم ما به حق انتظار دارند كه در گام اول،‌دولت و بلكه كل حاكميت بر خود سخت بگيرند و از هزينه هاي زائد بخش سازمان‌هاي عمومي بكاهند.

    *انجام اصلاحات محدود به بودجه دولت نيست. ضعف در نظارت بانكي، سياست گذاري نادرست پولي،‌ تامين مالي دولت از طريق نظام بانكي، رونق كاذب در بخش مسكن و انتقال دارايي هاي شبكه بانكي به اين حوزه و بنگاه داري هاي بي دليل شبكه بانكي سبب شده است تا نظام بانكي با مشكلات عديده مواجه باشد. تجميع اين مشكلات خود را به صورت نرخ هاي سود بالا نشان داده است.

    *نگاه دولت و حاكميت به نظام بانكي بايد تغيير كند. برنامه دولت آن است كه بودجه خود را تراز كند اما سياست گذاري در مجلس و ساير نهادهاي حاكميتي بايد به گونه اي باشد كه بار تامين مالي كسري بودجه دولت و شهرداري و غير بر عهده بانك ها نيفتد. دولت و بانك مركزي به دنبال آن هستند تا از طريق ايجاد نظام رتبه بندي بانك ها و موسسات مالي برنامه تجديد ساختار بانك ها را به اجرا در آوردند.

    * نظام بنگاه‌داری از محورهای اصلاحات ساختاری دولت است و امید است کشور در مسیر پیشرفت و توسعه پایدار قرار گیرد. علاوه بر این اقدامات که به رفع فقر کمک می کند، برای عدالت اجتماعی نیازمند تغییر در شیوه حمایت های اجتماعی هستیم. دولت دوازدهم برای جلوگیری از اتلاف منابع بر گروه های نیازمند تمرکز خواهد کرد و حمایت های نامشروط را به حمایت های مشروط و زمان دار اصلاح می کند. برآورد آن است که با این اصلاحات وضعیت معیشتی حدود 10 میلیون نفر اقشار آسیب پذیر تا سال 99 بهبود 5 برابری داشته باشد و فقر مطلق ریشه کن شود.

    * درباره بازار کار علاوه بر رشد اقتصادی، دولت دوازدهم سیاست های فعال بازار کار را با اولویت به استان های محروم و استان هایی که دارای بیکاران بیشتر از متوسط کشوری است، به اجرا در می آورد. یکی از اقدامات، طرح کاروزی است. بنگاه های اقتصادی برای به کارگیری نیروهای جوان طرح معافیت سهم کارفرما را برای شغل اولی ها به اجرا در می آورند.

    * در حوزه سیاست داخلی، ایران جامعه ای گسترده و از لحاظ قومیتی، دینی، اجتماعی و فرهنگی متنوع است و احترام به همه تنوع ها از اولویت های دولت است.

    * انتصاب زنان و جوانان در سمت‌های مدیریتی مختلف از دیگر موضوعات مدنظر دولت دوازدهم است تا در مسئولیت های معاونت و مدیرکلی وزارتخانه ها از توانمندی آنها استفاده شود، این مسئله زمینه ساز درخشش آنها در آینده خواهد بود.

    * سیاست خارجی دولت دوازدهم تعامل گسترده با جهان براساس حفظ عزت و کرامت ایرانیان است. پرونده هسته ای ایران به عنوان پرونده ای پیچیده در قالب مذاکرات کارشناسانه و عزتمندانه با هدایت های رهبر معظم انقلاب به سرانجام رسید و بايد فصل تازه ای برای تعامل ایران با دنیا گشوده شود. با اجرای برجام تحریم های ظالمانه شورای امنیت که تحت فصل هفتم منشور سازمان ملل بود یکجا لغو شد و برقراری مناسبات تازه ایران با جهان شتاب زیادی گرفت.

    * آنها که با فشارهای سیاسی و قطعنامه های تحریمی در انتظار بی ثباتی و ناامنی در ایران بودند، ناکام ماندند. فصل نوینی در سیاست خارجی ایران آغاز شد. ایران برجام را نه تهدید در برابر کشورها و نه تسلیم در برابر قدرت‎ها می داند بلکه توافقی برد- برد است. علت عهدشکنی های دولت جدید آمریکا، توفیق ایران در انجام تعهدات و احقاق حقوق خود و شکست آمریکا در زیاده خواهی هاست. ایران به تعهد خود پایبند است و بی تعهدی دیگران را پیگیری می کند.

    * کسانی که به بازگرداندن تحریم فکر می کنند زندانی اوهام خود هستند و با تشدید دشمنی ها، خود را از مزایای برجام محروم می کنند. کسانی که ایران را به نقض روح برجام متهم می کنند، بدانند 7 گزارش آژانس، اجرای تعهدات برجام توسط ایران را تأیید کرده است. اما این آمریکا است که توافقات بین المللی را نادیده می گیرد و بدعهدی های متعدد می کند. این مسئله نشان داد که آمریکا نه شریک خوب و نه طرف مشارکت قابل اعتماد است. دولت دوازدهم به تعهدات بین المللی پایبند خواهد بود اما از حقوق ملت ایران پاسداری می کند.

    * دولت جدید آمریکا بداند تحریم و تهدید، دولت های گذشته آمریکا را در نهایت پای میز مذاکره کشاند، اگر می خواهند به آن تجربه برگردند، ایران در مدت کوتاه ساعت و روز به زمانی پیشرفته تر از زمان آغاز مذاکرات برخواهد گشت.

    *خشونت گروه هاي تكفيري و تلاش براي كسب امنيت از طريق دولت هاي خارجي چالش اصلي منطقه است. ايران با حسن نيت به دنبال ثبات صلح در منطقه است. ايران به عنوان لنگرگاه ثبات دست دوستي خود را به سوي كشورهاي همسايه دراز مي كند. اولويت سياست خارجي، گسترش همكاري هاي دو جانبه و چند جانبه منطقه اي و ‌تقويت ديپلماسي منطقه است. ‌دولت دوازدهم حضور ايران در عرصه جهاني، تقويت صادرات غيرنفتي، زمينه سازي براي حضور بخش خصوصي در بازارهاي جهاني و… را در صدر برنامه هاي خود قرار داده است.

    * زدودن نگاه امنيتي به فرهنگي و دوري كردن از برخوردهاي سليقه اي، معضل اصلي ما در بخش اجتماع و فرهنگ است. كيفيت گرايي در دانشگاه و مدارس، كارآمد كردن دانشجويان و دانش آموزان براي اينكه بتوانند در جامعه ما شغل و فعاليت را به دوش گيرند، از جمله برنامه های دولت دوازدهم است.

    *در زمينه محيط زيست برنامه اصلي ما اصلاح مديريت منابع آب است، ‌مقابله با فرسايش خاك به ويژه احياي جنگل ها و مراتع،‌ مقابله با آلودگي هوا در كلان شهر،‌ مقابله با ريزگردها – كه در اين زمينه با معاونت جديد سازمان محيط زيست صحبت كرده ام كه اولويت ما در اين چهار سال چه خواهد بود- مديريت پسماند و فاضلاب جزء اولويت هاي محيط زيستي دولت دوازدهم است.

    *در حوزه اجتماعي، اولين اولويت طرح سلامت است. نظام سلامت كشور نيازمند اصلاحات ساختاري است كه اصول اين اصلاحات در برنامه تشريح شده است و ما به اين اصلاحات نياز داريم تا بتوانيم بر منابع پايداري متكي باشيم. همچنين ما نيازمند حضور مردم در اين حوزه ها هستيم. بهبود بيمه ها و مسئله آسيب هاي اجتماعي كه به جد از سوي دولت پيگيري مي شود. بسيار خوشحاليم كه آسيب هاي اجتماعي مقداري كاهش يافته است. بالاخره اصلاح صندوق هاي بازنشستگي از اولويت هاي اجتماعي دولت است.

    * نمايندگان محترم من براي تشكيل كابينه با توجه به رويكردها و برنامه هاي مطرح شده، پس از مشورت هاي فراوان و ارزيابي عملكردها و هماهنگي در مسير اعتدال 17 نفر از مديران ارشد كشور را با توجه به محدوديت هاي موجود و جميع جهات به مجلس معرفي كردم. من به همه آنها اعتماد دارم و مطمئنم كه توانمندي هاي خود را براي كمك به مردم به كار خواهند گرفت.

    *به نكته‌اي كه اين روزها در فضاي حقيقي و مجازي شايعه است؛ پاسخ بگويم. رئيس جمهور در معرفي 17 وزير تحت فشار هيچ جناح و حزب و تشكلي نبوده است. همه جناح ها پيشنهادهاي شفاهي و كتبي به بنده داشتند اما هيچ فشاري نبوده است. شايعاتي نسبت به اينكه ليست وزرا با رهبري در ميان گذاشته شده است نيز عنوان شده که شايعه درستي نبوده است.

    * من آنچه در دولت دوازدهم انجام مي دهم،‌ عينا در دولت يازدهم هم عمل كرده‌ام. رهبري، بزرگ ما هستندو به عنوان كسي كه 50 سال است با او رفاقت دارم، معمولا مسائل مهم را با ايشان شور مي كنم و ايشان هم با كمال محبت نظر مي دهند. معرفي وزراي پيشنهادي به مجلس در چارچوب قانون است. 17 وزير را به مجلس معرفي کردم و انشاالله در فرصت باقي مانده وزير علوم را نيز معرفي مي کنم. خيلي دلم مي خواست او را هم با اين وزرا معرفي كنم، اما به دلايلي به تاخير افتاد. از جمله دلايل آن بود كه آن فردی كه با او صحبت كرده بودم، در ساعتي كه ليست در حال ارسال به مجلس بود انصراف داد و ديگر فرصت نبود. به هر حال بعد از انتخاب وزرا، من براي اين وزارتخانه سرپرست نصب خواهم كرد و بعد وزير را معرفي مي كنم.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.