• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • از آتش‌نشان آمریکایی تا افسر ارتش ایرانی

    تقدیمی هدف:

    از آتش‌نشان آمریکایی تا افسر ارتش ایرانی

    جان تراولتا و نیکلاس کیج پای ثابت فیلم‌های پنجشنبه و جمعه شده‌اند

    فرهنگ > تلویزیون – تلویزیون این هفته به مناسبت واقعه تلخ ساختمان پلاسکو یک فیلم سینمایی با بازی جان تراولتا درباره آتش‌نشان‌ها، تلاش و زحمات آنها پخش می‌کند.

    به گزارش خبرگزاری خبرهدف ، این هفته نیز مطابق معمول آخر هفته‌های تلویزیون، شبکه‌های مختلف، چندین فیلم سینمایی ایرانی، خارجی و انیمیشن را برای مخاطبان تلویزیون به روی آنتن می‌برند. از میان فیلم‌هایی که این هفته پخش می‌شوند سهم کارگردان‌های ایرانی 8 فیلم است و 16 فیلم سینمایی خارجی از سینمای هالیوود و آسیای شرقی و همچنین 2 انیمیشن نیز به روی آنتن می‌روند.

    علاوه بر آثاری که در جدول این هفته آمده‌اند، «کارآگاه دی»، «فرمان» و «لانه خرگوش»، «فراری»، «جی و ویرو» و «داستان والدینم» نیز از شبکه نمایش پخش می‌شوند.

    همچنین فیلم سینمایی «نردبان 49» به کارگردانی جی راسل و بازی جان تراولتا در نقش آتش‌نشان که بدون شک بی‌مناسبت با وقوع حادثه تلخ ساختمان پلاسکو نیست از شبکه سه پخش خواهد شد.

    «استرداد» با بازی حمید فرخ‌نژاد در نقش یک افسر ارتش نیز از جمله فیلم‌های ایرانی است که جمعه 8 بهمن ماه از شبکه افق پخش می‌شوند.

    البته شبکه سه نیز مثل هفته گذشته فیلم سینمایی «تراست» با بازی نیکلاس کیج را دوباره در جدول پخش‌اش قرار داده تا همچنان  شاهد بی‌برنامگی در کنداکتور آخر هفته تلویزیون باشیم.

    نام فیلم و کارگردان شبکه زمان پخش بازیگران خلاصه داستان
    «خبرنگار»

    کارگردان: مایکل کوستا

    یک پنج‌شنبه 7 بهمن ‌ماه ساعت 22 جرمی رنر، رابرت پاتریک و جنا سیمز گری وب خبرنگاری است که روی پرونده‌های قاچاق مواد مخدر کار کرده و درباره آنها گزارش می‌نویسد. یک روز با تماس تلفنی زنی که نامزدش به جرم قاچاق مواد در زندان حبس شده پی می‌برد که در واقع قاچاق مواد مخدر زیر نظر دولت آمریکا صورت گرفته و CIA در آن نقش اصلی را بر عهده دارد! او برای اثبات این نظریه شروع به تحقیق می‌کند و با افراد مصاحبه می‌کند…
    «گروهبان»

    کارگردان: علی شاه‌حاتمی

    یک  جمعه 8 بهمن ‌ماه ساعت 16 کاظم بلوچی، مهدی فقیه، رحمان باقریان و امیر سلیم‌خانی گروهبان خسروی در یکی از کلانتری‌های جنوب شهر تهران خدمت می‌کند. با اوج‌گیری تظاهرات و حمله مردم به کلانتری‌ها، او از محل خدمت خود فرار می‌کند و به خانه می‌رود. تظاهرات به خانه او کشیده می‌شود شیشه‌های خانه او را می‌شکنند و خسروی از طریق پشت بام فرار می‌کند و…
    «دوچرخه‌سوار»

    کارگردان: گرت امبرشتس

    دو پنج‌شنبه 7 بهمن ‌ماه ساعت ‌‌8 صبح داستان فیلم در مورد نوجوانی است به‌نام فردی، او علی‌رغم علاقه‌اش به دوچرخه‌سواری، به دلیل اختلال در عملکرد روده؛ از جامعه طرد شده در بایکوت شدید خانواده‌اش به سر می‌برد! مادر و پدرش او را از اطرافیان دور نگاه می‌دارند تا روحیه‌اش در واکنش دیگران آسیب نبیند. در نهایت فردی در خفا در مسابقه دوچرخه‌سواری محله شرکت کرده؛ اول می‌شود. اما…
    «یک اشتباه کوچولو»

    کارگردان: افسانه منادی

    دو جمعه 8 بهمن ماه  ساعت 8 امین زندگانی، الیکا عبدالرزاقی درباره ماجراهای کودکی بسیار شیطان و بازیگوش به نام آرین است که بارها و بارها همچون یک مجرم کوچولو به او نگاه شده است! او نمی‌داند چرا دست به هر کاری می‌زند عاقبت کارهای او این‌گونه می‌شود. اشتباهات کوچک او تبدیل به یک اشتباه بزرگ‌تر می‌شود که دیگر قادر نیست آن را درست کند. از جمله مشکلاتی که آرین با آن دست به گریبان است، دروغگویی است! پدر و مادر آرین از این مسأله بسیار ناراحت بوده و برای حل شدن این مشکل، او را نزد مشاور می‌برند…
    «کودک گمشده»

    کارگردان: آنه ویلر

    دو جمعه 8 بهمن ‌ماه ساعت 17:30 آماندا و جام پس از سال‌ها موفق می‌شوند سرپرستی دختر بچه‌ای را به‌عهده بگیرند. اما بعد از چند ماه متوجه می‌شوند که این دختر بچه از مادرش در شهری دیگر دزدیده شده و به شهری که آماندا و شوهرش در آن ساکن هستند آورده شده است! در نهایت با تحقیقات پلیس و همکاری آماندا و همسرش دختر بچه به مادر واقعی‌اش بازگردانده می‌شود.
    « بدون پشیمانی»

    کارگردان: رابرت هارمون

    دو جمعه 8 بهمن‌ ماه ساعت 23 تام سِلک، کتی بِیکر و کول سادوت جسی پلیس میان‌سالی است که به دلیل یک اشتباه از کارش معلق شده و بعد از جداشدن از همسر و پسرش در کلبه‌ای خارج از شهر زندگی می‌کند. یک سارق به صاحب یک فروشگاه حمله کرده و بعد از ضرب‌وشتم او پا به فرار می‌گذارد و از طرفی مردی به نام جان کِلی در یک پارکینگ عمومی مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و کشته می‌شود!
    « «در قلمرو خورشید» کارگردان: ابراهیم صمیمی سه پنج‌شنبه 7 بهمن ‌ماه ساعت 10 عبدالرضا اکبری و امیرمحمد زند عده‌ای از عوامل خارجی قصد ترور چند تن از دانشمندان هسته‌ای را دارند. در این بین محافظ دکتر بصیرت یکی از این دانشمندان زخمی می‌شود و با کمک او چهره این افراد شناسایی می‌شود. پلیس درگیر ماجرا می‌شود و هویت فرد اصلی که زوبین نام دارد مشخص می‌شود. در پیگیری این پرونده یکی از مسئوولین این پرونده که سروان ناصری نام دارد به شهادت می‌رسد و …
    « «نردبان 49»

    کارگردان: جی راسل

    سه پنج‌شنبه 7 بهمن ‌ماه ساعت 15 جان تراولتا و رابرت پاتریک داستان یک آتش‌نشان حرفه‌ای و فداکار است که این‌بار با یک حادثه خیلی بزرگ که خاموش کردن یک ساختمان 20 طبقه است، روبه‌روست! او تمام سعی خود را به همراه گروه انجام داده و در نهایت موفق می‌شود که جان افراد درگیر در حادثه را نجات دهد.
    «آدم‌کش»

    کارگردان: رضا کریمی

    سه پنج‌شنبه 7 بهمن‌ ماه ساعت 24 بهرام رادان، مهتاب کرامتي و حامد بهداد مازيار مافي يک پزشک روانشناس سازمان پزشکي قانوني بوده که در يک‌روز دوست قديمي‌اش مجيد زاهدي به او مراجعه مي‌کند و از وي مي‌خواهد تا پرونده نامزدش رويا که مظنون به قتل است را بررسي کند. مازيار ضمن ملاقات با رويا در زندان متوجه مي‌شود که قتل‌هايي که او اعتراف کرده توهمي بيش نيست و در واقع قاتل اصلي او نمي‌باشد.
    « قهرمان دنیای یخ »

    کارگردان: سیلوین آرچام باولت

    سه  جمعه 8  بهمن ‌ماه ساعت30 :10 پیر پل، دانیل آدل، بیو لیو و استیو بگین ويليام نوجوان دبيرستاني در تيم هاکي مدرسه‌اش بازي مي‌کند ولي چون تازه به آن مدرسه آمده است با بازيگران و مربي ديگرش مشکل دارد! مادر ويليام پرستار است و در بخش کودکان بيمارستان کار مي‌کند. يکي از مريض‌هاي وي به نام داني يل دياليز مي‌شود و منتظر پيوند کليه است. عشق اين بچه مريض به بازي هاکي همه را تحت تأثير قرار مي‌دهد…
    «تراست»

    کارگردان: الکس برور – بنجامین برور

    سه  جمعه 8 بهمن‌ ماه ساعت 14:30 نیکلاس کیج، الیجاح وود و اتان سوپلی گروهبان جیم و دیوید، دو پلیس جوانند که از شغل و حرفه‌ی خود ناراضی هستند. تا اینکه روزی جیم به دیوید پیشنهاد می‌دهد که در حل پرونده‌ای به او کمک کند. پرونده مربوط به عده‌ای قاچاقچی است که انبار مواد قاچاق را در خانه‌ای به دور از شهر مخفی کرده‌اند.
    «طبقه هفتم»

    کارگردان: پتسکی آمزکوآ

    سه جمعه 8 بهمن ‌ماه ساعت 19 بلن رودا و آبل دولز دووال سباستين يک وکيل مشهور در آرژانتين است که چند سال قبل همراه با همسر اسپانيايي خود و دو فرزندش به کشور خود بازگشته و در يک شرکت وکالت بزرگ که موکليني از سطوح مختلف دارد مشغول به کار است. سباستين در گذشته به اسپانيا رفته و خانواده همسرش در زمينه کاري و مالي از وي حمايت کرده‌اند اما او هميشه ناراضي بوده زيرا…
    «اثرات جانبی کارگردان: استیون سودربرگ چهار پنج‌شنبه 7 بهمن ‌ماه ساعت 20:30 جودی لا و کاترین زتا جونز مارتین به‌تازگی یک دوران زندان چهار ساله را پشت سر گذاشته و به خانه برگشته است، اما همسر او امیلی درگیر افسردگی مزمنی است كه رهایش نمی‌كند. جان كه یك روان‌پزشك است قرص‌های جدیدی برای او تجویز می‌كند. اما قرص‌های جدید و تازه به بازار آمده آثار مخربی بر روح و روان امیلی می‌گذارند و پیامدهای ناگواری دارند.
    «گردنبند شبح»

    کارگردان: این هو وانگ

    چهار جمعه 8 بهمن ‌ماه ساعت 21:30 یه جین سون و مین کی لی یوری دختری است که از زمان تحصیل در دبیرستان، ارواح را می‌دیده و اتفاقاتی برایش روی می‌داده است! او اکنون تنها زندگی می‌کند و می‌کوشد با هیچ‌کس ارتباط نداشته باشد. پسری شعبده‌باز به‌نام جوگو تلاش می‌کند به دنیای وی نفوذ کند.
    «مولان»

    کارگردان: تونی بن کرافت» و «بری کوک

    پنج  پنج‌شنبه 7 بهمن ‌ماه ساعت 13:30 دی زانو و جایسی جان روران امپراتور کشورگشا و تجاوزگری دارد که برای دستیابی به منابع آهن کشور دی چشم طمع به خاک آن کشور را دارد. در کشور دی دختری به نام هوا مولان نگران پدر بیمارش است که عازم جنگ با سپاه روران است. او برای حفاظت از پدرش به پشتوانه مهارت‌های رزمی که با استادی پدر کسب کرده، درکسوت مردان به جبهه جنگ می‌رود…
    «امی و غازهای وحشی»

    کارگردان: كارول بالارد

     

     پنج پنج‌شنبه 30 دی ‌ماه ساعت 13:30 جف دانیلز ، آنا پاکوئین و دانا دلانی این فیلم، داستان زندگي يك دختر بچه و پدرش در كاناداست. امي دختري است كه در اثر يك تصادف مادرش را از دست مي‌دهد. پدر و مادر او قبلاً از هم جدا شده بودند؛ بنابراين امي نزد پدرش مي‌رود و در منزل او كه در دل يك منطقه جنگلي است زندگي مي‌كند. امي ابتدا احساس خوبي ندارد ولي يك‌روز كه كارگرها مشغول قطع درختان بوده و لانه غازها را خراب كرده بودند او تخم این پرنده‌ها را پيدا كرده و به خانه مي‌برد.

     

    «قهرمان خیالی»

    کارگردان: دنی بون

     

     

     پنج جمعه 8 بهمن‌ماه

    ساعت 13:30

     

    دنی بون، آلیس پل و کاد مراد رومن فور مدت 18 سال است که بیمار دیمیتری است. دیمیتری اهل چرکستان (کشور خیالی) است! رومن وسواس شدید دارد و احساس می‌کند که میکروب در همه جا کمین کرده‌اند به‌حدی که او را به یک بیمار واقعی تبدیل کرده است.
    «صلح و مرگ»

    کارگردان: کلادیو فراگاسو

     

     

     پنج جمعه 8 بهمن‌ماه

    ساعت 20:30

     

    لوکالیو نلو، باربورا ببولوا، سیمونا بوریونی و لیبرو دی رینزو مارکو یک نظامی ایتالیایی حین عملیات جنگی ناتو در کوزوو توسط سلاح‌های شیمیایی که خود ناتو به‌کار می‌برد؛ به‌شدت مصدوم می‌شود و چند سال بعد در بیمارستانی که همسرش سارا فری پزشک آن است از سرطان مغز استخوان می‌میرد. معلوم می‌شود که علت بیماری مارکو همان سلاح‌ها بوده است!
    «جنگ تیر و کمان‌ها»

    کارگردان: هان مین کیم

     

     

     تماشا پنج‌شنبه 7 بهمن‌ ماه ساعت 20

     

    های ایل پارک سئوگون یك جوان شكارچی است كه در استفاده از كمان بسیار مهارت دارد. در روز ازدواج خواهر او با مردی دیگر مهاجمین مانچو به روستا آنها حمله می‌كنند. سئوگون كه در حال ترك خانه است و قصد رفتن به روستا را دارد؛ متوجه حمله لشگر مانچو می‌شود. لشگر مانچو به دهكده حمله می‌كند و خواهر او را به اسارت می‌گیرند.
    «زندگی پای»

    کارگردان: آنگ لی

     

     

     

    تماشا جمعه 8 بهمن ‌ماه ساعت 20

     

    سورج شارما و عرفان خان نویسنده‌ای کانادایی برای نوشتن داستانی مهیج به سراغ پای پاتال جوان هندوی ساکن کانادا می‌رود. پای برای او داستان عجیب زندگی‌اش را تعریف می‌کند. او کودکی خود را در باغ وحشی در هندوستان به سرپرستی پدرش سپری کرده است! پدرش به‌دلیل مشکلات مالی تصمیم می‌گیرد باغ وحش را تعطیل کرده و حیوانات را بفروشد…
    «حیران»

    کارگردان: امین فرج‌پور

     

    شما پنج‌شنبه 7 بهمن‌ ماه ساعت 23

     

    ژیلا آل رشاد، محرم زینال‌زاده، مسعود یکانی و آذین سواحلی پس از مراسم خواستگاری مهدی از حیران و انجام مراسم بله‌برون، آنها به صورت اتفاقی درمی‌یابند که حیران مشکوک به داشتن تومور مغزی است! میرزا پدر حیران برای شفای دخترش راهی کربلا می‌شود، اما باز نمی‌گردد…
    «جاده تباهی»

    کارگردان: یاسر طالبی

     

     

     

    شما جمعه 8 بهمن ‌ماه ساعت 13:30

     

    ابراهیم عمادی، رضا بازی‌برون، رضا انواری، فریدون امیر عبدالهیان و داریوش شافی ابراهیم و قاسم دو جوان مکانیک سیار هستند که درگیر یک ماجرای تصادف می‌شوند. ماجرایی که برایشان فرصت تصاحب هزاران دلار پول نقد را فراهم می‌کند! آنها در مسیری قرار می‌گیرند که نمی‌توانند درست تصمیم بگیرند غافل از اینکه صاحب پول‌ها تصمیمش را پیش‌تر گرفته است…
    انیمیشن «قهرمانی به نام کوآلا»

    کارگردان: کیونگ هو لی

     

     

    کودک پنج‌شنبه 7 بهمن‌ ماه ساعت 19:30

     

     

    جانی کوآلا به همراه دوستانش، هامیش و هیگنز، عازم سفری به سمت استرالیا می‌شوند. اما در میانه راه تریلر آنها خراب شده و در یک ناکجا آباد سرگردان می‌شوند…
    «کلاس سوم ب»

    کارگردان: غلامرضا رمضانی

     

     

     

     

    کودک جمعه 8 بهمن‌ ماه ساعت 14:30

     

    بهروز شعیبی، احمدرضا اسعدی و سوگل طهماسبی داستان این فیلم در یک مدرسه اتفاق می‌افتد و معلم مدرسه ناگهان آنجا را ترک می‌کند، بی‌آنکه دلیل آن را برای بچه‌ها بیان کند. معلم جوانی جایگزین معلم قبلی می‌شود در حالی‌که بچه‌ها علاقه‌ای به او ندارند…
    «نیکو گوزن پرنده»

    کارگردان: «کری جوسونن» و «میشل هنگر

     

     

    کودک جمعه 8 بهمن ‌ماه ساعت 19:30

     

    نیکو گوزن کوچکی است که دوست دارد پرواز کند. مادر نیکو به او گفته که پدرش یک گوزنِ پرنده بوده است. نیکو به همراه دوست سنجابش جولیوس سعی می‌کند پرواز را تمرین کند. از طرفی چند گرگ به‌تازگی نزدیک محل زندگی آنها آمده‌اند و می‌خواهند گوزن شکار کنند. نیکو و دوستانش یک‌بار از دست آنها فرار می‌کنند ولی گرگ‌ها آنها را تعقیب می‌کنند و به سراغ گله می‌آیند…
    «استرداد»

    کارگردان: علی غفاری

     

    افق جمعه 8 بهمن‌ ماه ساعت 20:30 حمید فرخ نژاد، فرهاد قائمیان و سیاوش چراغی‌پور این فیلم یک صحنه تاریخی درباره وقایع جنگ جهانی دوم و مسائلی است که پای نیروهای متحدین و متفقین را به «ایران» باز کرد و در آن به ماجرای پرداخت غرامت به «ایران» اشاره می‌شود

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.