• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • وقتی نشنال جئوگرافیک رقبا را متحیر می‌کند

    تقدیمی هدف:

    وقتی نشنال جئوگرافیک رقبا را متحیر می‌کند

    مدیران جدید این موسسه دیگر هوشمندی و سرگرمی را در تضاد با هم نمی‌بینند

    فرهنگ > تلویزیون – در یک‌سال گذشته، شبکه نشنال جئوگرافیک دست به تغییراتی بنیادین زده است. در ساختار جدید دیگر خبری از برنامه‌های ارزان قیمت واقع‌گرا نیست و به جای آن‌ها پروژه‌های پرهزینه‌ای مانند مینی‌سریال «مریخ / Mars» از راه می‌رسند.

    به گزارش خبرگزاری خبرهدف این شبکه در عین‌ حال که در یک سال گذشته پول بیشتری برای ساخت تعداد کمتری برنامه خرج کرده،  زمان تبلیغات را هم تا ۵۰ درصد کاهش داده است. نشنال جئوگرافیک در یک سال گذشته با صرف ۴۰۰ میلیون دلار ۱۵۰ ساعت برنامه تولید کرده است در حالی که سال پیش از آن با صرف ۳۰۰ میلیون دلار ۴۵۰ ساعت برنامه تولید کرده بود.

    نشنال‌جئوگرافیک با این تغییر رویه مسیر شبکه موفق «اچ‌بی‌او» را پی‌ گرفته است. حال پرسش این است که این تغییرات نشنال‌جئوگرافیک را به سوی موفقیت هدایت خواهد کرد یا نه؟‌

    خیلی از فعالان دنیای برنامه‌های تلویزیونی پاسخ‌شان به این پرسش منفی است. اما جیمز مرداک که اکنون دومین سال ریاست بر کمپانی فاکس قرن بیست‌ویک را طی می‌کند، به ثمربخش بودن تغییرات جسورانه خود در آینده اطمینان دارد. او اعتقاد دارد که این تنها راه نجات شبکه‌هایی مانند نشنال جئوگرافیک در دنیای به سرعت در حال تغییر رسانه‌ها است.

    کمپانی فاکس مالکیت بخش اعظم سهام شبکه نشنال‌جئوگرافیک را در اختیار دارد. جیمز مرداک پسر کوچک روپرت مرداک غول رسانه‌ای و بنیان‌گذار کمپانی فاکس قرن بیست‌ویکم از نزدیک به دو سال پیش ریاست این کمپانی را در اختیار دارد. او در نخستین گا‌م‌ها به این اعتقاد رسیده است که دیگر نمی‌توان به شیوه گذشته در بازار رقابتی دنیای سرگرمی دوام آورد. او درباره شبکه نشنال‌جئوگرافیک گفت:‌ «باید در پلتفرم‌های مختلف تقاضا ایجاد کرد. یکی از راه‌های ایجاد تقاضا ساختن برنامه‌هایی بزرگ است که توجه مردم را به خود جلب کنند. در این بازار تنها راه نجات یافتن این است که قابلیت بازتولید نداشته باشید.»

    کمپانی فاکس قرن بیست‌ویکم سال گذشته هلدینگ تجاری جامعه نشنال جئوگرافیک» را به قیمت ۷۲۵ میلیون دلار خرید و شرکای نشنال جئوگرافیک را پایه گذاشت. این کمپانی تازه شامل نشریات کاغذی، تلویزیون، نقشه‌ها، رسانه‌های دیجیتال و رسانه‌های کودکان بود. جامعه نشنال جئوگرافیک اما پس از آن همچنان به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی به حیات خود ادامه می‌دهد.

    شبکه‌هایی مانند نشنال‌جئوگرافیک که سال‌ها بدون احساس هیچ گونه خطری به حیات خود ادامه می‌دادند، اکنون خطر را بیخ گوششان حس می‌کنند و برای ادامه حیات در دنیای فردا تقلا می‌کنند. تماشاگران جوان دیگر به شبکه‌ها اهمیت چندانی نمی‌دهند و بیشتر در دنیای سرویس‌های ویدئو هنگام درخواست (on-demand) سیر می‌کنند. در حقیقت دیگر مردم از پرداخت پول برای شبکه‌هایی که به ندرت تماشا می‌کنند، خسته شده‌اند و مشتری این شبکه‌ها هر روز کمتر می‌شود. اینجاست که تحلیل‌گران می‌گویند: «نشنال‌جئوگرافیک از آن دست شبکه‌هایی نیست که باید داشته باشید.»

    ساخت سریال‌های با کیفیت بالا نشانی از تلاش نشنال‌جئوگرافیک برای جلوگیری از این رویداد است. کمپانی فاکس علاوه بر این امیدوار است تا با این کار توزیع‌کنندگانی مانند کامکست و ای‌تی‌اندتی را قانع کند که برای پخش این شبکه پول بیشتری بپردازند. این شبکه در حال حاضر ۹۱ میلیون مشترک در ایالات متحده آمریکا دارد و از هر مشترک ماهانه ۲۳ سنت پول می‌گیرد که مبلغ بسیار کمی است. برای مقایسه شبکه دیسکاوری دو برابر این مبلغ را از مشترکین خود دریافت می‌کند.

    در حقیقت برنامه کمپانی فاکس برای نشنال‌ جئوگرافیک همانند همان کاری است که این شرکت با شبکه اف‌ایکس کرد. اف‌ایکس شبکه مادر درام‌هایی مانند «فارگو» است.

    کورتنی مونورو از سال گذشته مدیریت اجرایی نشنال جئوگرافیک را در دست گرفته است. او پیش از آن بخش بازاریابی شبکه اچ‌بی‌او را در دست داشت. مونورو با این عقیده که هوشمندی با سرگرمی یک جا جمع نمی‌شود، مخالف است.

    مینی سریال «مریخ» نشان تغییر مسیر شبکه نشنال‌ جئوگرافیک است. گروهی کار ساخت این مینی سریال را برعهده گرفته‌اند که دو نفرشان یعنی ران هاوارد و برایان گریزر بردن جایزه اسکار را در کارنامه کاری دارند. در این مینی‌سریال درام فیلمنامه‌دار با صحنه‌های مستند ترکیب می‌شوند. داستان این مینی‌سریال درباره تلاش‌های انسان برای سفر و سکونت در سیاره سرخ است. قسمت داستانی سریال به ماموریت گروهی در سال ۲۰۳۳ در مریخ می‌پردازد. در باقی قسمت‌های سریال گفت‌وگوهای تخصصی با دانشمندان و تصاویری از فضاپیمای اسپیس‌ایکس از کمپانی ایلان ماسک گنجانده شده است.

    «مریخ‌» تنها پروژه از این دست در نشنال‌جئوگرافیک نیست. سریال متنوع «نبوغ / Genius» و مینی سریال «دندان اژدها / Dragon Teeth» دو نمونه دیگر از این دست محصولات پرهزینه هستند.

    بیشتر آن‌چه کمپانی فاکس در نشنال‌ جئوگرافیک انجام می‌دهد درست برخلاف متدهای رایج تجاری است و رقبای این شبکه را کاملا متحیر کرده و به فکر فرو برده است. این درست که داشتن محصولات ویژه و خاص خیلی خوب هستند، اما این شبکه با ساعات خالی باقیمانده در این میان چه می‌کند؟‌ اصلا از چه زمانی قوانین رقابت عوض شده‌اند؟‌

    نشنال جئوگرافیک در آخرین اقدام شگفت‌انگیز خود با خرید مستند «پیش از سیل»‌ رقبایش را به حیرت فرو برد. آن‌ هم نه برای میلیون‌ها دلاری که برای برای مستند تازه لئوناردو دی‌کاپریو و تیمش هزینه کرد بلکه اقدام بعدی شبکه حیرت‌انگیز بود. نشنال جئوگرافیک پس از چند بار نمایش، این مستند را به صورت رایگان در یوتیوب در دسترس عموم قرار داد.

    اینجا است که مدیران نشنال جئوگرافیک در پاسخ این اقدام خود را در جهت سودآوری مستقیم نمی‌دانند و عرضه رایگان مستند دی‌کاپریو را اقدامی در جهت تبلیغ برند خود می‌بینند. هر چه باشد این شبکه سال ۱۸۸۸ به عنوان یک جامعه علمی که خود را وقف گسترش دانش جغرافیا کرده بود، بنیان گذاشته شد. کریستوفر آلبرت سخنگوی این کمپانی با اشاره به ۶۴ میلیون بازدید جهانی مستند «پیش از سیل» گفت: «این از نظر ما یک موفقیت بزرگ است.»

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.