• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • مجلسی: حالا که اسد دست بالا را دارد، وقت سازش است

    تقدیمی هدف:

    مجلسی: حالا که اسد دست بالا را دارد، وقت سازش است/ رابطۀ ریاض-واشنگتن به گذشته باز نمی‌گردد

    xx

    بین الملل > خاورمیانه – یک کارشناس برجسته مسائل بین‌الملل در گفتگو با خبر هدف موضوع نشست وین درباره بحران سوریه را مورد تحلیل و ارزیابی قرار داد.

     نشست های وین برای بررسی موضع سوریه یکی پس از دیگر برگزار می شود و کماکان خروجی از این همه بحث و گفتگو و مذاکره وجود ندارد. در حالی که بسیاری از بازیگران چهانی و همچنین برخی از بازیگران منطقه ای در پی یافتن راه حلی برای خروج سوریه از وضعیت بحرانی کنونی هستند، چند بازیگر منطقه ای دیگر با کارشکنی های خود مانع هر نوع پیشرفت و بهبود اوضاع هستند. ریدون مجلسی در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به این موضوع معتقد است سوریه باید تیمی از حامیانش تشکیل دهد تا از تجزیه و ویرانی بیشتر کشور جلوگیری کند. مشروح این گفتگو را در ادامه می‌خوانید.

    نشست وین در مورد موضوع سوریه چگونه برگزار شد؟

    دولت و طرفین مذاکره کننده از وضعیت موجود سوریه نارضایتی دارند اما این نارضایتی در حدی نیست که بخواهند برای مردم و کسانی که قربانی این موضوع هستند راه حلی پیدا کنند. همانطور که می دانیم گروه های سلفی بدون حمایت نمی توانند حمله کنند و مسلما این موضوع به عربستان بازمی گردد و حتی اگر دولت عربستان هم شخصا دخیل نباشد به نیروهایی در عربستان بازمیگردد که زور این کشور هم به آنها نمی رسد.
    گروه های افراطی به علت نگرانی که از آینده خودشان دارند سعی می کنند با این کارها قدرت نمایی کنند. دولت سوریه باید در مقابل دشمنانش تیم هایی را برای حمایت خود که شامل علوی ها و سنی ها هستند به وجود بیاورد تا بتواند در برابر این آشفتگی بایستد ولی مشکل حامیان سوریه این است که نمی توانند با حکومت ابدی بشار اسد که باعث به وجود آمدن وضعیت استبدادی در سوریه است کنار بیایند.

    اظهار نظر های مختلف مقامات کشورهای مختلف حاضر در این نشست، نشان دهنده وجود اختلاف نظر های جدی است، این اختلاف نظر ها ماجرای سوریه را به کجا می کشاند؟

    اگر اختلاف نظرها ادامه پیدا کند به ویرانی بیشتر سوریه منجر می شود تا اینکه یکی از طرفین که پشتیبان قوی دارد پیروز شود. می توانم بگویم در نهایت پشتیبانی نیروهای ناتو و غربی که یک سرشان به ترکیه و سر دیگر آنها به عربستان وصل است شانس بیشتری در این موضوع دارند. باید بدانیم در حال حاضر که دولت سوریه دست بالا را دارد زمان سازش است وگرنه قدرت آنها با دخالت طرفین به تدریج فروکش خواهد کرد و سوریه را به سمت جنگ فرسایشی خواهد کشید.

    جان کری در صحبت هایش گفته است که به توافق کامل برای توقف درگیریها رسیده اند در حالیکه باقی کشورها چنین چیزی را تایید نمی کنند. به نظر شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟

    جان کری کسی نیست که بی پایه و اساس صحبت کند. حتما در بحث های خصوصی مطالبی مطرح شده که هنوز علنی نشده است. اگر دولت سوریه قصد سازش دارد باید این کار را در دولت دموکرات فعلی انجام دهد و تا روی کار آمدت دولت بعدی صبر نکند. در حال حاضر سوریه دست بالا را دارد و بخش های مهمی از کشور را آزاد کرده ولی هنوز از پشتیبانی معارضین دیگر برخوردار نیست. حامیان سوریه باید از این کشور حمایت بیش از اندازه ای کنند تا با منزوی کردن گروه های سلفی آشوب را از منطقه دور کنند.

    عربستان در روند مذاکرات کارشکنی هایی انجام می دهد آیا منتظر است دولت بعدی آمریکا روی کار بیاید و با جانشین اوباما این مسئله را حل کند یا دلیل دیگری دارد؟

    عربستان باید بیشتر نگران دولت بعدی باشد. بی ثباتی این کشور نزد کشور های غربی به اثبات رسیده است. ماجرای نقش داشتن عربستان در حوادث ۱۱ سپتامبر هم بسیار بر میزان نگرانی سران این رژیم افزوده است و در نتیجه بسیار بعید است آینده روابط دو کشور به گذشته باز گردد. نه دیگر آمریکا مانند قبل به نفت عربستان احتیاج دارد و این رژیم همچون گذشته ثبات و پایداری دارد که قابل اتکا و اطمینان در منطقه باشد. بنابراین من فکر می کنم با تغییر دولت آمریکا در انتخابات ۲۰۱۶ هم وضعیت به شرایط پیشین باز نمی گردد و ریاض باید فکرهای دیگری برای مشکلات داخلی و منطقه ای خود بکند.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.