• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • از ادای دین به شهدای آتش‌نشان تا طبیعت‌سرایی هنرمندان

    تقدیمی هدف:

    از ادای دین به شهدای آتش‌نشان تا طبیعت‌سرایی هنرمندان

    حضور پرشور نقاشان در مقابل هفته کم فروغ عکاسان

    حضور پرشور نقاشان در مقابل هفته کم فروغ عکاسان

    فرهنگ > تجسمی – هنرمندان با نمایشگاه‌های آثار خودامر گشوده» بهمن از علاقه‌مندان و مخاطبان در گالری‌های تهران استقبال می‌کنند.

    للی تجسمی فجر در موزه هنرهای معاصر همزمان شده است.

    این هفته گالری‌ها و نگارخانه‌های شهر تهران میزبان 34 نمایشگاه در حوزه‌های مختلف هنرهای تجسمی هستند، همچنین موزه هنرهای معاصر هم این روزها میزبان بیش از ۱۰۰۰ اثر از هنرمندانی است که آثارشان در نهمین جشنواره تجسمی فجر پذیرفته شده است. این نمایشگاه شامل آثار میان رشته‌ای مانند چیدمان و تک اثر در شاخه‌های مختلف هنری است.

    همچنین گالری علیها این هفته به یاد شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو نمایشگاهی تحت عنوان «ادای دین هنرمندان قهرمانان پلاسکو» برگزار خواهد کرد.

    در ادامه با جزییات این نمایشگاه بیشتر آشنا خواهید شد:

    از صلح مقدس تا سرزمین عجایب

    هنر نقاشی که در هفته با بیشترین تعداد نمایشگاه به استقبال علاقه‌مندان خود می‌رود، این بار هم با 25 نمایشگاه در حوزه‌های مختلف، نقاشی طبیعت، نقاشی‌خط، طراحی و نمایشگاه گروهی افتتاح خواهد کرد.

    گالری آریا: اولین نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های شیرین پیله‌وری هشتم تا 17 بهمن در گالری آریا به تماشا در می‌آید.

    نگارخانه نگر: نمایشگاهنمایشگاه به استقبال علاقه‌مندان تا 13 بهمن در نگارخانه نگر برگزار می‌شود.

    گالری ابد: نمایشگاه گروه نقاشی با عنوان «سوژه:فیگور» هشتم تا 15 بهمن در گالری ابد به نمایش درخواهد آمد.

    گالری اثر: گالری اثر آخرین مجموعه آثار شاه‌پری بهزادی را نمایش می‌دهد. این نمایشگاه هشتم تا 29 بهمن‌ماه میزبان علاقه‌مندان است.

    گالری افرند: نمایشگاه نقاشی‌های هوشنگ هاتفی با عنوان «پلاک 47» هشتم تا 22 بهمن ماه برپا می‌شود.

    گالری الهه: نمایشگاه نقاشی‌های مریم طاهریان‌فر از هشتم تا 18 بهمن در گالری الهه میزبان علاقه‌مندان به هنر است.

    گالری ایرانشهر: نمایشگاه «امر گشوده» نقاشی‌های سعید خاورنژاد هشتم تا 20 بهمن در محل گالری ایرانشهر برگزار می‌شود.

    گالری ایوان: «عبور باید کرد» نمایشگاه نقاشی‌های بیتا وکیلی، هشتم تا 22 بهمن در گالری ایوان برقرار است و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت 16 تا20 از این آثار دیدن کنند.

    گالری دید: نمایشگاه «آرایه‌های رنگی» نقاشی‌های رها شرفی عالی در گالری دید است که از هشتم تا ١٩ بهمن برپاست.

    گالری راه ابریشم: نمایشگاه نقاشی‌های بابک کاظمی با عنوان «چشم انتظار» هشتم تا 17 بهمن در گالری راه ابریشم دایر است.

    گالری سایه: «بودن» نمایشگاه نقاشی‌های سودابه ذوالفقاری است که از هشتم تا 13 بهمن در گالری سایه میزبان علاقه‌مندان است.

    گالری سهراب: نمایشگاه نقاشی بهاء‌الدین محمدی راد با عنوان «فیروز نقش‌های راد» هشتم تا 13 بهمن در گالری سهراب برقرار است.

    گالری شیرین: محمد طباطبایی نقاشی‌های خود را با عنوان «صلح مقدس» روز هشتم بهمن در گالری شیرین افتتاح می‌کند. این نمایشگاه تا 20 بهمن ادامه خواهد داشت.

    نگارخانه هور: نمایشگاه نقاشی‌های علی گلستانه هشتم بهمن تا دو اسفند در نگارخانه هور دایر است.

    گالری بنفشه: نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «تراش» از هشتم تا 13 بهمن با آثاری از فرینو اطلسی، نسترن تبریزی، الهه حاجیخانی، پونه حسینی و زهره عبدالهی در گالری بنفشه میزبان علاقه‌مندان است.

    گالری مستقل تهران: «قاموس:برخورد» نمایشگاه نقاشی مجتبی تقوایی است که از هشتم تا 21 بهمن به نمایش درمی‌آیند.

    گالری مهروا: نمایشگاه نقاشی‌های مامک حجازی با عنوان «سرزمین عجایب» هشتم تا 18 بهمن به نمایش درمی‌آید.

    گالری ماه مهر: نمایشگاه منظره سرایی نقاشان نوگرای ایران با ارائه آثاری از سهراب سپهری، بهجت صدر، ناصر عصار، منوچهر یکتایی، حسین کاظمی و ابوالقاسم سعیدی هشتم بهمن تا دو اسفند به نمایش درمی‌آید.


    گالری شیرین دو: نمایشگاه نقاشی‌های نیلوفر وجدانی با عنوان «خلوت آیینه‌ها» هشتم تا 20 بهمن در گالری شیرین برپاست.

    گالری طراحان آزاد: لیلی درخشانی آثار خود با عنوان «منتهایی» از هشتم تا 19 بهمن در گالری طراحان آزاد به تماشا می‌گذارد.

    گالری فردا: گالری فردا در این هفته آثار مهرداد فلاح را در نمایشگاهی تحت عنوان «شیر با خط» روی دیوار خواهد برد. این نمایشگاه از هشتم بهمن تا چهاردهم این ماه در گالری فردا برپا شده است و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 16 تا 20 مراجعه کنند.

    گالری نیوان: نمایشگاه گروهی نقاشی و نقاشی‌خط با عنوان «قاب‌های کوچک» از هشتم تا 15 بهمن در گالری نیوان برگزار می‌شود.

    گالری ماه: نمایشگاه گروهی‌ طراحی با ارائه آثاری از واحد خاکدان، قاسم حاجی‌زاده، احمد مرشدلو، هاوار امینی، بهمن محمدی، حسین چراغچی، دنیا رستمی، رضا پناهی، زهرا شفیع، زهرا عیشی، سلغز پزشکیان، سوده داود، شاهو بابایی، عسل پیروی، عسل فلاح، علی رستگار، علیرضا جدی، علیرضا دیانی، علی سلطانی، علی علوی، فرزانه حسینی، محسن فولادپور، محمد رحیمی، مرتضی یزدانی، مرجان مرتضوی، مهرداد لرپور، مهدی فاتحی، مهدی فرهادیان، مهرداد خطایی، نازنین اصغرزاده و نزار موسوی‌نیا هشتم بهمن تا دو اسفند ادامه دارد.

    گالری آران: نمایشگاه طراحی‌های امیرنصر کم‌گویان با عنوان «اسرارالنسیان» از هشتم تا 29 بهمن ماه در گالری آران برپا می‌شود.

    گالری برسام: نمایشگاه نگاره‌های منصور مهرنگار از هشتم تا 13 بهمن در گالری برسام به نمایش درمی‌آید.

    هفته کم فروغ هنر عکاسی

    عکاسان این هفته در اتفاقی نادر تنها با یک نمایشگاه به استقبال علاقه‌مندان این رشته می‌روند.

    گالری دستان دو: عکس‌های مهران مهاجر با عنوان «بین و لابین» هشتم تا 24 بهمن در گالری دستان دو به نمایش درمی‌آید.
    به یاد قهرمانان پلاسکو و شیوه‌های مدارا یک هنرمند

    در سایر رشته‌های هنرهای تجسمی، تنها مجسمه سازی است که بیش از یک نمایشگاه در این هفته برگزار خواهد کرد، همچنین پرفورمنسی از طراحی لباس و پارچه نیز در این هفته برگزار خواهد شد.

    نمایشگاه‌هایی از آثار چوبی، چیدمان و گلیم و قالی برای علاقه‌مندان در این هفته برپا می‌شود.

    گالری ثالث: مجسمه‌ها و جواهرات هنری امیر حسین دلبری در گالری ثالث به تماشا در می‌آید، «این گونه شیوه‌های مدارا» عنوان این نمایشگاه است.

    گالری گلستان: نمایشگاه مجسمه‌های نیما توحیدی هشتم تا 13 بهمن در گالری گلستان به نمایش درمی‌آید.

    گالری سبحان: «نوگـرایـی» پرفورمنـس لباس‌های مفهـومی و پارچـه‌سـازی نمایشــگاه گــروهی هنرجویان مد و لباس مجتمع فنی تـهران (نمایندگی ونک) است که هشتم تا 14 بهمن در گالری سبحان به نمایش درمی‌آید.

    گالری مژده: مجسمه‌های کاربردی هنرمند مقیم کانادا ستاره امین‌الهی عصر جمعه هشتم بهمن ماه در گالری مژده رونمایی می‌شود. این نمایشگاه تا 18 بهمن ماه درگالری مژده برپا خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه یکشنبه تا پنج شنبه ساعات 11 تا 18و جمعه‌ها ساعات 16 تا 20 در گالری مژده دیدن نمایند.

    نگارخانه نقش جهان: نمایشگاه آثار چوبی و دکوراتیو شهریار رحمانی و غزال علیزاده با عنوان «شروود» هشتم تا 13 بهمن در نگارخانه نقش جهان برپا خواهد بود.

    گالری آرته: نمایشگاه گروهی چیدمان با عنوان «جستجوی رویای گم‌شده در پایان تاریخ» با ارائه آثاری از مجتبی قنبری و مالک دهقان هشتم تا 17 بهمن در گالری آرته برقرار است.

    گالری هفت ثمر: گالری هفت ثمر از هشتم تا 13 بهمن میزبان نمایشگاه گلیم و قالی هادی رفیع بخش خواهد بود.

    نگارخانه علیها: مجموعه آثارغیرقابل فروش هنرهای تجسمی از هشتم تا 14 بهمن در نگارخانه علیها به پاس بزرگداشت شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو با عنوان «ادای دین هنرمندان به قهرمانان پلاسکو» میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.